Prezenta achiziţie de produse se face în contextul implementării proiectului ,,Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi
echipamente digitale a Şcolii Gimnaziale Ucea de Jos", cod F-PNRR-Dotari-2023-1224, finanţat în cadrul Planului Naţional de
Redresare şi Rezilienţă (PNRR), Componenta 15 – Educaţie.Proiectul vizează dotarea cu echipamente, mobilier şi materiale didactice
a unui număr total de 17 spaţii...
Prezenta achiziţie de produse se face în contextul implementării proiectului ,,Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi
echipamente digitale a Şcolii Gimnaziale Ucea de Jos", cod F-PNRR-Dotari-2023-1224, finanţat în cadrul Planului Naţional de
Redresare şi Rezilienţă (PNRR), Componenta 15 – Educaţie.Proiectul vizează dotarea cu echipamente, mobilier şi materiale didactice
a unui număr total de 17 spaţii (4 săli de grupă, 9 săli de clasă, 1 laborator de informatică, 1 laborator multidisciplinar,
1 cabinet de asistenţă psihopedagogică şi 1 sală de sport) din cadrul următoarelor 3 unităţi de învăţământ preuniversitar,
din comuna Ucea, judeţul Braşov, dintre care, 1 şcoală gimnazială cu personalitate juridică şi 2 grădiniţe arondate acesteia:
Şcoala Gimnazială Ucea de Jos, Grădiniţa cu Program Normal Ucea de Jos, Grădiniţa cu Program Normal Ucea de Sus.Obiectul contractului
de achiziţie vizează furnizarea a diverse tipuri de produse, împărţite în 3 loturi (LOT 1: FURNIZARE ECHIPAMENTE DIGITALE;
LOT 2: FURNIZARE MOBILIER şi LOT 3: FURNIZARE MATERIALE ŞI ECHIPAMENTE DIDACTICE), precum şi prestarea serviciilor aferente
acestora, în conformitate cu: cerinţele şi specificaţiile documentaţiei de atribuire; ale standardelor de echipare a şcolilor
cu resurse digitale şi normativelor de dotare minimală (Ordinele ME nr. 4142/2022, 4143/2022, 4144/2022, 3497/2022, 6416/2022,
3677/2023 şi O MS nr. 1456/2020) şi cu cerinţele minime privind protecţia mediului, prevăzute în Ordinul nr. 1068/1652/2018
pentru aprobarea Ghidului de achiziţii publice verzi.În conformitate cu art. 160 din Legea 98/2016, operatorii economici
au dreptul de a solicita clarificări în legătură cu prezenta documentaţie de atribuire, prin intermediul SEAP, până în a 9-a
zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, prin accesarea secţiunii ,,Solicitări de clarificare / Întrebări”.În
conformitate cu art. 161 din Legea 98/2016, în măsura în care solicitările de clarificări sau de informaţii suplimentare au
fost adresate în termenul prevăzut, autoritatea contractantă va publica răspunsurile, însoţite de întrebările aferente, şi/sau
informaţiile suplimentare, în SEAP, ataşate anunţului de participare în secţiunea ,,Lista clarificări, notificări şi decizii’’,
până în a 6-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea
ofertanţilor care au solicitat clarificările sau informaţiile suplimentare respective.Conform art. 196, alin. (2) din Legea
98/2016, autoritatea contractantă va solicita ofertantului clasat pe primul loc, după aplicarea criteriului de atribuire să
prezinte documente justificative prin care să demonstreze îndeplinirea criteriilor de calificare şi selecţie, în conformitate
cu informaţiile cuprinse în DUAE. Conform art. 66, alin. (1) din HG 395/2016, în situaţia în care ofertantul clasat pe primul
loc nu demonstrează în mod corespunzător îndeplinirea integrală a tuturor criteriilor, autoritatea contractantă solicită ofertantului
clasat pe locul următor să depună toate documentele justificative, în scopul verificării îndeplinirii criteriilor de calificare.În
cazul în care documentele prezentate de către operatorii economici sunt incomplete sau în cazul în care există neclarităţi,
Autoritatea contractantă are dreptul de a solicita ofertanţilor clarificări, precizări, completări ale documentelor, prin
intermediul SEAP, în secţiunea „Solicitări de clarificare / Întrebări”. Autoritatea contractantă nu are dreptul ca prin clarificările/completările
solicitate să determine modificarea cerinţelor şi elementelor esenţiale stabilite în documentaţia de atribuire.