Feedback
I.D.: 56226245

Achiziţia de dezinfectanţi de mâini, dezinfectanţi de suprafeţe pe bază de alcool, dezinfectanţi de suprafeţe pe bază de clor, măşti de protecţie şi prosoape de hârtie împăturite de tip Z pentru acoperirea necesarului privind protecţia elevilor, a personalului didactic şi nedidactic din unităţiile/ instituţiile de învăţământ preuniversitar din Muncipiul Braşov, impartita pe 5 loturi

Data publicarii
22.04.21 Exista 218.083 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33741300-9
Termenul limita pentru depunere:
10.05.21
Pretul estimativ:
9.663.181,05 RON - 9.663.181,05 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 22.04.21 Publicat la 07.05.21
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia de dezinfectanţi de mâini, dezinfectanţi de suprafeţe pe bază de alcool, dezinfectanţi de suprafeţe pe bază de clor, măşti de protecţie şi prosoape de hârtie împăturite de tip Z pentru acoperirea necesarului privind protecţia elevilor, a personalului didactic şi nedidactic din unităţiile/ instituţiile de învăţământ preuniversitar din Muncipiul Braşov Valoarea totală estimată a celor cinci loturi este 9.663.181,...
Achiziţia de dezinfectanţi de mâini, dezinfectanţi de suprafeţe pe bază de alcool, dezinfectanţi de suprafeţe pe bază de clor, măşti de protecţie şi prosoape de hârtie împăturite de tip Z pentru acoperirea necesarului privind protecţia elevilor, a personalului didactic şi nedidactic din unităţiile/ instituţiile de învăţământ preuniversitar din Muncipiul Braşov Valoarea totală estimată a celor cinci loturi este 9.663.181,05 lei fără TVA, din care: LOT 1 - Dezinfectant de mâini: 136.915 litri x 27,52 lei/ litru, 3.768.038,86 lei fara TVA; LOT 2 - Dezinfectant de suprafeţe pe bază de alcool, 51.506 flacoane sau 38.629,5 litri, 1.428.317,65 lei fara TVA; LOT 3 - Dezinfectant de suprafeţe pe bază de clor, 792.000 tablete, 79.865,55 lei fara TVA; LOT 4 - Măşti de protecţie facială în 3 straturi şi 3 pliuri, A) pentru elevi din clasele V-XII, personal didactic şi nedidactic - 6.357.580 buc., 1.602.751,26 lei fara TVA B) pentru copii/elevii din clasele 0-IV, 3.108.750 buc., 2.089.915,97 lei fara TVA; LOT 5 - Prosoape de hârtie împăturite de tip Z, 97.776 pachete, 694.291,76 lei fara TVA. Clauză suspensivă: “Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu cauzat în cazul neprelungirii contractului ce s-a va încheia în urma prezentei proceduri de achiziţie, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 5-a zi înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie servicii de curaţenie şi igienizare pentru centrele de vaccinare, de împărţite în cinci loturi, respectiv: LOT 1 -Servicii de curăţenie şi igienizare pentru centrul de vaccinare CATTIA situat pe strada Institutului Nr.35; LOT 2 - Servicii de curăţenie şi igienizare pentru centrul de vaccinare fost punct termic - strada Gloriei Nr.13; LOT 3- Servicii de curăţenie şi igienizare pentru centrul de vaccinare fost cinematograf Popular situat pe strada Mureşenilor; LOT 4 -Servicii de curăţenie şi igienizare pentru centrul de vaccinare SALA SPORTURILOR situat pe B-dul Gării; LOT 5 - Servicii de curăţenie şi igienizare pentru centrul de vaccinare CĂMINUL PENTRU PERSOANE VÂRSTNICE situat pe strada Gladiolelor; 26.03.21
Acord-cadru pentru furnizarea gazelor naturale, pe o perioadă de 12 luni, la Unitatea Militară 01751 Râşnov şi la unităţile militare subordonate 05.07.22
Acord-cadru pentru furnizarea gazelor naturale, pe o perioadă de 12 luni, la Unitatea Militară 01751 Râşnov şi la unităţile militare subordonate 05.07.22
Acord-cadru pentru furnizarea energiei electrice, pe o perioadă de 12 luni, la Unitatea Militară 01751 Râşnov şi la unităţile militare subordonate 12.07.22
Acord-cadru pentru furnizarea energiei electrice, pe o perioadă de 12 luni, la Unitatea Militară 01751 Râşnov şi la unităţile militare subordonate 12.07.22
Acord cadru pentru furnizarea pâinii necesare hrănirii personalului Unităţii Militare 01751 Râşnov, pe o perioadă de 24 luni  
Acord cadru de furnizare produse agroalimentare, pe o perioadă de 24 de luni, la Unitatea Militară 01751 Râşnov 12.07.21
Contract de achiziţie publică pentru furnizarea de camere video, cu un singur operator/lot 25.11.21
Acord-cadru pentru furnizare produse agroalimentare, pentru o perioadă de 12 luni, la Unitatea Militară 01751 Râşnov 04.07.22
PROIECTAREA SI EXECUŢIA LUCRĂRILOR DE CONSTRUCŢIE PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTIŢII “CONSTRUIRE INFRASTRUCTURĂ EDUCAŢIONALĂ GRĂDINIŢĂ ŞI AMENAJĂRI CONEXE Str. Ioan V. Socec nr. 4"