Prezenta achiziţie de produse se face în contextul implementării proiectului ,,Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi
echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar din Municipiul Săcele", cod F-PNRR-Dotari-2023-2181, finanţat
în cadrul Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR), Componenta 15 – Educaţie.Proiectul vizează dotarea cu echipamente
și materiale didactice a unui nu...
Prezenta achiziţie de produse se face în contextul implementării proiectului ,,Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi
echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar din Municipiul Săcele", cod F-PNRR-Dotari-2023-2181, finanţat
în cadrul Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR), Componenta 15 – Educaţie.Proiectul vizează dotarea cu echipamente
și materiale didactice a unui număr total de 142 de spaţii (săli de clasă / grupă, laboratoare de fizică, chimie, biologie
şi multidisciplinare, cabinete şcolare, cabinete de asistenţă psihopedagogică, săli de sport, ateliere de practică), din cadrul
următoarelor 8 unităţi de învăţământ preuniversitar din municipiul Săcele, judeţul Braşov: Grădiniţa cu Program Normal nr.
4 Săcele, Grădiniţa cu Program Prelungit nr. 5 Săcele, Şcoala Gimnazială nr. 1 Săcele, Şcoala Gimnazială nr. 4 ,,Fraţii Popeea”
Săcele, Şcoala Gimnazială nr. 5 Săcele, Liceul Teoretic ,,George Moroianu” Săcele, Liceu Teoretic ,,Zajzoni Rab Istvan” Săcele
şi Liceul Tehnologic ,,Victor Jinga” Săcele.Obiectul contractului de achiziţie vizează furnizarea a diverse tipuri de echipamente
şi materiale didactice, împărţite în 7 loturi, precum şi prestarea serviciilor aferente acestora, în conformitate cu: cerinţele
şi specificaţiile documentaţiei de atribuire şi ale standardelor de echipare a şcolilor cu resurse digitale şi normativelor
de dotare minimală (Ordinele ME nr. 4142/2022, 4143/2022, 4144/2022, 3497/2022, 6416/2022, 3677/2023 şi O MS nr. 1456/2020).În
conformitate cu art. 160 din Legea 98/2016, operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări în legătură cu prezenta
documentaţie de atribuire, prin intermediul SEAP, până în a 15-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, prin
accesarea secţiunii ,,Solicitări de clarificare / Întrebări”.În conformitate cu art. 161 din Legea 98/2016, în măsura în care
solicitările de clarificări sau de informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut, autoritatea contractantă
va publica răspunsurile, însoţite de întrebările aferente, şi/sau informaţiile suplimentare, în SEAP, ataşate anunţului de
participare în secţiunea ,,Lista clarificări, notificări şi decizii’’, până în a 11-a zi înainte de termenul limită stabilit
pentru depunerea ofertelor, luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea ofertanţilor care au solicitat clarificările sau
informaţiile suplimentare respective.Conform art. 196, alin. (2) din Legea 98/2016, autoritatea contractantă va solicita ofertantului
clasat pe primul loc, după aplicarea criteriului de atribuire să prezinte documente justificative prin care să demonstreze
îndeplinirea criteriilor de calificare şi selecţie, în conformitate cu informaţiile cuprinse în DUAE. Conform art. 66, alin.
(1) din HG 395/2016, în situaţia în care ofertantul clasat pe primul loc nu demonstrează în mod corespunzător îndeplinirea
integrală a tuturor criteriilor, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe locul următor să depună toate documentele
justificative, în scopul verificării îndeplinirii criteriilor de calificare.În cazul în care documentele prezentate de către
operatorii economici sunt incomplete sau în cazul în care există neclarităţi, Autoritatea contractantă are dreptul de a solicita
ofertanţilor clarificări, precizări, completări ale documentelor, prin intermediul SEAP, în secţiunea „Solicitări de clarificare
/ Întrebări”. Autoritatea contractantă nu are dreptul ca prin clarificările/completările solicitate să determine modificarea
cerinţelor şi elementelor esenţiale stabilite în documentaţia de atribuire.