Feedback
I.D.: 35104383

Achiziţia de echipamente şi produse IT necesare proiectului „Instrumente de sistematizare a legislaţiei, de monitorizare şi de evaluare în administraţia publică” cod SIPOCA 59

Data publicarii
08.04.19 Exista 1.180.505 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30120000-6
Pretul estimativ:
3.600,00 RON - 3.600,00 RON
50.000,00 RON - 50.000,00 RON
6.000,00 RON - 6.000,00 RON
280,00 RON - 280,00 RON
7.000,00 RON - 7.000,00 RON
35.000,00 RON - 35.000,00 RON
14.000,00 RON - 14.000,00 RON
110.000,00 RON - 110.000,00 RON
5.000,00 RON - 5.000,00 RON
35.000,00 RON - 35.000,00 RON
1.750,00 RON - 1.750,00 RON
4.400,00 RON - 4.400,00 RON
30.000,00 RON - 30.000,00 RON
6.000,00 RON - 6.000,00 RON
5.600,00 RON - 5.600,00 RON
18.200,00 RON - 18.200,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului îl constituie achiziţia de echipamente şi produse IT necesare pentru implementarea proiectului „Instrumente de sistematizare a legislaţiei, de monitorizare şi de evaluare în administraţia publică - cod SIPOCA 59”, astfel: Lot 1 – Multifuncţională color A3 (2 buc.) şi consumabile aferente Lot 2 – Server – 1 buc. Lot 3 – UPS server – 1 buc. Lot 4 – Desktop AIO (all in one) – 6 buc. Lot 5 – Laptop tip 1 ...
Obiectul contractului îl constituie achiziţia de echipamente şi produse IT necesare pentru implementarea proiectului „Instrumente de sistematizare a legislaţiei, de monitorizare şi de evaluare în administraţia publică - cod SIPOCA 59”, astfel: Lot 1 – Multifuncţională color A3 (2 buc.) şi consumabile aferente Lot 2 – Server – 1 buc. Lot 3 – UPS server – 1 buc. Lot 4 – Desktop AIO (all in one) – 6 buc. Lot 5 – Laptop tip 1 – 1 buc. Lot 6 - Laptop tip 2 – 7 buc. Lot 7 – Software pentru tehnoredactare computerizată – 14 buc. Lot 8 – Pachete software de recunoaştere optică a caracterelor (OCR) – 14 buc. Lot 9 – Pachete software de publicare electronică – 14 buc. Lot 10 – Pachete software legislativ – 2 buc. Lot 11 – Software protectie antivirus (server si statii de lucru) – 1 buc. Lot 12 – Imprimantă portabilă – 2 buc. Lot 13 – Videoproiectoare – 2 buc. Lot 14 – Hard disk extern – 14 buc. Lot 15 – Memorie flash USB 64 GB – 14 buc. Lot 16 - Laser pointer, presenter – 2 buc. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . In conformitate cu prevederile art. 161 din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 10 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia de echipamente şi produse IT necesare proiectului „Instrumente de sistematizare a legislaţiei, de monitorizare şi de evaluare în administraţia publică” cod SIPOCA 59 14.12.18
Achiziţia de echipamente şi produse IT necesare proiectului „Instrumente de sistematizare a legislaţiei, de monitorizare şi de evaluare în administraţia publică” cod SIPOCA 59 25.06.19
Achiziţia de echipamente şi produse IT necesare proiectului „Instrumente de sistematizare a legislaţiei, de monitorizare şi de evaluare în administraţia publică” cod SIPOCA 59  
Achiziţia de echipamente şi produse IT necesare proiectului "Instrumente de sistematizare a legislaţiei, de monitorizare şi de evaluare în administraţia publică" cod SIPOCA 59 – pachete software legislativ 10.02.20
Achiziţie echipamente şi produse IT – (pachete software legislativ) necesar proiectului "Instrumente de sistematizare a legislaţiei, de monitorizare şi de evaluare în administraţia publică", cod SIPOCA 59 22.06.21
Achiziţie echipamente şi produse IT – (pachete software legislativ) necesar proiectului "Instrumente de sistematizare a legislaţiei, de monitorizare şi de evaluare în administraţia publică", cod SIPOCA 59 22.06.21
Achizitie echipamente IT - pachete software legislativ pentru proiectul "Instrumente de sistematizare a legislatiei, de monitorizare si de evaluare in administratia publica" SIPOCA 59 09.09.20
Achiziţia de servicii de organizare a evenimentelor din cadrul proiectului „Instrumente de sistematizare a legislaţiei, de monitorizare şi de evaluare în administraţia publică”, cod Sipoca 59 13.08.19
Achiziţia de produse consumabile pentru proiectul "Instrumente de sistematizare a legislaţiei, de monitorizare şi de evaluare în administraţia publică" cod SIPOCA 59 25.01.22
Furnizare pachete integrate hardware, software şi pachete asistive integrate în cadrul proiectului “Dezvoltarea unui sistem de management unitar al resurselor umane din administraţia publică", SIPOCA 136, cod SMIS 119957 09.09.20