Obiectul contractului constă în achiziţia lucrărilor de specialitate rămase de executat pentru realizarea obiectivului de investiţie ,,Reabilitare, modernizare şi dotare grădiniţă Prejmer".
Cerinţele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în volumele 2, 3, 4 şi 5 ale caietului de sarcini, care fac parte din PT-ul elaborat pentru întregul obiectiv de investiţie ,,Reabilitare, modernizare şi dotare Grădiniţă Prejmer", din c...
Obiectul contractului constă în achiziţia lucrărilor de specialitate rămase de executat pentru realizarea obiectivului de investiţie ,,Reabilitare, modernizare şi dotare grădiniţă Prejmer".
Cerinţele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în volumele 2, 3, 4 şi 5 ale caietului de sarcini, care fac parte din PT-ul elaborat pentru întregul obiectiv de investiţie ,,Reabilitare, modernizare şi dotare Grădiniţă Prejmer", din care ofertanţii vor lua în considerare doar părţile care fac obiectul prezentului contract de execuţie lucrări, respectiv, Obiectul 1. Clădire grădiniţă şi Obiectul 2. Amenajări conexe investiţiei de bază, fără partea de dotări. Lucrările de reabilitare şi modernizare a Grădiniţei Prejmer executate până în prezent şi cele rămase de executat sunt precizate în Expertiza tehnică nr.107 din 12.09.2022 , din volumul 5 al caietului de sarcini.
În conformitate cu art. 160 din Legea 98/2016, operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări în legătură cu prezenta documentaţie de atribuire, prin intermediul SEAP, până în a 9-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, prin accesarea secţiunii ,,Solicitări de clarificare / Întrebări".
În conformitate cu art. 161 din Legea 98/2016, în măsura în care solicitările de clarificări sau de informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut, autoritatea contractantă va publica răspunsurile, însoţite de întrebările aferente, şi/sau informaţiile suplimentare, în SEAP, ataşate anunţului de participare în secţiunea ,,Lista clarificări, notificări şi decizii’’, până în a 5-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea ofertanţilor care au solicitat clarificările sau informaţiile suplimentare respective.
Conform art. 196, alin. (2) din Legea 98/2016, autoritatea contractantă va solicita ofertantului clasat pe primul loc, după aplicarea criteriului de atribuire să prezinte documentele justificative actualizate prin care să demonstreze îndeplinirea criteriilor de calificare şi selecţie, în conformitate cu informaţiile cuprinse în DUAE. Conform art. 66, alin. (1) din HG 395/2016, în situaţia în care ofertantul clasat pe primul loc nu demonstrează în mod corespunzător îndeplinirea integrală a tuturor criteriilor, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe locul următor să depună toate documentele justificative, în scopul verificării îndeplinirii criteriilor de calificare.
În cazul în care documentele prezentate de către operatorii economici sunt incomplete sau în cazul în care există neclarităţi, Autoritatea contractantă are dreptul de a solicita ofertanţilor clarificări, precizări, completări ale documentelor. Acestea vor fi adresate prin intermediul SEAP, în secţiunea "Solicitări de clarificare / Întrebări". Autoritatea contractantă nu are dreptul ca prin clarificările/completările solicitate să determine modificarea cerinţelor şi elementelor esenţiale stabilite în documentaţia de atribuire.