Feedback
I.D.: 68611032

,,Achiziţia de echipamente informatice, licenţe software, necesare echipei de proiect implicată în implementarea proiectului ,,Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de pandemia de Covid-19 prin intermediul sistemului informatic integrat – IMMRECOVER"

Data publicarii
03.05.22 Exista 168.850 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213300-8 48219300-9
Termenul limita pentru depunere:
10.05.22
Pretul estimativ:
74.250,00 RON - 74.250,00 RON
Documente participare:
  1. 5. Draft Contract- IT.pdf
  2. 2. 744 din 08.04.2022 - Caiet de sarcini.pdf
  3. 4. Modele Formula IT.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitionarea de echipamente informatice şi licente software , necesare echipei de proiect pentru desfăşurarea activităţilor în cadrul proiectului aprobat de AM POC "Sprijin financiar pentru Imm-urile afectate de COVID 19 prin intermediul sistemului informatic integrat - IMMRECOVER" cod proiect 141523, beneficiar Agenţia pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii, Atragere de Investiţii şi Promovare a Exportului Targu Mures, ce...
Achizitionarea de echipamente informatice şi licente software , necesare echipei de proiect pentru desfăşurarea activităţilor în cadrul proiectului aprobat de AM POC "Sprijin financiar pentru Imm-urile afectate de COVID 19 prin intermediul sistemului informatic integrat - IMMRECOVER" cod proiect 141523, beneficiar Agenţia pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii, Atragere de Investiţii şi Promovare a Exportului Targu Mures, ce are ca obiectiv general al proiectului îl reprezintă susţinerea IMM-urilor afectate de COVID-19 şi vizează continuarea activităţii lor în următoarea perioadă luând în considerare riscurile de recesiune economică. Scopul proiectului este în linie cu Obiectivul Specific OS 3.1 (consolidarea poziţiei pe piaţă a IMM-urilor afectate de pandemia COVID-19 şi cu Acţiunea 3.1.1. - sprijin pentru IMM-uri în vederea depăşirii crizei economice generate de pandemia COVID -19) confom caietului de sarcini. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor : 2 zile (înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor). Entitatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor clarificărilor/informaţiilor suplimentare care au fost adresate de operatorii economici interesaţi în termenul prevăzut mai sus, cu o zi înainte faţă de teremenul limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
,, Achiziţia de telefoane mobile smartphone, necesare echipei de proiect implicată în implementarea proiectului ,,Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de pandemia de Covid-19 prin intermediul sistemului informatic integrat – IMMRECOVER" 17.11.21
,,Achiziţia de echipamente informatice, licenţe software, necesare echipei de proiect implicată în implementarea proiectului ,,Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de pandemia de Covid-19 prin intermediul sistemului informatic integrat – IMMRECOVER" 17.11.21
,,Achiziţia de echipamente informatice, licenţe software, necesare echipei de proiect implicată în implementarea proiectului ,,Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de pandemia de Covid-19 prin intermediul sistemului informatic integrat – IMMRECOVER" 17.11.21
,,Achiziţia de echipamente informatice, licenţe software, necesare echipei de proiect implicată în implementarea proiectului ,,Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de pandemia de Covid-19 prin intermediul sistemului informatic integrat – IMMRECOVER"  
,, Achiziţia de telefoane mobile smartphone, necesare echipei de proiect implicată în implementarea proiectului ,,Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de pandemia de Covid-19 prin intermediul sistemului informatic integrat – IMMRECOVER"  
Achiziţie imprimantă multifuncţională - Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de pandemia Covid-19 prin intermediul sistemului informatic integrat - IMMRECOVER 18.12.20
Furnizare "Echipamente si materiale de protecţie împotriva COVID-19" 14.10.21
ECHIPAMENTE MEDICALE COVID 19 - SMIS 139643 18.08.21
ECHIPAMENTE MEDICALE COVID 19 - SMIS 141493 09.07.21
Echipamente si materiale de protecţie împotriva COVID-19,necesare pentru implementarea proiectului Dotarea centrelor rezidenţiale publice din judeţul Mureş cu echipamente de protecţie pentru creşterea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 din cadrul Programului Operaţional Infrastructura Mare 2014-2020–Căminul pentru Persoane Vârstnice Ideciu de Jos din subordinea DGASPC Mureş" LOT2, LOT3 12.10.21