Feedback
I.D.: 78586536

ACHIZIŢIA DE ECHIPAMENTE DE UZ GENERAL PENTRU PROIECTUL : "DOTARE AMBULATORIU INTEGRAT-SPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU“

Data publicarii
15.02.23 Exista 28.109 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33100000-1
Pretul estimativ:
600.000,00 RON - 600.000,00 RON
4.968,87 RON - 4.968,87 RON
126.445,00 RON - 126.445,00 RON
18.050,00 RON - 18.050,00 RON
147.744,00 RON - 147.744,00 RON
13.510,68 RON - 13.510,68 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
10. LOTUL NR. 10 - ACHIZIŢIE APARAT STERILIZARE CU PLASMA, Se vor respecta cerintele specifice din Caietul de sarcini Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 21Autoritatea contractanta va transmite raspunsul la clarificari in a 11 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.Durata contractului : 3 luni, de la data semnării ac...
10. LOTUL NR. 10 - ACHIZIŢIE APARAT STERILIZARE CU PLASMA, Se vor respecta cerintele specifice din Caietul de sarcini Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 21Autoritatea contractanta va transmite raspunsul la clarificari in a 11 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.Durata contractului : 3 luni, de la data semnării acestuia de către ambele părţi Termen de livrare si punere in functiune a echipamentului : - maxim 60 zile calendaristice de la data emiterii comenzii de catre achizitor. 8. LOTUL NR. 8 - ACHIZIŢIE LĂMPI WOOD, Se vor respecta cerintele specifice din Caietul de sarcini Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 21Autoritatea contractanta va transmite raspunsul la clarificari in a 11 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.Durata contractului : 3 luni, de la data semnării acestuia de către ambele părţi Termen de livrare si punere in functiune a echipamentului : - maxim 60 zile calendaristice de la data emiterii comenzii de catre achizitor. 12. LOTUL NR. 12 - ACHIZIŢIE APARAT STERILIZAT, Se vor respecta cerintele specifice din Caietul de sarcini Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 21Autoritatea contractanta va transmite raspunsul la clarificari in a 11 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.Durata contractului : 3 luni, de la data semnării acestuia de către ambele părţi Termen de livrare si punere in functiune a echipamentului : - maxim 60 zile calendaristice de la data emiterii comenzii de catre achizitor. 14. LOTUL NR. 14 - ACHIZIŢIE LĂMPI BACTERICIDE, Se vor respecta cerintele specifice din Caietul de sarcini Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 21Autoritatea contractanta va transmite raspunsul la clarificari in a 11 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.Durata contractului : 3 luni, de la data semnării acestuia de către ambele părţi Termen de livrare si punere in functiune a echipamentului : - maxim 60 zile calendaristice de la data emiterii comenzii de catre achizitor. 11. LOTUL NR. 11 - ACHIZIŢIE STAŢIE DE STERILIZARE CU ABURI - STERILIZATOR CU ABUR SUB PRESIUNE CU O UŞĂ, CAPACITATE MINIM 160 L, Se vor respecta cerintele specifice din Caietul de sarcini Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 21Autoritatea contractanta va transmite raspunsul la clarificari in a 11 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.Durata contractului : 3 luni, de la data semnării acestuia de către ambele părţi Termen de livrare si punere in functiune a echipamentului : - maxim 60 zile calendaristice de la data emiterii comenzii de catre achizitor. 16. LOTUL NR. 16 - ACHIZIŢIE SCAUNE SI PARAVANE, Se vor respecta cerintele specifice din Caietul de sarcini Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 21Autoritatea contractanta va transmite raspunsul la clarificari in a 11 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.Durata contractului : 3 luni, de la data semnării acestuia de către ambele părţi Termen de livrare si punere in functiune a echipamentului : - maxim 60 zile calendaristice de la data emiterii comenzii de catre achizitor. 6. LOTUL NR. 6 - ACHIZIŢIE INJECTOMATE ŞI POMPE DE PERFUZIE, Se vor respecta cerintele specifice din Caietul de sarcini Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 21Autoritatea contractanta va transmite raspunsul la clarificari in a 11 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.Durata contractului : 3 luni, de la data semnării acestuia de către ambele părţi Termen de livrare si punere in functiune a echipamentului : - maxim 60 zile calendaristice de la data emiterii comenzii de catre achizitor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ACHIZIŢIE ECHIPAMENTE MEDICALE IN VEDEREA DOTARII SPATIILOR NOI AMENAJATE IN CADRUL PROIECTULUI : CREŞTERE CAPACITATE MEDICINĂ DE URGENŢĂ PEDIATRICĂ ÎN SPAŢIILE EXISTENTE, LOTUL NR. 1 – ACHIZIŢIE MONITOARE EKG, SPO2, CO2, TA, TEMPERATURA CENTRALĂ PENTRU PROIECTUL CREŞTERE CAPACITATE MEDICINĂ DE URGENŢĂ PEDIATRICĂ ÎN SPAŢIILE EXISTENTE LOTUL NR. 2 – ACHIZIŢIE OTOSCOP SI OFTALMOSCOP PENTRU PROIECTUL CREŞTERE CAPACITATE MEDICINĂ DE URGENŢĂ PEDIATRICĂ ÎN SPAŢIILE EXISTENTE LOTUL NR. 3 – ACHIZIŢIE MASA CHIRURGICALA, SCAUN SI LAMPA SCIALITICA PENTRU PROIECTUL CREŞTERE CAPACITATE MEDICINĂ DE URGENŢĂ PEDIATRICĂ ÎN SPAŢIILE EXISTENTE LOTUL NR. 4 – ACHIZIŢIE TRUSA SPECIALA MONTARE PERFUZIE INTRAOSOASA PENTRU PROIECTUL CREŞTERE CAPACITATE MEDICINĂ DE URGENŢĂ PEDIATRICĂ ÎN SPAŢIILE EXISTENTE LOTUL NR. 5 – ACHIZIŢIE CARUCIOR/MASA INSTRUMENTAR PENTRU PROIECTUL CREŞTERE CAPACITATE MEDICINĂ DE URGENŢĂ PEDIATRICĂ ÎN SPAŢIILE EXISTENTE LOTUL NR. 6 – ACHIZIŢIE LAVOAR PENTRU PROIECTUL CREŞTERE CAPACITA  
ACHIZIŢIA DE ECHIPAMENTE DE DIAGNOSTIC SI TRATAMENT PENTRU PROIECTUL : CREŞTERE CAPACITATE MEDICINĂ DE URGENŢĂ PEDIATRICĂ ÎN SPAŢIILE EXISTENTE, LOTUL NR. 1 – ACHIZIŢIE MASA RESUSCITARE NEONATALA PENTRU PROIECTUL CREŞTERE CAPACITATE MEDICINĂ DE URGENŢĂ PEDIATRICĂ ÎN SPAŢIILE EXISTENTE LOTUL NR. 2 – ACHIZIŢIE VIDEOLARINGOSCOP PENTRU PROIECTUL CREŞTERE CAPACITATE MEDICINĂ DE URGENŢĂ PEDIATRICĂ ÎN SPAŢIILE EXISTENTE LOTUL NR. 3 – ACHIZIŢIE TRUSA VIDEOENDOSCOPIE PENTRU PROIECTUL CREŞTERE CAPACITATE MEDICINĂ DE URGENŢĂ PEDIATRICĂ ÎN SPAŢIILE EXISTENTE LOTUL NR. 4 – ACHIZIŢIE POMPE DE PERFUZIE PENTRU PROIECTUL CREŞTERE CAPACITATE MEDICINĂ DE URGENŢĂ PEDIATRICĂ ÎN SPAŢIILE EXISTENTE LOTUL NR. 5 – ACHIZIŢIE INJECTOMATE PENTRU PROIECTUL CREŞTERE CAPACITATE MEDICINĂ DE URGENŢĂ PEDIATRICĂ ÎN SPAŢIILE EXISTENTE LOTUL NR. 6 – ACHIZIŢIE DISPOZITIVE MEDICALE PENTRU PROIECTUL CREŞTERE CAPACITATE MEDICINĂ DE URGENŢĂ PEDIATRICĂ ÎN SPAŢIILE EXISTENTE LOTUL NR. 7 – ACHIZIŢIE APARATE DE VIZUALIZARE A VE  
ACHIZIŢIE ECHIPAMENTE CHIRURGIE PEDIATRICA PENTRU PROIECTUL : "DOTARE AMBULATORIU INTEGRAT-SPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU“  
ACHIZIŢIA DE APARATURA LABORATOR SI IGIENIZARE PENTRU PROIECTUL : CREŞTERE CAPACITATE MEDICINĂ DE URGENŢĂ PEDIATRICĂ ÎN SPAŢIILE EXISTENTE  
ACHIZIŢIE ECHIPAMENTE DE ORTOPEDIE PENTRU PROIECTUL : "DOTARE AMBULATORIU INTEGRAT-SPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU“ LOTUL NR. 1 – ACHIZIŢIE LABORATOR DE STUDIU AL MERSULUI PENTRU PROIECTUL DOTARE AMBULATORIU INTEGRAT-SPITALULUI CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU LOTUL NR. 2 – ACHIZIŢIE MASA CHIRURGICALA ACCESORIZATAPENTRU ORTOPEDIE PENTRU PROIECTUL DOTARE AMBULATORIU INTEGRAT-SPITALULUI CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU LOTUL NR. 3 – ACHIZIŢIE NEGATOSCOP PENTRU PROIECTUL DOTARE AMBULATORIU INTEGRAT-SPITALULUI CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU  
Achizitie de mobilier scolar, materiale si echipamente didactice si sportive pentru proiectul ,,Dotarea unitatilor de învăţământ preuniversitar de stat şi a unităţilor conexe din Municipiul Sibiu  
ACHIZIŢIE ECHIPAMENTE IT SI SOFTWARE PENTRU PROIECTUL :"DOTARE AMBULATORIU INTEGRAT-SPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU“ LOTUL NR. 1 – ACHIZIŢIA DE CALCULATOARE ŞI IMPRIMANTE PENTRU PROIECTUL DOTARE AMBULATORIU INTEGRAT – SPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU LOTUL NR. 2 – EXTINDERE A FUNCŢIONALITĂŢILOR SISTEMULUI DE ARHIVARE ŞI PRELUCRARE A IMAGINILOR (PACS) EXISTENT PENTRU PROIECTUL "DOTARE AMBULATORIU INTEGRAT - SPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU“ LOTUL NR. 3 – ACHIZIŢIE SISTEM DE MANAGEMENT AL FLUXULUI DE CLIENŢI, INCLUSIV SISTEM DE AFIŞAJ DIGITAL PENTRU PROIECTUL "DOTARE AMBULATORIU INTEGRAT - SPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU“  
,,Achizitie echipamente tehnologice din atelierele de practica pentru proiectul ,,Dotarea unitatilor de învățământ preuniversitar de stat și a unităților conexe din Municipiul Sibiu”  
,,Achizitie echipamente tehnologice din atelierele de practica pentru proiectul ,,Dotarea unitatilor de învățământ preuniversitar de stat și a unităților conexe din Municipiul Sibiu”  
,,Achizitie echipamente tehnologice din atelierele de practica pentru proiectul ,,Dotarea unitatilor de învățământ preuniversitar de stat și a unităților conexe din Municipiul Sibiu”