Feedback
I.D.: 53240978

Achiziţia de echipamente necesare realizării "Upgrade infrastructură de comunicaţii voce-date SNIV", inclusiv servicii de implementare

Data publicarii
11.01.21 Exista 792.859 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
32571000-6
Termenul limita pentru depunere:
17.02.21
Pretul estimativ:
591.512,50 RON - 591.512,50 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1104028.pdf
  2. 3.Contract de furnizare voce-date.doc
  3. 4 .Formulare SEAP.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Implementarea trebuie sa se desfăşoare conform unui cadru (framework) de management de proiect recunoscut de către organisme profesionale specifice de Project Management. Ofertantul trebuie să prezinte în cadrul propunerii tehnice descrierea detaliată a metodologiei proprii de management de proiect pe care o va utiliza în cadrul proiectului. Implementarea întregului sistem trebuie să acopere cel puţin următoarele etape: - L...
Implementarea trebuie sa se desfăşoare conform unui cadru (framework) de management de proiect recunoscut de către organisme profesionale specifice de Project Management. Ofertantul trebuie să prezinte în cadrul propunerii tehnice descrierea detaliată a metodologiei proprii de management de proiect pe care o va utiliza în cadrul proiectului. Implementarea întregului sistem trebuie să acopere cel puţin următoarele etape: - Livrarea echipamentelor la sediul MAE din Bucureşti; - Prestarea serviciilor de instalare, configurare, testare pentru sediile MD/OC din străinătate – în cadrul acestei etape, se va urmări analiza situaţiei existente, stabilirea procedurilor de operaţionalizare (sub forma unui ghid pas cu pas astfel încât orice persoana cu minime cunoştinţe IT să poată să le deruleze) şi asistenţă tehnică la punerea în funcţiune; -Servicii de implementare Ofertantul va asigura marcarea echipamentelor, conform regulilor de vizibilitate, aferente programului de finanţare, asigurând un număr de minim 75 de etichete, cu dimensiunea de 5x9 cm in 4 culori, pe suport vinil. Etichetele vor fi aplicate vizibil pe echipamentele furnizate. Modelul etichetei va fi pus la dispoziţia prestatorului, în timpul implementării contractului. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art.161 din legea 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 11 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Echipamente necesare realizarii "Upgrade infrastructură terminale SNIV emitere viză", inclusiv servicii de instalare, configurare, testare pentru sediile din Bucureşti respectiv MD/OC din străinătate şi instruire personal 23.02.21
Furnizarea echipamentelor necesare realizării "Upgrade inel intern routare date între cele 3 locaţii principale ale SNIV", inclusiv servicii de instalare, configurare, testare şi instruire personal 15.02.21
Furnizarea echipamentelor necesare realizării "Upgrade inel intern routare date între cele 3 locaţii principale ale SNIV", inclusiv servicii de instalare, configurare, testare şi instruire personal 29.04.21
Furnizarea echipamentelor necesare realizării "Upgrade inel intern routare date între cele 3 locaţii principale ale SNIV", inclusiv servicii de instalare, configurare, testare şi instruire personal 15.02.21
Furnizarea echipamentelor de stocare şi a soluţiei de back -up necesare realizării "Upgrade nucleu de stocare, back-up si replicare aferenta SNIV", inclusiv servicii de instalare, configurare, testare şi instruire  
Achiziţie echipamente necesare realizării "Upgrade echipamente criptare bază de date", inclusiv servicii de instalare, configurare, testare şi instruire. 11.02.21
Mentenanţă infrastructură voce SNIV şi a subsistemelor aferente acestuia (NVIS, VIS Mail, etc) 16.03.21
Proiectarea şi execuţia obiectivului de investiţii "Dezvoltarea Infrastructurii de Comunicaţii Româneşti", în cadrul proiectului "Infrastructură de comunicaţii" – COMINF, cod EMS-ENI – COMINF/3.1/1.  
Achiziţionarea de echipamente necesare pentru "Upgrade infrastructură VPN SNIV", inclusiv servicii de instalare, configurare, testare şi instruire personal  
Achiziţia unei analize de business în cadrul proiectului "REALIZAREA UNEI ANALIZE PRIVIND SISTEMUL INFORMATIC IGI" cod proiect ROFAMI20210S2P05 07.03.22