Feedback
I.D.: 78548492

Achiziţia de lucrări (proiectare şi execuţie) din cadrul proiectului "Creşterea siguranţei pacienţilor în Spitalul de Pneumoftiziologie Constantin Anastasatu Mihăeşti" – cod SMIS 151336

Data publicarii
14.02.23 Exista 87.647 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45300000-0
Pretul estimativ:
8.567.311,01 RON - 8.567.311,01 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului îl reprezintă: 1. PROIECTARE: A. Elaborarea P.Th. pt obiectivul de investiţii "Creşterea siguranţei pacienţilor în Spitalul de Pneumoftiziologie Constantin Anastasatu Mihăeşti"– cod SMIS 151336, în etapele: a) proiect pt autorizarea executării lucrărilor-P.A.C. (D.T.A.C.), inclusiv pt panoul temporar/placa permanentă conform Manualului de Identitate Vizuală 2014-2020; b) proiect pt organizarea execuţi...
Obiectul contractului îl reprezintă: 1. PROIECTARE: A. Elaborarea P.Th. pt obiectivul de investiţii "Creşterea siguranţei pacienţilor în Spitalul de Pneumoftiziologie Constantin Anastasatu Mihăeşti"– cod SMIS 151336, în etapele: a) proiect pt autorizarea executării lucrărilor-P.A.C. (D.T.A.C.), inclusiv pt panoul temporar/placa permanentă conform Manualului de Identitate Vizuală 2014-2020; b) proiect pt organizarea execuţiei lucrărilor-P.O.E. (D.T.O.E.); c) proiect tehnic de execuţie (inclusiv detaliile de execuţie)-P.Th. + D.E. Elaborarea P.Th. şi a întregii documentaţii tehnice se va face pe baza DALI şi a Studiului de oportunitate, cu încadrarea în valorile devizului general, cu respectarea prev. H.G. nr. 907/2016, a clauzelor Acordului Contractual, a cerinţelor din Caietul de sarcini, a actelor normative în vigoare, a normelor generale de proiectare şi a normativelor specifice proiectării, a instrucţiunilor tehnice de proiectare şi execuţie a elementelor de construcţii şi instalaţii şi a instrucţiunilor AM POIM şi ANAP. În acest sens, documentaţia tehnică va fi elaborată a. î. să îndeplinească toate cerinţele legale în vigoare la data predării documentaţiei şi să cuprindă: a) documentaţiile pt obţinerea avizelor şi acordurilor solicitate prin Certificatul de urbanism la faza de PT (inclusiv documentaţiile: Scenariul de securitate la incendiu; Proiectul sistemului de alarmare împotriva efracţiei) precum şi a altor acorduri/ avize necesare realizării investiţiei, după caz; b) ridicarea topografică necesară pt întocmirea planului de situaţie privind amplasarea obiectivelor investiţiei, vizat de OCPI Vâlcea, în vederea obţinerii autorizaţiei de construire, după caz; c) orice documentaţie solicitată, după caz, de către instituţiile abilitate, în vederea obţinerii de avize/acorduri; d) documentaţia tehnică pt obţinerea autorizaţiei de construire P.A.C. (D.T.A.C.) + P.O.E.(D.T.O.E.); e) Proiectul Tehnic şi Detaliile de Execuţie (P.Th. + D.E.); f) planul de securitate şi sănătate în muncă pt şantier. Proiectantul va susţine proiectul tehnic în faţa verificatorilor tehnici de calitate atestaţi conform legii. Verificarea tehnică de calitate a documentaţiilor pentru avize şi acorduri, a proiectului tehnic, a caietelor de sarcini şi a detaliilor de execuţie şi întocmirea unui Referat privind verificarea de calitate, se vor efectua de către verificatori tehnici de calitate atestaţi pentru specialităţile şi cerinţele în cauză. Proiectul tehnic va fi elaborat astfel încât să fie clar, să asigure informaţii tehnice complete privind viitoarea lucrare şi să răspundă cerinţelor tehnice, economice şi tehnologice ale Achizitorului. Proiectul tehnic şi D.E., se elaborează de colective tehnice de specialitate. Dreptul de promovare a documentaţiilor în vederea avizării/autorizării se poate face numai sub semnătura unor cadre tehnice cu pregătire superioară care au absolvit instituţii de învăţământ superior de specialitate în domeniul construcţii şi instalaţii pentru construcţii, care au drept de semnătură potrivit nivelelor de competenţă. Semnarea documentaţiilor angajează răspunderea acestora în condiţiile legii. Este interzisă semnarea proiectelor tehnice (P.Th. + D.E.) pentru executarea lucrărilor, precum şi a documentaţiilor tehnice de către persoane care nu îndeplinesc cerinţele legale prevăzute, respectiv care nu au absolvit instituţii de învăţământ superior de specialitate în domeniul construcţii şi instalaţii pentru construcţii, ori care nu au drept de semnătură în condiţiile legii. Proiectul Tehnic elaborat va include orice lucrare care este necesară pentru a satisface cerinţele Achizitorului, precum şi toate lucrările care sunt necesare pt asigurarea rezistenţei, stabilităţii şi siguranţei în exploatare a lucrărilor (inclusiv dacă nu sunt menţionate în Caietul de Sarcini/Acordul Contractual), în vederea atingerii indicatorilor fizici şi de performanţă ai Acordului Contractual. Proiectul pt obţinerea autorizaţiei de construire va fi întocmit în conformitate cu prev. Legii nr. 50/1991, republicată cu modificările şi completările ulterioare şi ale Ordinului MDRL nr. 839/2009, cu modificările şi completările ulterioare. Proiectul pt obţinerea autorizaţiei de construire, se va preda în 2 exemplare originale pe suport hârtie şi 1 exemplar în format electronic (fişierele dwg etc.). B. Asigurarea asistenţei tehnice pe durata execuţiei lucrărilor şi până la recepţia la terminarea lucrărilor. Asistenţa tehnică se va asigura pt P.Th. elaborat pe durata execuţiei lucrărilor (inclusiv la recepţia la terminarea lucrărilor). Pe perioada derulării serviciilor de asistenţă tehnică, responsabilităţile proiectantului sunt următoarele: a) participă la fiecare şedinţă de Proiect la care i se solicită prezenţa de către Achizitor şi/sau Supervizor şi la toate vizitele de monitorizare/verificare/evaluare din partea reprezentanţilor oricăror instituţii cu atribuţii de verificarea şi controlul fondurilor europene nerambursabile; b) participă la toate fazele determinante stabilite; c) verifică conformitatea lucrărilor executate cu specificaţiile tehnice din Proiectul tehnic; d) modifică soluţiile din Proiectul tehnic, dacă situaţiile concrete impun această măsură; modificarea de soluţie se va realiza cu avizul verificatorului tehnic, după caz; e) elaborează P.Th. Revizuit, dacă este cazul, în vederea depunerii spre avizare la Organismul Intermediar şi răspunde la solicitările de clarificări transmise de reprezentanţii Achizitorului/Organismului Intermediar/Autorităţii de Management, pe perioada verificării P.Th. Revizuit; f) întocmeşte dispoziţii de şantier şi documentaţii de modificări tehnice (memoriu justificativ, planşe, liste de cantităţi etc.); g) elaborează orice documentaţie solicitată, după caz, de către instituţiile abilitate, în vederea obţinerii de avize/acorduri/autorizaţii; h) elaborează documentaţia conformă cu execuţia (as built); i) elaborează manualul/instrucţiunile de exploatare şi întreţinere, după caz; j) elaborează studiul topografic la finalizarea lucrărilor; k) participă la recepţia la terminarea lucrărilor şi la elaborarea Cărţii tehnice a construcţiei, întocmind referate de prezentare pe specialităţi privind modul în care a fost realizată lucrarea. Proiectantul va elabora proiectul tehnic de execuţie actualizat la data finalizării lucrărilor - "as built", în conformitate cu prev. H.G. nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora, care va fi predat Achizitorului înainte de efectuarea recepţiei la terminarea lucrărilor, ca parte a cărţii tehnice a construcţiei. Întreaga documentaţie (atât piesele scrise cât şi cele desenate) se va preda atât în format electronic (obligatoriu 2 CD/ DVD-uri în format DWG/ editabil şi PDF - scanată), cât şi pe suport de hârtie, astfel: a) PAC şi POE: în 2 (două) exemplare originale cu semnături şi ştampile în original (inclusiv expert tehnic - PAC şi verificator tehnic atestat MLPAT); b) Proiect tehnic de execuţie: în 2 (două) exemplare originale, cu semnături şi ştampile în original (inclusiv expert tehnic), care vor fi supuse de către Achizitor verificării tehnice de calitate. După efectuarea verificării tehnice de calitate a proiectului tehnic de execuţie de către verificatori atestaţi desemnaţi de Achizitor, Antreprenorul va multiplica şi va preda documentaţia tehnică verificată Achizitorului într-un exemplar (în copie conform cu originalul) şi un exemplar în format electronic (pdf scanat şi dwg); c) Proiect tehnic de execuţie actualizat la data finalizării lucrărilor, "as built", într-un exemplar original, verificat de verificatorii tehnici de calitate atestaţi şi în format electronic (pdf scanat şi dwg). 2. EXECUŢIA LUCRĂRILOR Lucrările de execuţie aferente Acordului Contractual, stabilite prin DALI şi Studiul de oportunitate includ: a) achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, asigurarea tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj de ridicare sau manipulare) necesare pt execuţia lucrărilor; b) orice activitate sau lucrare provizorie necesară pt pregătirea şantierului; c) transportul la şantier al oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, al oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pt execuţia lucrărilor; d) orice testare şi teste relevante, aşa cum aceste testări şi teste sunt solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii; e) orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor; f) întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Achizitor; g) activităţi şi consumabile necesare pt menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii; h) pregătirea oricărei documentaţii necesare Antreprenorului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include dar nu se limitează la: i) Graficele generale de realizare a investiţiei publice (fizic şi valoric); ii) Planul calităţii pt execuţie; iii) Planul de control al calităţii; iv) certificările şi rezultatele testelor materialelor; i) readucerea la forma şi la structura iniţială a zonelor afectate de execuţia lucrărilor; j) documentarea informaţiilor necesare pt Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare; k) instruirea personalului beneficiarului final (Spitalul de Pneumoftiziologie Constantin Anastasatu Mihăeşti); l) punerea în funcţiune a instalaţiilor şi echipamentelor; m) execuţia oricăror remedieri necesare în perioada de garanţie. Termenii şi condiţiile Acordului Contractual includ şi o perioadă de garanţie de 60 de luni. Pe parcursul execuţiei lucrărilor trebuie să se ţină cont că lucrările se vor executa fără întreruperea activităţii medicale din cadrul spitalului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia publică de lucrări (proiectare şi execuţie) din cadrul proiectului "Creşterea siguranţei pacienţilor în Spitalul Judeţean de Urgenţă Vâlcea"– cod SMIS 151343  
Servicii de elaborare a Proiectului Tehnic şi de asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru proiectul "Reabilitarea termică a secţiilor Spitalului Judeţean de Urgenţă Vâlcea din strada Remus Bellu nr. 3"  
Proiectare tehnică şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru "Reabilitarea, modernizarea şi dotarea Centrului Andreea"  
Achiziţia publică de lucrări (proiectare şi execuţie) din cadrul proiectului "Creşterea siguranţei pacienţilor în Spitalul Judeţean de Urgenţă Vâlcea"– cod SMIS 151343  
Achiziţia publică de lucrări (proiectare şi execuţie) din cadrul proiectului "Creşterea siguranţei pacienţilor în Spitalul Judeţean de Urgenţă Vâlcea"– cod SMIS 151343  
Achiziţie publică de lucrări (proiectare şi execuţie) pentru realizarea obiectivului de investiţii "Reabilitarea, extinderea şi dotarea Ambulatoriului din cadrul Spitalului de Pneumoftiziologie Constantin Anastasatu Mihăeşti" 18.06.24
Achiziţie publică de lucrări (proiectare şi execuţie) pentru realizarea obiectivului de investiţii "Construirea şi dotarea Ambulatoriului pentru secţiile Spitalului Judeţean de Urgenţă Vâlcea din strada Remus Bellu, nr. 3, municipiul Râmnicu Vâlcea" 20.06.24
Lucrări – rest de executat şi servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului din cadrul proiectului "Restaurarea, dotarea şi punerea în valoare a Muzeului Memorial Nicolae Bălcescu"  
Servicii de verificare a documentaţiei tehnico-economice de specialişti verificatori de proiecte atestaţi pentru obiectivul de investiţii "Modernizare DJ 646 Băbeni (DN 64) - Băluţoaia - Mănăileşti - Genuneni - Foleşti - Dumbrăveşti - Foleştii de Sus - Tomşani - Costeşti - Mănăstirea Bistriţa - Mănăstirea Arnota, judeţul Vâlcea"  
Proiectare și execuție de lucrări în cadrul proiectului Renovare integrată a imobilului “Călimănești-Căciulata” 20.01.25