Feedback
I.D.: 84763869

ACHIZIŢIA DE LUCRĂRI DE REABILITARE ŞI MODERNIZARE A GRĂDINIŢEI PREJMER – REST DE EXECUTAT

Data publicarii
18.07.23 Exista 132.927 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45214100-1 42900000-5 45113000-2 45255400-3 45310000-3 45331000-6 45332400-7 45450000-6 45453000-7
Termenul limita pentru depunere:
07.08.23
Pretul estimativ:
2.410.618,74 RON - 2.410.618,74 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 19.07.23 Publicat la 02.08.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului constă în achiziţia lucrărilor de specialitate rămase de executat pentru realizarea obiectivului de investiţie ,,Reabilitare, modernizare şi dotare grădiniţă Prejmer". Cerinţele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în volumele 2, 3, 4 şi 5 ale caietului de sarcini, care fac parte din PT-ul elaborat pentru întregul obiectiv de investiţie ,,Reabilitare, modernizare şi dotare Grădiniţă Prejmer", din c...
Obiectul contractului constă în achiziţia lucrărilor de specialitate rămase de executat pentru realizarea obiectivului de investiţie ,,Reabilitare, modernizare şi dotare grădiniţă Prejmer". Cerinţele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în volumele 2, 3, 4 şi 5 ale caietului de sarcini, care fac parte din PT-ul elaborat pentru întregul obiectiv de investiţie ,,Reabilitare, modernizare şi dotare Grădiniţă Prejmer", din care ofertanţii vor lua în considerare doar părţile care fac obiectul prezentului contract de execuţie lucrări, respectiv, Obiectul 1. Clădire grădiniţă şi Obiectul 2. Amenajări conexe investiţiei de bază, fără partea de dotări. Lucrările de reabilitare şi modernizare a Grădiniţei Prejmer executate până în prezent şi cele rămase de executat sunt precizate în Expertiza tehnică nr.107 din 12.09.2022 , din volumul 5 al caietului de sarcini. În conformitate cu art. 160 din Legea 98/2016, operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări în legătură cu prezenta documentaţie de atribuire, prin intermediul SEAP, până în a 9-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, prin accesarea secţiunii ,,Solicitări de clarificare / Întrebări". În conformitate cu art. 161 din Legea 98/2016, în măsura în care solicitările de clarificări sau de informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut, autoritatea contractantă va publica răspunsurile, însoţite de întrebările aferente, şi/sau informaţiile suplimentare, în SEAP, ataşate anunţului de participare în secţiunea ,,Lista clarificări, notificări şi decizii’’, până în a 5-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea ofertanţilor care au solicitat clarificările sau informaţiile suplimentare respective. Conform art. 196, alin. (2) din Legea 98/2016, autoritatea contractantă va solicita ofertantului clasat pe primul loc, după aplicarea criteriului de atribuire să prezinte documentele justificative actualizate prin care să demonstreze îndeplinirea criteriilor de calificare şi selecţie, în conformitate cu informaţiile cuprinse în DUAE. Conform art. 66, alin. (1) din HG 395/2016, în situaţia în care ofertantul clasat pe primul loc nu demonstrează în mod corespunzător îndeplinirea integrală a tuturor criteriilor, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe locul următor să depună toate documentele justificative, în scopul verificării îndeplinirii criteriilor de calificare. În cazul în care documentele prezentate de către operatorii economici sunt incomplete sau în cazul în care există neclarităţi, Autoritatea contractantă are dreptul de a solicita ofertanţilor clarificări, precizări, completări ale documentelor. Acestea vor fi adresate prin intermediul SEAP, în secţiunea "Solicitări de clarificare / Întrebări". Autoritatea contractantă nu are dreptul ca prin clarificările/completările solicitate să determine modificarea cerinţelor şi elementelor esenţiale stabilite în documentaţia de atribuire.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ACHIZIŢIA DE LUCRĂRI DE REABILITARE ŞI MODERNIZARE A GRĂDINIŢEI PREJMER – REST DE EXECUTAT 07.08.23
ACHIZIŢIA DE LUCRĂRI DE REABILITARE ŞI MODERNIZARE A GRĂDINIŢEI PREJMER – REST DE EXECUTAT 02.10.23
ACHIZIŢIA DE LUCRĂRI DE REABILITARE ŞI MODERNIZARE A GRĂDINIŢEI PREJMER 15.02.21
Achiziţia serviciilor de elaborare a proiectului tehnic şi asistenţă tehnică şi a lucrărilor de specialitate pentru obiectivul de investiţie ,,Reabilitare şi modernizare Grădiniţă cu program normal nr. 4 – Str. George Moroianu nr. 293, municipiul Săcele, jud. Braşov" 15.02.23
Servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţie ,,Modernizare şi reabilitare drumuri comunale şi străzi în comuna Vama Buzăului, judeţul Braşov" 31.10.23
Servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţie ,,Modernizare şi reabilitare drumuri comunale şi străzi în comuna Vama Buzăului, judeţul Braşov" 31.10.23
Servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţie ,,Modernizare şi reabilitare drumuri comunale şi străzi în comuna Vama Buzăului, judeţul Braşov" 14.12.23
Achizitia serviciilor de elaborare a proiectului tehnic şi asistenţă tehnică si a lucrărilor de specialitate pentru obiectivul de investiţie ,,Reabilitare si modernizare a cladirii Bibliotecii Municipiului Săcele" 16.08.23
Achiziţia de echipamente, dotări şi materiale didactice în cadrul proiectului ,,Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitare din municipiul Săcele" 19.02.24
Achiziţia de echipamente, dotări şi materiale didactice în cadrul proiectului ,,Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitare din municipiul Săcele” 19.02.24