Furnizare, pe loturi, de echipamente si aparatura medicala, astfel:
Lot 1 Echipamente de laborator generale si IVD
Lot 2 Sistem de protectie respirator pentru personal medical
Valoarea totală estimată fără TVA: 719,314.22 lei fara TVA, astfel:
LOT 1 Echipamente de laborator generale si IVD - 549,314.22 lei fara TVA
LOT 2 Sistem de protective respirator pentru personal medical - 170,000.00 lei fara TVA
A...
Furnizare, pe loturi, de echipamente si aparatura medicala, astfel:
Lot 1 Echipamente de laborator generale si IVD
Lot 2 Sistem de protectie respirator pentru personal medical
Valoarea totală estimată fără TVA: 719,314.22 lei fara TVA, astfel:
LOT 1 Echipamente de laborator generale si IVD - 549,314.22 lei fara TVA
LOT 2 Sistem de protective respirator pentru personal medical - 170,000.00 lei fara TVA
Achizitionarea aparaturii si echipamentelor medicale care fac obiectul prezentei documentatii de atribuire, este de o importanta deosebita pentru Spitalul de boli infectioase Constanta, deoarece contribuie la:
- Consolidarea capacitatii medicale a Spitalului Clinic de Boli Infectioase Constanta, in contextul COVID-19
- Consolidarea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19
Durata de livrare va fi exprimată în zile calendaristice, începând cu data emiterii comenzii de către autoritatea contractantă.
Durata de livrare a echipamentelor, nu va depăşi durata maximă de livrare de:
- Pentru lotul nr. 1 - 60 zile zile calendaristice de la emiterea comenzii de către autoritatea contractantă
- Pentru lotul nr. 2 - 60 zile zile calendaristice de la emiterea comenzii de către autoritatea contractantă
Pentru fiecare lot in parte, durata contractului este de maxim 120 zile si cuprinde:
a) Durata maxima de livrare asumata de contractat pentru echipamentele care fac obiectul lotului respectiv, care cuprinde:
- Durata de livrare efectiva, care incepe de la data emiterii comenzii de catre responsabilul de contract din partea auroritatii contractante
- perioada aferenta montajului, testarii, punerii in functiune. La finalizarea acestei etape, se va intocmi un proces-verbal de montaj, testare, punere in functiune
- perioada aferenta instruirii personalului care va deservi echipamentele. La finalizarea acestei etape, se va intocmi un proces-verbal privind realizarea instructajului cu personalul care va deservi echipamentele
La stabilirea duratei de livrare propusa pentru fiecare echipament, ofertantii vor avea in vedere ca aceasta sa cuprinda toate etapele enumerate.
b) Perioada aferenta facturarii si efectuarii platilor. Plata facturilor emise se va efectua in termen de 45 zile de la emiterea acestora.
Numărul de zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor până când operatorii economici pot solicita clarificări): 18 zile
a) Numărul de zile pana la care operatorii economici pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 zile
b) Termenul de 18 zile se compune din:
- 11 zile pentru solicitarea de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor
- 3 zile pentru raspunsul la solicitarile de clarificari
- 4 zile pentru validare ANAP anterior termenului de raspuns