Feedback
I.D.: 65409210

Achiziţia de imprimante multifunctionale monocrom de tip A3

Data publicarii
23.01.22 Exista 728.743 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30232110-8
Termenul limita pentru depunere:
04.03.22
Pretul estimativ:
1.212.000,00 RON - 1.212.000,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1135859.pdf
  2. Model - Contract imprimante 2022 semnat.pdf
  3. CAIET DE SARCINI 2022-semnat.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia are ca scop achiziţionarea imprimantelor multifuncţionale necesare pentru desfăşurarea activităţii personalului suplimentar al Casei Naţionale de Pensii Publice (CNPP), angajat în baza OUG nr.90/2021privind unele măsuri din domeniul pensiilor publice. Pentru a putea finaliza într-un termen rezonabil procesul de evaluare (culegere, verificare, analiză) date, având în vedere că personalul CNPP existent este insufic...
Achiziţia are ca scop achiziţionarea imprimantelor multifuncţionale necesare pentru desfăşurarea activităţii personalului suplimentar al Casei Naţionale de Pensii Publice (CNPP), angajat în baza OUG nr.90/2021privind unele măsuri din domeniul pensiilor publice. Pentru a putea finaliza într-un termen rezonabil procesul de evaluare (culegere, verificare, analiză) date, având în vedere că personalul CNPP existent este insuficient numeric şi deja blocat în procesele operaţionale interne, nedigitalizate, este necesară o infuzie consistentă de capital uman pe o perioada limitată. Pentru îndeplinirea obiectivului menţionat anterior, CNPP a estimat un necesar suplimentar de 1000 angajaţi, pe o perioadă determinată de maximum 18 luni, astfel încât să poată fi parcursă cu succes etapa evaluării pensiilor în vederea recalculării. Suplimentarea personalului necesar aducerii la îndeplinire a procesului de evaluare şi recalculare a dosarelor de pensii din sistemul public a fost legiferată prin apariţia OUG nr.90/2021. Procesul de recrutare şi angajare a persoanelor pentru ocuparea celor 1.000 posturi care va desfăşura exclusiv activităţi dedicate procesului de evaluare/revizuire a dosarelor de pensii, este finalizat. Pentru desfăşurarea activităţii personalului angajat suplimentar, CNPP trebuie să asigure tehnica de calcul necesară. În acest sens, CNPP demarează procedurile pentru achiziţia a 60 de imprimante monocrom de tip A3 care vor să fie utilizate de către personalul implicat în procesul de evaluare a dosarelor de pensii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu