Feedback
I.D.: 46067655

Achiziţia de “Paine si Produse de cofetarie si patiserie, defalcate pe loturi"

Data publicarii
06.05.20 Exista 246.086 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15811100-7
Termenul limita pentru depunere:
25.05.20
Pretul estimativ:
1.805.172,00 RON - 2.253.471,00 RON
Documente participare:
  1. Formulare alimente 2020 lot 1 si lot 2-semnat.doc
  2. centralizator acord cadru pentru ofertanti-semnat.xlsx
  3. PROIECT ACORD CADRU PRODUSE ALIMENTARE BAZA FINAL-semnat.doc
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă DGAS Constanta va încheia acordul cadru pentru “Achiziţia de “Paine si Produse de cofetarie si patiserie, defalcate pe loturi" pentru o perioadă de 48 de luni, cu maxim 3 operatori economici. Contractele ce urmează a fi atribuite au ca obiect furnizare de produse alimentare defalcate pe loturi prin care se vor asigura materii prime pentru prepararea hranei precum şi produse alimentare finite în ve...
Autoritatea contractantă DGAS Constanta va încheia acordul cadru pentru “Achiziţia de “Paine si Produse de cofetarie si patiserie, defalcate pe loturi" pentru o perioadă de 48 de luni, cu maxim 3 operatori economici. Contractele ce urmează a fi atribuite au ca obiect furnizare de produse alimentare defalcate pe loturi prin care se vor asigura materii prime pentru prepararea hranei precum şi produse alimentare finite în vederea asigurării necesarului pentru beneficiarii serviciilor sociale oferite de autoritatea contractantă, respectiv: - Lot 1: cod CPV 15811100-7 - Pâine; - Lot 2: cod CPV 15812000-3 - Produse de cofetărie şi patiserie; Autoritatea contractantă va atribui un acord cadru cu o durata de 48 luni de la data semnarii. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificari înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 16 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va raspunde în mod clar şi concret tuturor solicitarilor de clarificare în a 4-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va atribui un acord cadru cu o durata de 48 luni de la data semnarii. Pe durata acordului cadru de 48 luni, se estimează ca vor fi atribuite contracte subsecvente de regulă pentru 6 luni sau maxim 12 luni, în functie de necesităţile autorităţii contractante şi disponibilităţile bugetare, cu precizarea că pentru anul 2020 contractul va fi valabil începând cu data de 01.07.2020 până la 31.12.2020. Valoare minima estimata a acordului-cadru =1.805.172 lei fara TVA. Valoare maxima estimata a acordului-cadru =2.253.471 lei fara TVA. Estimarea valorii celui mai mare si respectiv celui mai mic contract subsecvent care urmeaza a fi atribuit pe durata acordului cadru : conform ANEXELOR 1, 2, ATASATE CAIETULUI DE SARCINI. Cantităţile minime si maxime ale acordului-cadru conform ANEXELOR 1, 2, ATASATE CAIETULUI DE SARCINI.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu