Feedback
I.D.: 48619497

Achiziţia de hrană uscată pentru câinii din Adăpostul pentru câini fără stăpân din Municipiul Constanţa

Data publicarii
04.08.20 Exista 207.250 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15713000-9
Termenul limita pentru depunere:
10.08.20
Pretul estimativ:
124.536,30 RON - 124.536,30 RON
Documente participare:
  1. caiet de sarcini.pdf
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia de hrană uscată pentru câinii din Adăpostul pentru câini fără stăpân din Municipiul Constanţa, conform caietului de sarcini nr. 107081/15.07.2020 ataşat. Propunerea tehnică va fi elaborată ţinând cont de prevederile Caietului de sarcini şi va prezenta modul de îndeplinire a condiţiilor şi a cerinţelor minime prevăzute în Caietul de sarcini. Oferta financiară va fi prezentată în preţuri unitare şi la valoarea tota...
Achiziţia de hrană uscată pentru câinii din Adăpostul pentru câini fără stăpân din Municipiul Constanţa, conform caietului de sarcini nr. 107081/15.07.2020 ataşat. Propunerea tehnică va fi elaborată ţinând cont de prevederile Caietului de sarcini şi va prezenta modul de îndeplinire a condiţiilor şi a cerinţelor minime prevăzute în Caietul de sarcini. Oferta financiară va fi prezentată în preţuri unitare şi la valoarea totală, conform structurii de mai jos: Denumire produs/Cantitate/lună(kg)Preţ Unitar lei fără TVA/kg / Valoare fără TVA/ lună (Cantitate *PU) / Valoare fără TVA pe 12 luni(Valoare fără TVA / lună*12 luni) 1.Hrană uscată adult(300 capete) / 2325(300cap.*250g/zi*31 zile) 2.Hrană uscată junior(100 capete)/ 775 100 cap.*250g/zi*31 zile) Valoarea totală lei fără TVA Valoarea totală lei cu TVA Preţurile unitare pe fiecare produs vor include toate cheltuielile legate de transport /aprovizionare/ manipulare /cheltuieli directe/ indirecte, taxe, impozite considerate obligaţii legale ale furnizorului. Preţul de achiziţie al produsului/produselor este ferm. Valabilitate oferta:45 zile Furnizorul va trebui sa dovedească o formă de înregistrare în condiţiile legii din ţara de rezidenţă, din care să reiasă că este legal constituit, că nu se află în niciuna din situaţiile de anulare a constituirii precum si faptul că are capacitatea profesională de a realiza activităţile care fac obiectul contractului de achiziţie publică, prin prezentarea certificatului constatator (copie lizibilă) emis de Registrul Naţional al Registrului Comerţului sau, pentru persoanele juridice străine, documente echivalente, emise in conformitate cu legislaţia aplicabilă în ţara de rezidenţă, prin care se dovedeşte forma de înregistrare ca persoană fizică/juridică(copie lizibila). Oferta va fi întocmită în conformitate cu cerinţele mai sus menţionate, astfel încât informaţiile din oferta depusă să permită identificarea cu uşurinţă a corespondenţei cu toate cerinţele şi specificaţiile din caietul de sarcini ataşat prezentului anunţ.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Hrană uscată pentru câinii din Adăpostul pentru câini fără stăpân din Municipiul Constanţa 11.10.18
Hrană uscată pentru câinii din Adăpostul pentru câini fără stăpân din Municipiul Constanţa 01.03.23
Achiziţia serviciului privind construirea şi reglarea modelului PTV VISSIM şi realizarea simulărilor pentru scenariile aferente studiului de caz din cadrul proiectului "Multi-modal Optimisation of Road-space in Europe" – MORE. 29.09.20
Achiziţia serviciului privind construirea şi reglarea modelului PTV VISSIM şi realizarea simulărilor pentru scenariile aferente studiului de caz din cadrul proiectului "Multi-modal Optimisation of Road-space in Europe" – MORE. 22.10.20
Serviciul de elaborare documentaţie tehnico-economice aferentă obiectivului „Realizare lucrări, modernizare şi dotare în vederea obţinerii autorizaţiei de funcţionare pentru Colegiul Comercial Carol I, Str. Decebal nr. 15, Municipiul Constanţa” (ISU, expertize tehnice, DALI, DTAC, PT, avize, altele 18.10.19
Serviciul de consultanţă în domeniul evaluării 25.10.19
Achiziţia de urne de vot pentru secţiile de votare 06.05.20
Achiziţia serviciului de dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiţii "Consolidare structură de rezistenţă, supraînălţare şi modernizare clădire sală de tenis de masă în cadrul Liceului Nicolae Rotaru din Constanţa" 09.06.20
Serviciul de dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiţii "Consolidare structură de rezistenţă, supraînălţare şi modernizare clădire sală de tenis de masă în cadrul Liceului Nicolae Rotaru din Constanţa" 14.05.20
Serviciul de telefonie fixă şi transmisie date prin fax necesar Primăriei municipiului Constanţa 01.04.20