Obiectul principal al contractului este execuţia de lucrări de construcţii în cadrul proiectului "Închiderea Centrului de plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sf. Andrei Ploieşti prin înfiinţarea a două case de tip familial şi a unui centru de zi pentru copii în oraşul Boldeşti-Scăeni"
Proiectul este finanţat în cadrul POR 2014-2020, Axa prioritară 8 - Dezvoltarea infrastructurii de sănătate şi sociale, ...
Obiectul principal al contractului este execuţia de lucrări de construcţii în cadrul proiectului "Închiderea Centrului de plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sf. Andrei Ploieşti prin înfiinţarea a două case de tip familial şi a unui centru de zi pentru copii în oraşul Boldeşti-Scăeni"
Proiectul este finanţat în cadrul POR 2014-2020, Axa prioritară 8 - Dezvoltarea infrastructurii de sănătate şi sociale, Prioritatea de investiţii 8.1 – Investiţiile în infrastructurile sanitare şi sociale care contribuie la dezvoltarea la nivel naţional, regional şi local, reducând inegalităţile în ceea ce priveşte starea de sănătate şi promovând incluziunea socială prin îmbunătăţirea accesului la serviciile sociale, culturale şi de recreere, precum şi trecerea de la serviciile instituţionale la serviciile prestate de colectivităţile locale, Obiectivul Specific 8.3 - Creşterea gradului de acoperire cu servicii sociale, Apelul de proiecte 8.3.C Grup vulnerabil copii, Apelul 3.
Prin proiectul sus-menţionat se propune înfiinţarea, prin construire, a două case de tip familial pentru copii cu dizabilităţi (regim P+1), cu o capacitate de 12 beneficiari/casă, şi a unui centru de zi (regim P) pe terenul, cu o suprafaţă de 2000 mp, situat în oraşul Boldeşti-Scăeni, str. Fagului nr. FN, intravilan, număr cadastral 24265, T38, parcela CTD 1738. Terenul are acces la apă, gaze, energie electrică, telefonie şi cablu din str. Fagului şi la canalizare la cca. 150m.
Terenul este în proprietatea publică a judeţului Prahova şi în administrarea DGASPC Prahova conform HCJ nr. 74/31.03.2022 şi HCJ nr. 147/30.06.2022.