Obiectul contractului de achiziţie constă în execuţia lucrărilor de reabilitare şi modernizare a grădiniţei Prejmer, cuprinzând următoarele 2 obiecte: 1) Clădire grădiniţă şi 2) Amenajări conexe investiţiei de bază, precum şi lucrările de amenajări peisagistice şi de organizare de şantier.
Conform Proiectului Tehnic, parte a documentaţiei de atribuire, execuţia lucrărilor de reabilitare şi modernizare a grădiniţei Prejmer c...
Obiectul contractului de achiziţie constă în execuţia lucrărilor de reabilitare şi modernizare a grădiniţei Prejmer, cuprinzând următoarele 2 obiecte: 1) Clădire grădiniţă şi 2) Amenajări conexe investiţiei de bază, precum şi lucrările de amenajări peisagistice şi de organizare de şantier.
Conform Proiectului Tehnic, parte a documentaţiei de atribuire, execuţia lucrărilor de reabilitare şi modernizare a grădiniţei Prejmer constau în realizarea unor lucrări de arhitectură interioară, arhitectură exterioară, structură, instalaţii termice, sanitare, hidranţi, electrice, curenţi slabi şi de paratrăznet, a lucrărilor de demontări şi demolări şi a montajului unor echipamente tehnologice în cadrul clădirii grădiniţei; a unor lucrări de amenajări conexe investiţiei de bază, precum sistematizare verticală, platformă deşeuri şi împrejmuire; a lucrărilor de amenajări peisagistice; şi a lucrărilor pentru amenajarea şantierului.
În conformitate cu art. 160 din Legea 98/2016, operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări în legătură cu prezenta documentaţie de atribuire, prin intermediul SICAP, cu minim 9 zile anterior termenului limită de depunere a ofertelor, prin accesarea secţiunii ,,Întrebări". La introducerea titlului şi conţinutului întrebării, nu se va indica/prezenta identitatea operatorului economic .
În conformitate cu art. 161 din Legea 98/2016, modificat prin O.U.G. nr.45/2018, în măsura în care solicitările de clarificări sau de informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut, autoritatea contractantă va publica răspunsurile, însoţite de întrebările aferente, şi/sau informaţiile suplimentare, în SICAP, ataşate anunţului de participare în secţiunea ,,Documentaţie, clarificări şi decizii’’, cu 5 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea ofertanţilor care au solicitat clarificările sau informaţiile suplimentare respective.
Autoritatea contractantă va solicita ofertantului clasat pe primul loc, după aplicarea criteriului de atribuire să prezinte documente justificative prin care să demonstreze îndeplinirea criteriilor de calificare şi selecţie, în conformitate cu informaţiile cuprinse în DUAE. Conform art. 66, alin. (1) din HG 395/2016, în situaţia în care ofertantul clasat pe primul loc nu demonstrează în mod corespunzător îndeplinirea integrală a tuturor criteriilor, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe locul următor să depună toate documentele justificative, în scopul verificării îndeplinirii criteriilor de calificare.
În cazul în care documentele prezentate de către operatorii economici sunt incomplete sau în cazul în care există neclarităţi, Autoritatea contractantă are dreptul de a solicita ofertanţilor clarificări, precizări, completări ale documentelor. Acestea vor fi adresate prin intermediul SICAP, în secţiunea "Solicitări de clarificări/Întrebări". Autoritatea contractantă nu are dreptul ca prin clarificările/completările solicitate să determine modificarea cerinţelor şi elementelor esenţiale stabilite în documentaţia de atribuire.