În baza contractelor ce se vor încheia, vor fi achizitionate licente si aplicatii pentru a utiliza o platforma BPS (Business Process Software) - o soluţie cuprinzătoare de cod redus (LOW CODE) pentru a implementa facil fluxurile de lucru ale documentelor digitale şi digitalizarea, automatizarea şi gestionarea proceselor de de lucru şi care sa asigure interoperabilitatea între ASEMT şi PMT.
Achiziţia se va face pe două lotu...
În baza contractelor ce se vor încheia, vor fi achizitionate licente si aplicatii pentru a utiliza o platforma BPS (Business Process Software) - o soluţie cuprinzătoare de cod redus (LOW CODE) pentru a implementa facil fluxurile de lucru ale documentelor digitale şi digitalizarea, automatizarea şi gestionarea proceselor de de lucru şi care sa asigure interoperabilitatea între ASEMT şi PMT.
Achiziţia se va face pe două loturi, pentru care se va încheia câte un contract. Semnarea contractului este condiţionată de existenţa bugetului cu această destinaţie.
Soluţia ofertată în cadrul acestei achizitii, va cuprinde toate licenţele necesare, respectiv de tip Webcon, de tip Microsoft 365. De asemenea vor fi prestate si servicii de instalare, configurare şi suport.
Cerinţele tehnice definite la nivelul Caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea la un anumit producător, la mărci, brevete, tipuri, la o origine sau la o producţie/metodă specifică de fabricaţie/prestare, vor fi înţelese ca fiind însoţită de menţiunea "sau echivalent ".
Prin achiziţia de licenţe şi aplicaţii si a serviciilor conexe de instalare si dezvoltare, se va urmări:
• Implementarea unei platforme ce îmbunătăţeşte fluxul de lucru al documenetelor digitale şi contribuie la transformarea digitală instituţională;
• Implementarea unui sistem de automatizare a fluxurilor de lucru digitale împreună cu serviciile de instalare, configurare, dezvoltare şi suport, pentru Administraţia pentru Sănătate şi Educaţie a Municipiului Timişoara – ASEMT, similar cu cel utilizat in prezent de PMT;
• Asigurea funcţionalităţii complete de salvare, arhivare, căutare, istoric, controlul documentelor, controlul versiunilor, fluxuri de aprobare şi raportare;
• Integrarea digitală a Administraţiei pentru Sănătate şi Educaţie a Municipiului Timişoara în sistemul digital al Municipiului Timişoara, instituţie de rang ierarhic superior cu care avem nenumărate interacţiuni;.
• Obţinerea unei funcţionalităţi crescute de management a documentelor şi proceduri digitale de gestionare a proceselor din cadrul Admistraţiei pentru Sănătate şi Educaţie a Municipiului Timişoara.;
• Asigurarea interoperabilităţii între ASEMT si Municipiul Timişoara Pentru implementarea digitalizării în cadrul instituţiei, este imperios necesar ca documentele să existe în formă digitală şi să fie procesate în acelaşi tip de platformă.
Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare /informatii suplimentare, în cea de-a 4-a zi înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, conform art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016 actualizată, în conditiile în care solicitarile se vor adresa cu cel putin 6 zile (prevazut la Sectiunea I din Fisa de date) înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor. Clarificarile depuse după acest termen nu vor mai fi luate în considerare.
Semnarea contractelor va fi condiţionată de existanţa bugetului aprobat cu această destinaţie.