Obiectul contractului de produse îl reprezintă:
"Echipamente medicale şi aparatură pentru secţiile de pneumoftiziologie, Laboratorul de Analize Medicale, Laboratorul de Imagistică şi Radiologie şi de echipamente speciale pentru prevenirea răspândirii virusului SARS-CoV-2"
Prin implementarea contractului de produse se urmăreşte achiziţionarea următoarelor echipamente/dispozitive medicale:
LOTUL 1:
o 1 buc. Analizor he...
Obiectul contractului de produse îl reprezintă:
"Echipamente medicale şi aparatură pentru secţiile de pneumoftiziologie, Laboratorul de Analize Medicale, Laboratorul de Imagistică şi Radiologie şi de echipamente speciale pentru prevenirea răspândirii virusului SARS-CoV-2"
Prin implementarea contractului de produse se urmăreşte achiziţionarea următoarelor echipamente/dispozitive medicale:
LOTUL 1:
o 1 buc. Analizor hematologic 5 DIFF
o 1 buc. Analizor de coagulare
o 1 buc. Analizor de gaze şi electroliţi din sânge, portabil, cu cartuş
LOTUL 2:
o 1 buc. Aparat Roentgen diagnostic direct digital cu telecomandă pentru examinări radiografice şi radioscopice
LOTUL 3:
o 1 buc. Autoclav
o 2 buc. Nebulizatoare pentru dezinfecţia aerului
o 10 buc. Lămpi cu ultraviolete, mobile
LOTUL 4:
o 3 buc. Electrocardiografe cu 12 canale
o 3 buc. Ecografe cu 3 sonde: abdomen, cardio şi carotide
o 1 buc. Monitor funcţii vitale
o 5 buc. Tuburi de oxigen 10L cu reductor şi debitmetru incorporate
o 10 buc. Paturi electrice de spital cu verticalizare şi saltea inclusă
Notă: 1. Echipamentele medicale vor fi noi; Nu se acceptă second hand sau refurbished.
2. Data de livrare specificată în tabele, respectiv maxim 120 zile, înseamnă data când toate activităţile au fost realizate şi produsul / echipamentul este instalat şi funcţionează la parametrii agreaţi şi acceptaţi de autoritatea contractantă (prin procese-verbale de recepţie şi punere în funcţiune).
3. Durata de livrare de maxim 120 de zile include şi perioada de acceptare a autorităţii contractante de 30 de zile, respectiv recepţia cantitativă, calitativă, punere în funcţiune şi recepţia serviciilor de instruire.
4. Având în vedere că durata de livrare este factor de evaluare, durata asumată şi declarată de ofertanţi prin propunerea tehnică va fi respectată. La stabilirea duratei de livrare, ofertanţii trebuie să ia în calcul durata de livrare pentru ultimul echipament din cadrul lotului.
5. Să existe posibilitatea achiziţionării de pe piaţă a pieselor de schimb şi a consumabilelor originale, necesare funcţionării echipamentelor medicale pe întreaga durată de viaţă a acestora.
6. Ofertanţii vor include în oferta de preţ valoarea consumabilelor care vor fi asigurate pentru efectuarea testelor/ probelor la punerea în funcţiune a echipamentelor şi la instruirea personalului, acolo unde este cazul.
Toate produsele trebuie să fie acoperite de garanţie pentru cel puţin perioada solicitată pentru fiecare produs, respectiv minim 24 de luni de la data punerii in funcţiune a echipamentului.
Garanţia trebuie să acopere toate costurile rezultate din remedierea defectelor în perioada de garanţie, inclusiv, dar fără a se limita la:
i. demontare, inclusiv închirierea de unelte speciale necesare pe durata intervenţiei (dacă este aplicabil);
ii. ambalaje, inclusiv furnizarea de material protector pentru transport (carton, cutii, lăzi etc.);
iii. transport prin intermediul transportatorului, inclusiv de transport internaţional (dacă este aplicabil);
iv. diagnoza defectelor, inclusiv costurile de personal;
v. repararea tuturor componentelor defecte sau furnizarea unor noi componente;
vi. înlocuirea pârţilor defecte;
vii. despachetarea, inclusiv curăţarea spaţiilor unde se efectuează intervenţia;
viii. instalarea în starea iniţială;
ix. testarea pentru a asigura funcţionarea corectă;
x. repunerea în funcţiune.
Termenul de livrare şi punere în funcţiune este cel menţionat pentru fiecare produs în parte, respectiv maxim 120 de zile calendaristice de la semnarea contractului.
Durata de maxim 120 de zile include şi perioada de acceptare a autorităţii contractante de 30 de zile, respectiv recepţia cantitativă, calitativă, punere în funcţiune şi recepţia serviciilor de instruire.
Un produs este considerat livrat când toate activităţile din cadrul contractului au fost realizate şi produsul/echipamentul este instalat, funcţionează la parametrii agreaţi şi este recepţionat de Autoritatea contractantă (recepţie cantitativă, calitativă, punere în funcţiune şi instruire personal).
Produsele vor fi livrate cantitativ şi calitativ la locul indicat de Autoritatea contractantă pentru fiecare produs în parte. Fiecare produs va fi însoţit de toate subansamblele/pârţile componente necesare punerii şi menţinerii în funcţiune.
Destinaţia de livrare este sediul Spitalului de Pneumoftiziologie Constantin Anastasatu din comuna Mihăeşti, Strada Nuferilor nr. 7, judeţul Vâlcea, România.
Este obligaţia operatorilor economici de a verifica locaţiile de amplasare a echipamentelor din cadrul Spitalului de Pneumoftiziologie Constantin Anastasatu din comuna Mihăeşti, Strada Nuferilor nr. 7, judeţul Vâlcea, încă din faza de elaborare a ofertelor. Se va stabili o dată de vizitare a amplasamentului împreună cu Autoritatea contractantă.
Data de vizitare a amplasamentului va fi publicata in SEAP la sectiunea Clarificari.