Contractul de achizitie publica are ca obiect Echipamente IT pentru Liceul Teoretic Gheorghe Ionescu Şişeşti
Pachetul 1 - Echipamente pentru dotare laborator de informatică – 88.540,20 lei:
• 1 tablă interactivă cu suport
• 20 sisteme all-in-one, cu antivirus, sisteme de operare
• 1 laptop cu antivirus, sisteme de operare
• 1 sistem de sunet
• 1 multifuncţională
• 1 cameră videoconferinţă
• 1 licenţă ...
Contractul de achizitie publica are ca obiect Echipamente IT pentru Liceul Teoretic Gheorghe Ionescu Şişeşti
Pachetul 1 - Echipamente pentru dotare laborator de informatică – 88.540,20 lei:
• 1 tablă interactivă cu suport
• 20 sisteme all-in-one, cu antivirus, sisteme de operare
• 1 laptop cu antivirus, sisteme de operare
• 1 sistem de sunet
• 1 multifuncţională
• 1 cameră videoconferinţă
• 1 licenţă de management centralizat al dispozitivelor
Pachetul 2 - Echipamente TIC pentru organizarea în mediul virtual pentru unităţi de învăţământ preuniversitar – 465.327,94 lei
In cadrul acestui pachet se vor furniza echipamente IT pentru 22 de Sali de clasă. Fiecare sala de clasa va fi dotată cu echipamente în valoare de maxim 21.151, 27 lei, după cum urmează:
Pentru învăţământ preşcolar – 3 săli de clasă, dotate astfel:
• Laptop cu conexiune la internet, sistem de operare si antivirus
• Ruter wi fi
• Display interactiv
• Scaner documente portabil
• Sistem sunet
• Aparat de fotografiat pentru copii (digital)
• Microscop digital
Pentru învăţământ primar/gimnazial/liceal – 19 clase (6 învăţământ primar, 9 învăţământ gimnazial, 4 învăţământ liceal), dotate astfel:
• 1 tablă interactivă de min. 65 inch + suport
• 1 laptop cu sistem de operare si antivirus şi conexiune la internet
• 1 sistem de sunet
• 1 multifuncţională
• 1 cameră videoconferinţă
• 1 scanner portabil pentru documente
Pachetul 3 - Echipament digital pentru dotarea unui laborator de ştiinţe (fizică) - 29.513,40 lei
• 1 scanner planetar de carte
• 1 server de stocare
In conformitate cu prevederile art.160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 7 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Clarificarile solicitate dupa acest termen nu vor mai fi luate in considerare.
In conformitate cu prevederile art.161 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.