Feedback
I.D.: 34788838

Achiziţia de echipamente IT, licenţe şi multifunţionale pentru personalul care gestionează mecanismele financiare SEE şi norvegian 2014-2021

Data publicarii
25.03.19 Exista 886.742 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213000-5
Pretul estimativ:
149.700,00 RON - 149.700,00 RON
120.900,00 RON - 120.900,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Achiziţionare de echipamente IT, licenţe şi multifunţionale - Lotul 1, 1 Prezentul caiet de sarcini contine specificatii tehnice si face parte integranta din documentatia de atribuire in vederea participarii la procedura simplificată în vederea încheierii a 2 (doua) contracte, pentru 2 (doua) loturi privind furnizarea de echipamente IT (calculatoare de birou/laptop-uri/consumabile/accesorii pentru computere),...
1. Achiziţionare de echipamente IT, licenţe şi multifunţionale - Lotul 1, 1 Prezentul caiet de sarcini contine specificatii tehnice si face parte integranta din documentatia de atribuire in vederea participarii la procedura simplificată în vederea încheierii a 2 (doua) contracte, pentru 2 (doua) loturi privind furnizarea de echipamente IT (calculatoare de birou/laptop-uri/consumabile/accesorii pentru computere), licenţe şi multifunţionale. Caietul de sarcini constituie ansamblul cerinţelor minimale pe baza cărora se elaborează de către fiecare ofertant propunerea tehnico-financiară. Contractul de furnizare va asigura necesarul de echipamente IT pentru personalul care gestionează mecanismele financiare SEE şi norvegian 2014-2021 pentru perioada 2018-2025. Prin aceste contracte se doreşte achiziţionarea următoarelor echipamente IT & C şi a software-urilor aferente, după cum urmează: LOT 1: 1 Calculator de birou-Desktop, inclusiv monitor şi accesorii (tastatura, mouse) + Licenţe de volum = 16 Buc. 2 Computer tip Laptop + Licenţe de volum = 2 Buc. 3 UPS (Uninterruptible Power Supply) = 16 Buc. 4.1 Network Attached Storage = 1 Buc. 4.2 SSD extern = 2 Buc. 5.1 Adobe Acrobat Professional 2017 sau echivalent = 2 Buc. 5.2 CorelDRAW Graphics Suite 2017 sau echivalent = 1 Buc.. 2. Achiziţionare de echipamente IT, licenţe şi multifunţionale - Lotul 2, 1 Prezentul caiet de sarcini contine specificatii tehnice si face parte integranta din documentatia de atribuire in vederea participarii la procedura simplificată în vederea încheierii a 2 (doua) contracte, pentru 2 (doua) loturi privind furnizarea de echipamente IT (calculatoare de birou/laptop-uri/consumabile/accesorii pentru computere), licenţe şi multifunţionale. Caietul de sarcini constituie ansamblul cerinţelor minimale pe baza cărora se elaborează de către fiecare ofertant propunerea tehnico-financiară. Contractul de furnizare va asigura necesarul de echipamente IT pentru personalul care gestionează mecanismele financiare SEE şi norvegian 2014-2021 pentru perioada 2018-2025. Prin aceste contracte se doreşte achiziţionarea următoarelor echipamente IT & C şi a software-urilor aferente, după cum urmează: LOT 2: 1 Distrugător de documente = 2 Buc. 2 Copiator color multifuncţional = 2 Buc..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia de echipamente IT, licenţe şi multifunţionale pentru personalul care gestionează mecanismele financiare SEE şi norvegian 2014-2021 07.01.19
Materiale de promovare şi informare finanţate din Fondul de Asistenţă Tehnică pentru Mecanismul financiar SEE 2014-2021 şi Mecanismul financiar Norvegian 2014-2021  
Achiziţia de echipamente IT (laptop-uri), licenţe, cameră videoconferinţă şi echipament wireless pentru extinderea reţelei finanţată din Twinning – resurse disponibile ca urmare a gestionării activităţii de înfrăţire instituţională şi de asistenţă tehnică finanţate de Uniunea Europeană şi Fondul de Asistenţă Tehnică pentru Mecanismul financiar SEE 2014-2021 şi Mecanismul financiar Norvegian 2014-2021 29.06.20
Achiziţie a serviciilor de proiectare, asistenta tehnica, lucrari si montaj pentru Centrul de Urgente, Pregatire si Informare Publica al CNCAN 18.11.22
Valoarea contractului de servicii de consultanţă pentru evaluarea impactului Strategiei naţionale în domeniul proprietăţii industriale 20.12.19
Anulata - Servicii bancare pentru gestionarea financiara a fondurilor utilizate în cadrul Mecanismelor financiare SEE si norvegian 2009-2014 alocate programului RO 03 - Monitorizarea mediului si planificare si control integrat si programului RO 18 - Consolidarea capacitatii si cooperarea institutionala între institutiile publice, autoritatile locale si regionale din România si cele din Norvegia 24.09.13
Echipamente informatice, periferice IT, consumabile conexe şi software 13.02.20
Achiziția de echipamente informatice, periferice IT, consumabile conexe și software 10.02.20
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 30.08.21
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 17.08.21