Feedback
I.D.: 55800201

Achiziţia de echipamente, licenţe pentru software şi servicii pentru: dezvoltare şi implementare software pentru aplicaţii web, pentru terminal self-service şi pentru arhivare electronică, pentru retrodigitalizarea documentelor şi pentru formarea utilizatorilor în vederea utilizării soluţiilor tehnice dezvoltate şi implementate şi a arhivei electronice, cu 3 loturi distincte, astfel: Lot 1 - Achiziţie sistem informatic integrat de furnizare a serviciilor electronice. Lot 2 - Achiziţie sistem informatic integrat de management al documentelor din arhiva electronică. Lot 3 - Servicii de arhivare electronică şi retrodigitalizare.

Data publicarii
07.04.21 Exista 45.481 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72212000-4
Pretul estimativ:
248.821,60 RON - 248.821,60 RON
240.000,00 RON - 240.000,00 RON
824.413,00 RON - 824.413,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
2. Achiziţie sistem informatic integrat de management al documentelor din arhiva electronică., Achiziţie sistem informatic integrat de management al documentelor din arhiva electronică.Durata in luni:- 17 luni, de la semnarea contractuluiTermenul de implementare şi recepţie parţiala şi totală pentru Lotul 2 este de maxim 17 luni calendaristice de la data semnării contractului, dar nu mai târziu de data de 1 apri...
2. Achiziţie sistem informatic integrat de management al documentelor din arhiva electronică., Achiziţie sistem informatic integrat de management al documentelor din arhiva electronică.Durata in luni:- 17 luni, de la semnarea contractuluiTermenul de implementare şi recepţie parţiala şi totală pentru Lotul 2 este de maxim 17 luni calendaristice de la data semnării contractului, dar nu mai târziu de data de 1 aprilie 2022Durata contractului de servicii va putea fi modificată, prin acte adiţionale, exclusiv în cazul apariţiei unor situaţii excepţionale ce nu au putut fi prevăzute la data întocmirii documentaţiei de atribuire / data încheierii contractului.. 3. Servicii de arhivare electronică şi retrodigitalizare, Servicii de arhivare electronică şi retrodigitalizare.Durata in luni:- 12 luni, de la semnarea contractuluiDurata contractului de servicii va putea fi modificată, prin acte adiţionale, exclusiv în cazul apariţiei unor situaţii excepţionale ce nu au putut fi prevăzute la data întocmirii documentaţiei de atribuire / data încheierii contractului.. 1. Achiziţie sistem informatic integrat de furnizare a serviciilor electronice, Achiziţie sistem informatic integrat de furnizare a serviciilor electroniceDurata in luni:- 17 luni, de la semnarea contractuluiTermenul de implementare şi recepţie parţiala şi totală pentru Lotul 1 este de maxim 17 luni calendaristice de la data semnării contractului, dar nu mai târziu de data de 1 aprilie 2022.Durata contractului de servicii va putea fi modificată, prin acte adiţionale, exclusiv în cazul apariţiei unor situaţii excepţionale ce nu au putut fi prevăzute la data întocmirii documentaţiei de atribuire / data încheierii contractului..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia de echipamente, licenţe pentru software şi servicii pentru arhivare electronica si pentru retrodigitalizarea documentelor, cu 2 loturi distincte, astfel: Lot 1 - Achiziţie sistem informatic integrat de management al documentelor din arhiva electronică. Lot 2 - Servicii de arhivare electronică şi retrodigitalizare.  
Achiziţia de echipamente, licenţe pentru software şi servicii pentru: dezvoltare şi implementare software pentru aplicaţii web, pentru terminal self-service şi pentru arhivare electronică, pentru retrodigitalizarea documentelor şi pentru formarea utilizatorilor în vederea utilizării soluţiilor tehnice dezvoltate şi implementate şi a arhivei electronice, cu 3 loturi distincte, astfel: Lot 1 - Achiziţie sistem informatic integrat de furnizare a serviciilor electronice. Lot 2 - Achiziţie sistem informatic integrat de management al documentelor din arhiva electronică. Lot 3 - Servicii de arhivare electronică şi retrodigitalizare. 07.10.20
Achiziţia de echipamente, licenţe pentru software şi servicii pentru arhivare electronica si pentru retrodigitalizarea documentelor, cu 2 loturi distincte, astfel: Lot 1 - Achiziţie sistem informatic integrat de management al documentelor din arhiva electronică. Lot 2 - Servicii de arhivare electronică şi retrodigitalizare. 29.07.21
Acord Cadru pe 4 ani – Executarea lucrărilor de întreținere curentă “ Întreținere poduri, pasaje, podețe, tuneluri. Întreținerea zidurilor de sprijin și prevenirea efectelor inundațiilor – pe o perioadă de 4 ani Lot 1 - SDN Brașov, Lot 4 - SDN M. Ciuc, Lot 5 - SDN Sf. Gheorghe, Lot 6 - S.A.S.  
Acord Cadru pe 4 ani – Executarea lucrărilor de întreținere curentă “ Întreținere poduri, pasaje, podețe, tuneluri. Întreținerea zidurilor de sprijin și prevenirea efectelor inundațiilor – pe o perioadă de 4 ani Lot 1 - SDN Brașov, Lot 4 - SDN M. Ciuc, Lot 5 - SDN Sf. Gheorghe, Lot 6 - S.A.S.  
Acord Cadru pe 4 ani – Executarea lucrărilor de întreținere curentă “ Întreținere poduri, pasaje, podețe, tuneluri. Întreținerea zidurilor de sprijin și prevenirea efectelor inundațiilor – pe o perioadă de 4 ani Lot 1 - SDN Brașov, Lot 4 - SDN M. Ciuc, Lot 5 - SDN Sf. Gheorghe, Lot 6 - S.A.S.  
Acord Cadru pe 4 ani – Executarea lucrărilor de întreținere curentă “ Întreținere poduri, pasaje, podețe, tuneluri. Întreținerea zidurilor de sprijin și prevenirea efectelor inundațiilor – pe o perioadă de 4 ani Lot 1 - SDN Brașov, Lot 4 - SDN M. Ciuc, Lot 5 - SDN Sf. Gheorghe, Lot 6 - S.A.S.  
Acord Cadru pe 4 ani – Executarea lucrărilor de întreținere curentă “ Întreținere poduri, pasaje, podețe, tuneluri. Întreținerea zidurilor de sprijin și prevenirea efectelor inundațiilor – pe o perioadă de 4 ani Lot 1 - SDN Brașov, Lot 4 - SDN M. Ciuc, Lot 5 - SDN Sf. Gheorghe, Lot 6 - S.A.S.  
Acord Cadru pe 4 ani – Executarea lucrărilor de întreținere curentă “ Întreținere poduri, pasaje, podețe, tuneluri. Întreținerea zidurilor de sprijin și prevenirea efectelor inundațiilor – pe o perioadă de 4 ani Lot 1 - SDN Brașov, Lot 4 - SDN M. Ciuc, Lot 5 - SDN Sf. Gheorghe, Lot 6 - S.A.S.  
Servicii de arhivare electronică şi retrodigitalizare în cadrul proiectului ”Sustenabilitate.Inovare.Bunăstare.Incluziune socială.Unitate.Sibiu-Strategia 2030” 04.12.19