Feedback
I.D.: 53242369

Achiziţia de echipamente informatice, licenţe software necesare echipei de proiect implicată în implementarea proiectului ,,Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de pandemia de Covid-19 prin intermediul sistemului informatic integrat – IMMRECOVER", finanţat în cadrul Programului Operaţional Competitivitate, Cod proiect 141523

Data publicarii
11.01.21 Exista 118.871 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213300-8
Termenul limita pentru depunere:
18.01.21
Pretul estimativ:
74.250,00 RON - 74.250,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet sarcini-IT.pdf
  2. Formulare-model-IT.pdf
  3. Model contract.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţionarea de echipamente informatice, licenţe software, necesare echipei de proiect pentru desfăşurarea activităţilor în cadrul proiectului aprobat de AM POC “Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de COVID-19 prin intermediul sistemului informatic integrat-IMMRECOVER", cod 1414523, beneficiar Agentia pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii, Atragere de Investitii si Promovarea Exportului Craiova, ce are ca obiectiv...
Achiziţionarea de echipamente informatice, licenţe software, necesare echipei de proiect pentru desfăşurarea activităţilor în cadrul proiectului aprobat de AM POC “Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de COVID-19 prin intermediul sistemului informatic integrat-IMMRECOVER", cod 1414523, beneficiar Agentia pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii, Atragere de Investitii si Promovarea Exportului Craiova, ce are ca obiectiv general al proiectului îl reprezintă susţinerea IMM-urilor afectate de COVID-19 şi vizează continuarea activităţii lor în următoarea perioadă luând în considerare riscurile de recesiune economică. Scopul proiectului este în linie cu Obiectivul Specific OS 3.1. (consolidarea poziţiei pe piaţă a IMM-urilor afectate de pandemia COVID-19 şi cu Acţiunea 3.1.1. (sprijin pentru IMM-uri în vederea depăşirii crizei economice generate de pandemia COVID – 19), conform caietului de sarcini. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 2 zile (inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor). Entitatea contractantă va raspunde in mod clar si complet tuturor clarificarilor/informatiilor suplimentare care au fost adresate de operatorii economici interesati in termenul prevazut mai sus, cu o zi inainte fata de termenul limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia de echipamente informatice, licenţe software necesare echipei de proiect implicată în implementarea proiectului ,,Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de pandemia de Covid-19 prin intermediul sistemului informatic integrat – IMMRECOVER", finanţat în cadrul Programului Operaţional Competitivitate, Cod proiect 141523  
Achiziţionarea de telefoane mobile smartphone, necesare echipei de proiect pentru desfăşurarea activităţilor în cadrul proiectului aprobat de AM POC “Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de COVID-19 prin intermediul sistemului informatic integrat-IMMRECOVER", cod 1414523 14.01.21
Achiziţionarea de telefoane mobile smartphone, necesare echipei de proiect pentru desfăşurarea activităţilor în cadrul proiectului aprobat de AM POC “Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de COVID-19 prin intermediul sistemului informatic integrat-IMMRECOVER", cod 1414523  
Achizitie Imprimanta Multifunctionala 11.12.20
Ach. serv. de proiect. faza PT+DE, serv. de asist. teh. din partea proiectantului pe parc. derul. lucr. si lucr. de executie pt pr. "Crest. Sigur. pacientilor in cadrul "Sp. Clinic de Neuropsihiatrie" Craiova – reab. si extind. inst. el., de fluide medicale, sist. de detect., semnaliz. si alarm. incendii si sist. de detectare, semnaliz. si alarmare in cazul depas. concentr max. admise de oxigen" 08.03.23
Ach. serv. de proiectare faza PT+DE, serv. de asist. teh. din partea proiectantului pe parcursul derul. lucr. si lucr. de executie pt proiectul "Cres. sigur.pacientilor in cadrul Sp. Clinic Municipal Filantropia Craiova – Reabilit. si extind. instal. electrice, ventilare si tratare a aerului, fluide medicale, detectare,semnalizare si alarma incendii in cazul depasirii concentratiei max. de oxigen" 07.03.23
Achizitie materiale de protectie si substante dezinfectante 25.11.20
Achizitie echipamente de protectie-Proiect SMIS2014+138569:"Cresterea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 de catre spitalele subordonate Consiliului Judetean Dolj" 16.11.20
Achizitie echipamente medicale-Proiect SMIS2014+138569:"Cresterea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 de catre Spitalele subordonate Consiliului Judetean Dolj 08.01.21
Achizitie echipamente de protectie-Proiect SMIS2014+138569:"Cresterea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 de catre spitalele subordonate Consiliului Judetean Dolj 24.12.20