Feedback
I.D.: 67853113

Achiziţia de hârtie format A4 pentru copiatoare şi imprimante cu livrare la sediul central al Oficiului Naţional al Registrului Comerţului (ONRC) şi la sediile oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunale.

Data publicarii
06.04.22 Exista 763.283 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30197643-5
Termenul limita pentru depunere:
05.05.22
Pretul estimativ:
400.950,00 RON - 804.870,00 RON
Documente participare:
  1. DRAFT ACORD CADRU-signed.pdf
  2. DRAFT CONTRACT SUBSECVENT-signed.pdf
  3. CAIET DE SARCINI HARTIE A4-signed.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia de hârtie format A4, pentru copiatoare şi imprimante, cu livrare la sediul central al Oficiului Naţional al Registrului Comerţului şi sediile oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunale. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 11-a zi înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor. Numar zile până la care se pot solicita clarific...
Achiziţia de hârtie format A4, pentru copiatoare şi imprimante, cu livrare la sediul central al Oficiului Naţional al Registrului Comerţului şi sediile oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunale. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 11-a zi înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor. Numar zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 20 ( douăzeci) zile. Atribuirea contractelor subsecvente se va face de regulă pentru o perioada de 1 lună, în funcţie de necesităţile obiective şi de fondurile ce pot fi disponibilizate cu această destinaţie.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia de hârtie format A4 pentru copiatoare şi imprimante cu livrare la sediul central al Oficiului Naţional al Registrului Comerţului (ONRC) şi la sediile oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunale. 21.03.22
Achiziţia de hârtie format A4 pentru copiatoare şi imprimante cu livrare la sediul central al Oficiului Naţional al Registrului Comerţului (ONRC) şi la sediile oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunale. 21.03.22
Achiziţia de servicii de reparare si intretinere post-garantie, servicii de asistenta tehnica si suport pentru echipamente IT aflate in dotarea oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale (ORCT), birourilor teritoriale ale acestora si la sediul central al Oficiului National al Registrului Comertului (ONRC).. 30.08.22
Achiziţie "Servicii de organizare instruire (cazare, masă şi transport) pentru salariaţii Oficiului National al Registrului Comerţului şi ai oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunale pentru implementarea proiectului "Sistem Electronic Integrat al ONRC consolidat şi interoperabil destinat serviciilor de e-Guvernare centrate pe evenimente de viaţă" (ONRC V2.0) - cod SMIS 123634" 02.05.23
Achiziţie "Servicii de organizare instruire (cazare, masă şi transport) pentru salariaţii Oficiului National al Registrului Comerţului şi ai oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunale pentru implementarea proiectului "Sistem Electronic Integrat al ONRC consolidat şi interoperabil destinat serviciilor de e-Guvernare centrate pe evenimente de viaţă" (ONRC V2.0) - cod SMIS 123634" 02.05.23
Achiziţie "Servicii de organizare instruire (cazare, masă şi transport) pentru salariaţii Oficiului National al Registrului Comerţului şi ai oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunale pentru implementarea proiectului "Sistem Electronic Integrat al ONRC consolidat şi interoperabil destinat serviciilor de e-Guvernare centrate pe evenimente de viaţă" (ONRC V2.0) - cod SMIS 123634" 03.07.23
achiziţia de servicii de cazare, masă, transport şi organizare a cursurilor de formare profesională în domeniul Managementului Calităţii pentru salariaţii Oficiului National al Registrului Comerţului şi ai oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunale pentru implementarea proiectului - „Consolidarea capacităţii instituţionale a Oficiului Naţional al Registrului Comerţului, a sistemului registrului comerţului şi a sistemului de publicitate legală” COD SIPOCA 456/cod MySMIS 119317 14.08.19
Achiziţia de servicii de întreţinere şi mentenanţă, inclusiv furnizare de piese de schimb pentru scanere Kodak i260 + flatbed, Kodak i620, Kodak i2900, Kodak i4250 + flatbed, pentru sediul central al Oficiului Naţional al Registrului Comerţului şi sediile oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunale 02.07.24
Achiziţia de servicii de întreţinere şi mentenanţă, inclusiv furnizare de piese de schimb pentru scanere Kodak i260 + flatbed, Kodak i620, Kodak i2900, Kodak i4250 + flatbed, pentru sediul central al Oficiului Naţional al Registrului Comerţului şi sediile oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunale 02.07.24
Achiziţia de servicii de întreţinere şi mentenanţă, inclusiv furnizare de piese de schimb pentru scanere Kodak i260 + flatbed, Kodak i620, Kodak i2900, Kodak i4250 + flatbed, pentru sediul central al Oficiului Naţional al Registrului Comerţului şi sediile oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunale 02.09.24