Feedback
I.D.: 56818755

Achiziţia de furnituri de birou şi bibliorafturi pentru ONRC_sediul central şi oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunale, Lotul 1_Furnituri de birou, Lotul 2_Bibliorafturi

Data publicarii
11.05.21 Exista 965.978 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30192000-1
Termenul limita pentru depunere:
24.05.21
Pretul estimativ:
67.566,95 RON - 134.440,00 RON
Documente participare:
  1. 14942091202101_FORMULARE - FURNITURI DE BIROU-semnat.pdf
  2. 14942091202101_DRAFT CONTRACT SUBSECVENT FURNIZARE FURNITURI DE BIROU SI BIBLIORAFTURI-semnat.pdf
  3. FisaDate_DF1112623.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia de furnituri de birou şi bibliorafturi pentru ONRC_sediul central şi oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunale, Lotul 1_Furnituri de birou, Lotul 2_Bibliorafturi prin atribuirea unui acord-cadru pentru o perioada de 8 luni, cu livrarea produselor la sediul Oficiului Naţional al Registrului Comerţului şi sediile oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunale. Cantitatile minime si maxime estima...
Achiziţia de furnituri de birou şi bibliorafturi pentru ONRC_sediul central şi oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunale, Lotul 1_Furnituri de birou, Lotul 2_Bibliorafturi prin atribuirea unui acord-cadru pentru o perioada de 8 luni, cu livrarea produselor la sediul Oficiului Naţional al Registrului Comerţului şi sediile oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunale. Cantitatile minime si maxime estimate ale acordului-cadru si contractelor subsecvente sunt prezentate in Anexa caietului de sarcini. Cantitatile minime si maxime pentru Oficiul National al Registrului Comertului si pentru fiecare oficiu al registrului comertului de pe langa tribunale sunt prezentate in Anexa caietului de sarcini. Termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia de furnituri de birou şi bibliorafturi pentru ONRC_sediul central şi oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunale, Lotul 1_Furnituri de birou, Lotul 2_Bibliorafturi 29.06.20
Achiziţia de furnituri de birou şi bibliorafturi pentru ONRC_sediul central şi oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunale, Lotul 1_Furnituri de birou, Lotul 2_Bibliorafturi  
Achiziţia de furnituri de birou şi bibliorafturi pentru ONRC_sediul central şi oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunale, Lotul 1_Furnituri de birou, Lotul 2_Bibliorafturi  
Achiziţia de consumabile pentru imprimante HP (Lot 1), imprimante Lexmark (Lot 2), imprimante Lexmark aflate în perioada de garanţie (Lot 3) şi imprimante Kyocera aflate în perioada de garanţie (Lot 4) pentru ONRC – sediul central şi oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunale 21.09.21
ACHIZIŢIA DE SERVICII DE TIPĂRIRE ŞI DE LIVRARE FORMULARE SPECIFICE REGISTRULUI COMERŢULUI 16.03.20
Achiziţia de servicii de întreţinere şi mentenanţă, inclusiv furnizare de piese de schimb pentru scanere Kodak i260 + flatbed, Kodak i620, Kodak i2900, Kodak i4250 + flatbed, pentru sediul central al Oficiului Naţional al Registrului Comerţului şi sediile oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunale 02.07.24
Achiziţia de servicii de întreţinere şi mentenanţă, inclusiv furnizare de piese de schimb pentru scanere Kodak i260 + flatbed, Kodak i620, Kodak i2900, Kodak i4250 + flatbed, pentru sediul central al Oficiului Naţional al Registrului Comerţului şi sediile oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunale 02.07.24
Achiziţia de servicii de întreţinere şi mentenanţă, inclusiv furnizare de piese de schimb pentru scanere Kodak i260 + flatbed, Kodak i620, Kodak i2900, Kodak i4250 + flatbed, pentru sediul central al Oficiului Naţional al Registrului Comerţului şi sediile oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunale 02.09.24
Achiziţia de servicii de păstrare şi gestionare a cutiilor cu documente şi servicii conexe  
Achizitia publica de furnituri de birou pentru ONRC - sediul central si pentru oficiile registrului comertului de pe langa tribunale 23.07.19