Achiziţia de echipamente digitale şi TIC din cadrul proiectului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ din oraşul Şimleu Silvaniei ", conform caietului de sarcini.
Autoritatea contractantă urmăreşte dotarea cu echipamente IT a 6 unităţi de învăţământ cu personalitate juridică din subordinea sa:
- COLEGIUL NAŢIONAL "SIMION BĂRNUŢIU" ŞIMLEU SILVANIEI,
- COLEGIUL TE...
Achiziţia de echipamente digitale şi TIC din cadrul proiectului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ din oraşul Şimleu Silvaniei ", conform caietului de sarcini.
Autoritatea contractantă urmăreşte dotarea cu echipamente IT a 6 unităţi de învăţământ cu personalitate juridică din subordinea sa:
- COLEGIUL NAŢIONAL "SIMION BĂRNUŢIU" ŞIMLEU SILVANIEI,
- COLEGIUL TEHNIC "IULIU MANIU" ŞIMLEU SILVANIEI,
- ŞCOALA GIMNAZIALĂ "SILVANIA" ŞIMLEU SILVANIEI,
- ŞCOALA GIMNAZIALĂ "HOREA" ŞIMLEU SILVANIEI,
- ŞCOALA GIMNAZIALĂ "BATHORY ISTVAN" ŞIMLEU SILVANIEI,
- ŞCOALA GIMNAZIALĂ NR.1 PUSTA
Valoarea estimata totală este de 2.276.654,15 lei fără TVA, fiind formată din valorile estimate ale celor 4 loturi
Lot 1 Echipamente pentru dotare laboratoare de informatică din unităţi de învăţământ de nivel primar, gimnazial şi liceal/unitate conexa sau UIP din reţeaua IPT; Valoare = 531.241,20 lei fără TVA
Lot 2 Echipamente TIC pentru organizarea în mediul virtual pentru unităţi de învăţământ preuniversitar; Valoare = 1.374.832,55 lei fără TVA
Lot 3 Echipament digital pentru dotarea laboratoarelor de ştiinţe; Valoare = 177.080,40 lei fără TVA
Lot 4 Echipamente digitale pentru dotarea cabinetelor şcolare (inclusiv cabinete consiliere şi asistenţă psihopedagogică, de sprijin, logopedice şi alte terapii specifice etc), pentru dotarea spaţiilor cu echipamente şi aparatură sportivă; Valoare = 193.500,00 lei fără TVA
Necesarul de produse pentru fiecare lot este prezentat în caietul de sarcini.
Ofertantul declarat câştigător al procedurii de atribuire va asigura livrarea, instalarea şi, după caz, punerea în funcţiune a produselor ce fac obiectul prezentei proceduri, precum şi prestarea serviciilor accesorii, în termen de 30 de zile de la emiterea ordinului de începere a contractului. În termenul de livrare este inclusă perioada de furnizare a bunurilor, precum şi cea de instruire a beneficiarilor, instalare şi, după caz, punere în funcţiune a bunurilor. Altfel spus, un produs este considerat livrat când toate activităţile din cadrul contractului au fost realizate şi produsul/echipamentul este instalat, montat, funcţionează la parametrii agreaţi şi este acceptat de Autoritatea Contractantă.
Numărul zile pana la care se pot solicita clarificari : până " în a 20 a zi înainte de data limită a depunerii ofertelor"
Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari cerute de operatorii economici şi vor fi transmise în SEAP " în a 11 a zi inainte de data limită de depunere a ofertelor".
La solicitarile de clarificari venite dupa termenul limita indicat mai sus, autoritatea contractanta îşi rezerva dreptul de a nu formula raspuns.