Feedback
I.D.: 69032364

ACHIZIŢIA DE INFRASTRUCTURĂ HARDWARE ŞI SOFTWARE DE BAZĂ, SOLUŢIE SOFTWARE, MODULE, SERVICII DE IMPLEMENTARE IT ŞI INSTRUIRE UTILIZATORI

Data publicarii
13.05.22 Exista 263.656 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72262000-9 30211200-3 48900000-7 80530000-8
Termenul limita pentru depunere:
22.06.22
Pretul estimativ:
1.450.500,00 RON - 1.450.500,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 14.05.22 Publicat la 22.05.22
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prezenta achizitie face parte din proiectul “Asistenta sociala integrata in Municipiul Lugoj prin digitalizarea serviciilor publice partajate si continuarea simplificarii procedurilor administrative si reducerii birocratiei pentru cetateni - ASIGUR", pentru care a fost semnat contractul de finantare nr. 504 din data 22.05.2020. Achiziţia constă în implementarea unui sistem informatic integrat, de simplificare a serviciilor...
Prezenta achizitie face parte din proiectul “Asistenta sociala integrata in Municipiul Lugoj prin digitalizarea serviciilor publice partajate si continuarea simplificarii procedurilor administrative si reducerii birocratiei pentru cetateni - ASIGUR", pentru care a fost semnat contractul de finantare nr. 504 din data 22.05.2020. Achiziţia constă în implementarea unui sistem informatic integrat, de simplificare a serviciilor publice partajate de asistenţa socială la nivelul Municipiului LUGOJ, respectiv in cadrul Directiei de Asistenta Sociala Comunitara Lugoj. OS.1 – Implementarea unor măsuri de simplificare pentru cetăţeni, in corespondenta cu Planul integrat pentru simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetăţenilor din perspectiva front-office, dar si back-office prin introducerea unor soluţii aplicative noi şi integrarea cu cele existente, în scopul digitalizării fluxurilor de lucru, pentru reducerea timpului de procesare a cererilor cetăţenilor si asigurarea accesului online la serviciile publice gestionate de Municipiul Lugoj din domeniul de interes asistenta sociala. OS.2 - Creşterea nivelului de pregătire, cunoştinţe şi abilităţi ale personalului din cadrul Direcţiei de asistenţă socială comunitară Lugoj, in utilizarea si administrarea sistemelor informatice. Reguli de comunicare şi transmitere a datelor: Solicitările de clarificări se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la Secţiunea" Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP atât la Secţiunea" Documentaţie şi Clarificări", din cadrul anunţului de participare. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări cu 11 zile înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor". Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitia de infrastructura hardware si software de baza, solutie software, module, servicii de implementare sistem IT si instruire utilizatori 08.03.23
Achizitia de infrastructura hardware si software de baza, solutie software, module, servicii de implementare sistem IT si instruire utilizatori 07.12.22
ACHIZIŢIA DE INFRASTRUCTURĂ HARDWARE ŞI SOFTWARE DE BAZĂ, SOLUŢIE SOFTWARE, MODULE, SERVICII DE IMPLEMENTARE IT ŞI INSTRUIRE UTILIZATORI ÎN CADRUL PROIECTULUI ,, ASISTENŢĂ SOCIALĂ INTEGRATĂ ÎN MUNICIPIUL LUGOJ, PRIN DIGITALIZAREA SERVICIILOR PUBLICE PARTAJATE ŞI CONTINUAREA SIMPLIFICĂRII PROCEDURILOR ADMINISTRATIVE ŞI REDUCERII BIROCRAŢIEI PENTRU CETĂŢENI,, COD PROIECT SIPOCA/MySMIS 847/136091, 31.05.21
Achizitia de infrastructura hardware si software de baza, solutie software, module, servicii de implementare sistem IT si instruire utilizatori  
Achizitia de infrastructura hardware si software de baza, solutie software, module, servicii de implementare sistem IT si instruire utilizatori  
Achizitia de servicii de retrodigitalizare în cadrul proiectului ,,Asistenţă socială integrată în Municipiul Lugoj, prin digitalizarea serviciilor publice partajate şi continuarea simplificării procedurilor administrative şi reducerii birocraţiei pentru cetăţeni" cod proiect SIPOCA/MySMIS 847/136091 17.03.22
Achizitia de servicii de retrodigitalizare în cadrul proiectului ,,Asistenţă socială integrată în Municipiul Lugoj, prin digitalizarea serviciilor publice partajate şi continuarea simplificării procedurilor administrative şi reducerii birocraţiei pentru cetăţeni" cod proiect SIPOCA/MySMIS 847/136091  
Achizitia de servicii de retrodigitalizare în cadrul proiectului ,,Asistenţă socială integrată în Municipiul Lugoj, prin digitalizarea serviciilor publice partajate şi continuarea simplificării procedurilor administrative şi reducerii birocraţiei pentru cetăţeni" cod proiect SIPOCA/MySMIS 847/136091 17.03.22
Achizitia de servicii de retrodigitalizare în cadrul proiectului ,,Asistenţă socială integrată în Municipiul Lugoj, prin digitalizarea serviciilor publice partajate şi continuarea simplificării procedurilor administrative şi reducerii birocraţiei pentru cetăţeni" cod proiect SIPOCA/MySMIS 847/136091 01.03.22
Achizitia de servicii de retrodigitalizare în cadrul proiectului ,,Asistenţă socială integrată în Municipiul Lugoj, prin digitalizarea serviciilor publice partajate şi continuarea simplificării procedurilor administrative şi reducerii birocraţiei pentru cetăţeni" cod proiect SIPOCA/MySMIS 847/136091