Feedback
I.D.: 29673283

Achiziţia de echipamente IT (laptopuri şi multifuncţionale) necesare implementării proiectului SIPOCA 8

Data publicarii
19.07.18 Exista 269.224 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213100-6
Termenul limita pentru depunere:
03.08.18
Pretul estimativ:
103.296,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1008204.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia de echipamente IT necesare implementării proiectului cu titlu ”Întărirea capacităţii administrative a Ministerului Finanţelor Publice în implementarea măsurilor de sprijin de natura ajutorului de stat” cod SIPOCA 8, cu finanţare din Fondul Social European (FSE) prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă (POCA) precum şi servicii aferente de instalare, configurare, integrare în platforma existentă, testa...
Achiziţia de echipamente IT necesare implementării proiectului cu titlu ”Întărirea capacităţii administrative a Ministerului Finanţelor Publice în implementarea măsurilor de sprijin de natura ajutorului de stat” cod SIPOCA 8, cu finanţare din Fondul Social European (FSE) prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă (POCA) precum şi servicii aferente de instalare, configurare, integrare în platforma existentă, testare şi punere în funcţiune după cum urmează: - Laptopuri; - Multifuncţionale. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor : 9 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 6-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţie Servicii elaborare studii si servicii de dezvoltare software dedicate platformei de evaluare integrată a serviciilor publice în cadrul proiectului "Monitorizarea şi evaluarea integrată a performanţei serviciilor publice" (Cod SIPOCA 616 / MySMIS 127589) 04.01.22
Achizitia unui Set de servicii software integrate pentru gestionare a fluxului aferent procesului legislativ şi controlului parlamentar - Departamentul pentru Relaţia cu Parlamentul (DRP), în cadrul proiectului "Optimizarea procedurilor administrative din cadrul Secretariatului General al Guvernului" – cod SIPOCA 396/MySMIS 115539 14.02.23
Furnizare echipamente IT (computere portabile, servere si echipamente de fotocopiere) necesare în cadrul proiectului „Întarirea capacita?ii administrative a Ministerului Finan?elor Publice în implementarea masurilor de sprijin de natura ajutorului de stat” – SIPOCA 8, finan?at prin Programul Opera?ional Capacitate Administrativa (POCA)  
Furnizare echipamente IT (computere portabile, servere si echipamente de fotocopiere) necesare în cadrul proiectului „Întarirea capacita?ii administrative a Ministerului Finan?elor Publice în implementarea masurilor de sprijin de natura ajutorului de stat” – SIPOCA 8, finan?at prin Programul Opera?ional Capacitate Administrativa (POCA) 22.11.17
Contractul de furnizare "Echipamente IT şi licenţe/software aferent pentru echipa de management" pentru implementarea proiectului “Optimizarea, eficientizarea cadrului procedural şi digitalizarea proceselor de management al resurselor umane din cadrul STS", cod proiect SIPOCA 746/cod SMIS 129502. 31.03.20
Contract de furnizare materiale cu caracter promoţional – proiect Optimizarea, eficientizarea cadrului procedural şi digitalizarea proceselor de management al resurselor umane din cadrul STS", cod proiect SIPOCA 746/cod SMIS 129502. 17.12.19
Servicii de organizare evenimente pentru desfășurarea unui simpozion de analiza a implementării masurilor delegate de Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale (AFIR) către Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA) din PNDR 2014-2020, ce va avea loc în județul Cluj (orașul Cluj Napoca) sau în județul Timiș (orașul Timișoara) în perioada propusă 01 – 16 octombrie 2024 29.07.24
Servicii de organizare evenimente pentru desfășurarea unui simpozion de analiza a implementării masurilor delegate de Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale (AFIR) către Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA) din PNDR 2014-2020, ce va avea loc în județul Cluj (orașul Cluj Napoca) sau în județul Timiș (orașul Timișoara) în perioada propusă 01 – 16 octombrie 2024 29.07.24
Servicii de organizare evenimente pentru desfășurarea unui simpozion de analiza a implementării masurilor delegate de Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale (AFIR) către Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA) din PNDR 2014-2020, ce va avea loc în județul Cluj (orașul Cluj Napoca) sau în județul Timiș (orașul Timișoara) în perioada propusă 01 – 16 octombrie 2024  
Servicii de organizare evenimente pentru desfășurarea unui simpozion de analiza a implementării masurilor delegate de Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale (AFIR) către Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA) din PNDR 2014-2020, ce va avea loc în județul Iași, municipiul Iași, în perioada propusă 15 – 19 decembrie 2024 11.10.24