Feedback
I.D.: 59496373

Achiziţia de echipamente IT - PC-uri, (20 buc.), surse de alimentare neintreruptibila (10 buc), licenţe (2 buc.) şi laptop (1 buc.) pentru personalul cu atribuţii în monitorizarea proiectelor şi acţiunilor finanţate prin Fondul pentru Securitate Internă, în perioada 2020-2021

Data publicarii
03.08.21 Exista 870.476 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213000-5 30213100-6 31154000-0 48312000-8
Termenul limita pentru depunere:
03.09.21
Pretul estimativ:
161.141,00 RON - 161.141,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini PC UPS licente si laptop FSI 2021-Beneficiar-Public.docx
  2. Model Contract IT -DGMIFEN FSI-2021-F-Public.doc
  3. Formulare IT DGMIFEN AT-FSI- 2021.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectivul contractului îl constituie: "Achiziţia de echipamente IT - PC-uri, (20 buc.), surse de alimentare neintreruptibila (10 buc), licenţe (2 buc.) şi laptop (1 buc.), ale căror specificaţii minime sunt prezentate în caietul de sarcini, echipamentele se vor achiziţiona pentru personalul cu atribuţii în monitorizarea proiectelor şi acţiunilor finanţate prin Fondul pentru Securitate Internă, în perioada 2020-2021. Produs...
Obiectivul contractului îl constituie: "Achiziţia de echipamente IT - PC-uri, (20 buc.), surse de alimentare neintreruptibila (10 buc), licenţe (2 buc.) şi laptop (1 buc.), ale căror specificaţii minime sunt prezentate în caietul de sarcini, echipamentele se vor achiziţiona pentru personalul cu atribuţii în monitorizarea proiectelor şi acţiunilor finanţate prin Fondul pentru Securitate Internă, în perioada 2020-2021. Produsele ofertate trebuie să respecte cel puţin cerinţele caietului de sarcini şi să fie corespunzătoare pentru utilizare, atingându-se scopul final al achiziţiei. Cerinţele impuse prin caietul de sarcini sunt considerate ca fiind minimale şi obligatorii, ofertele care nu vor conţine toate cerinţele minime solicitate vor fi considerate neconforme. Nu se admit oferte alternative. Contractul de achiziţie publică: "Achiziţia de echipamente IT - PC-uri, (20 buc.), surse de alimentare neintreruptibila (10 buc), licenţe (2 buc.) şi laptop (1 buc.) pentru personalul cu atribuţii în monitorizarea proiectelor şi acţiunilor finanţate prin Fondul pentru Securitate Internă, în perioada 2020-2021, are ca scop eficientizarea activităţii curente a DGMIFEN cu rol de Autoritate delegata FSI, respectiv desfăşurarea activităţii DGMIFEN în condiţii adecvate şi de eficienţă pentru asigurarea administrarii şi gestionarii fondurilor externe neramburasabile si asigurarea mijloacelor logistice necesare administrării, gestionării şi implementării FSI în calitate de AD. Autoritatea contractanta va raspunde tuturor clarificarilor in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Departamentul pentru Românii de Pretutindeni, în calitate de beneficiar, implementează proiectul: "Cadru strategic pentru dezvoltarea infrastructurii politicilor publice derulate de Departamentul pentru Românii de Pretutindeni" (Cod SIPOCA/MySMIS 730/130070) 07.04.22
Achizitie de mobilier 16.01.19
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 30.08.21
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 17.08.21
Servicii de consultanţă IT, furnizare de software şi hardware, instruire utilizatori finali, în cadrul proiectului "Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA).  
Identificarea solutiilor de implementare a infrastructurii TIC si de securitate ale Cloud-ului Guvernamental la nivel IaaS si PaaS, livrarea de produse hardware si software TIC cu servicii de instalare,configurare,punere in functiune asociate, in cele 4 Centre de Date ale Cloud-ului Guvernamental 11.03.22
“Achiziţie echipamente IT, licenţe şi servicii conexe (căutare federată)“ în cadrul proiectului Consolidarea capacitatii Arhivelor Nationale de furnizare a serviciilor publice (eVITALA) cod SMIS 127024, cod Sipoca 597, finantat prin Programul Operational Capacitatea Administrativa 2014-2020 18.07.22
“Achiziţie echipamente IT, licenţe şi servicii conexe (căutare federată)“ în cadrul proiectului Consolidarea capacitatii Arhivelor Nationale de furnizare a serviciilor publice (eVITALA) cod SMIS 127024, cod Sipoca 597, finantat prin Programul Operational Capacitatea Administrativa 2014-2020 14.07.22
Servicii bancare pentru managementul financiar al proiectelor si programelor cu finantare externa nerambursabila in domeniul afacerilor interne, gestionate de M.A.I. 17.10.16
Servicii bancare pentru managementul financiar al proiectelor si programelor cu finantare externa nerambursabila in domeniul afacerilor interne, gestionate de M.A.I.