,,Achiziţia de echipamente tehnologia informaţiei şi comunicaţiei aferente spaţiilor didactice în cadrul proiectului ,,Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar din cadrul Statului Major al Forţelor Terestre" .
Obiectul achiziţiei il constituie achiziţionarea şi instalarea, punerea în funcţiune, instruirea (dupa caz) de echipamente TIC a:
1. Unui laborator...
,,Achiziţia de echipamente tehnologia informaţiei şi comunicaţiei aferente spaţiilor didactice în cadrul proiectului ,,Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar din cadrul Statului Major al Forţelor Terestre" .
Obiectul achiziţiei il constituie achiziţionarea şi instalarea, punerea în funcţiune, instruirea (dupa caz) de echipamente TIC a:
1. Unui laborator de informatică în cadrul Colegiului Naţional Militar "Ştefan cel Mare" cu: display interactiv (tablă interactivă), suport pentru display interactiv– de tip fix sau mobil, sisteme all-in-one, sistem sunet, multifuncţională, cameră videoconferinţă şi router Wi-fi.
2. A 26 de săli de clasă cu: display interactiv/tablă interactivă, suport pentru display interactiv– de tip fix sau mobil, sistem all-in-one, sistem sunet, multifuncţională, cameră videoconferinţă, scaner documente portabil) din cadrul Colegiului Naţional Militar "Ştefan cel Mare";
3. Unui laborator nou înfiinţat de fizică cu echipamente digitale: display interactiv/tablă interactivă, suport pentru display interactiv– de tip fix sau mobil, sistem all-in-one, sistem sunet, multifuncţională, cameră videoconferinţă, scaner documente portabil) în cadrul Colegiului Naţional Militar "Ştefan cel Mare".
Contract de furnizare de produse având ca obiect:
,,Achiziţia de echipamente tehnologia informaţiei şi comunicaţiei aferente spaţiilor didactice în cadrul proiectului ,,Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar din cadrul Statului Major al Forţelor Terestre" , pentru urmatoarele loturi:
1. Lot 1: Achiziţia de Table interactive cu suport
Table interactive cu support - 28 buc
Valoare estimata: 325.011,40 lei fără TVA
2. Lot 2: Achiziţia de Sisteme All in One (AIO)
Sistem All in one– 44 buc.
Valoare estimata: 183.025,04 lei fără TVA.
3. Lot 3: Achiziţia de echipamente periferice
Imprimantă multifuncţională – 28 buc;
Scanner portabil – 27 buc;
Router wi-fi – 1 buc;
Cameră videoconferinta – 28 buc;
Sistem sunet – 28 buc.
Valoare estimata: 145.621,77 lei fără TVA.
Valoarea totala estimată: Valoarea estimată a produselor, inclusiv operaţiuni accesorii de instalare, punere în funcţiune, instruire (dupa caz) este de 653.658,21 lei fără TVA.
Se vor respecta cerinţele specifice din Caietul de sarcini.
Numarul de zile până la care se pot solicita clarificari înainte de data limită de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 7
Autoritatea contractantă va raspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 4-a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor.
Pentru toate loturile:
Durata contractului: de la data semnării de către ambele părţi şi până la 31.12.2024.
Termen de livrare si punere in functiune a echipamentului :
- maxim 90 zile calendaristice de la data emiterii comenzii de catre achizitor.