Feedback
I.D.: 49211032

Achiziţia de componente hardware şi software utilizate în Primăria municipiului Alba Iulia (componente servere, echipamente de stocare, software backup)

Data publicarii
28.08.20 Exista 125.660 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30234500-3
Termenul limita pentru depunere:
10.09.20
Pretul estimativ:
134.700,00 RON - 134.700,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1093019.pdf
  2. Instructiuni pentru ofertanti-semnat.pdf
  3. Formulare produse-semnat.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
In vederea creşterii puterii de procesare a unor servere fizice (2 servere dedicate pentru maşini virtuale, care trebuie să satisfacă cerinţa de noi servere virtuale) este necesar efectuarea unui upgrade de componente, respectiv adăugarea de memorie suplimentară şi plăci de conectivitate, care să asigure creşterea vitezei, atât în ceea ce priveşte lucrul cu sistemele de stocare cât şi între servere( load balancing). De asem...
In vederea creşterii puterii de procesare a unor servere fizice (2 servere dedicate pentru maşini virtuale, care trebuie să satisfacă cerinţa de noi servere virtuale) este necesar efectuarea unui upgrade de componente, respectiv adăugarea de memorie suplimentară şi plăci de conectivitate, care să asigure creşterea vitezei, atât în ceea ce priveşte lucrul cu sistemele de stocare cât şi între servere( load balancing). De asemenea, dat fiind volumul în creştere al datelor stocate, trebuie asigurată capacitatea de stocare si un software de backup, cu suport activ, adaptat nevoilor actuale ale primăriei. În conformitate cu prevederile art.160 alin. (1) din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, termenul limita până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informaţii suplimentare in legătura cu documentaţia de atribuire este de 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. În conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare cu 4 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt adresate în termenul limită stabilit în anunţul de participare simplificat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia de echipamente necesare implementării proiectului "Demonstraţii verticale pe scară largă prin testarea noilor tehnologii în domeniul transporturilor, energiei şi comunicaţiilor" - acronim 5G-VICTORI", finanţat prin programul european HORIZON 2020 03.08.20
Achiziţia de echipamente necesare implementării proiectului "Demonstraţii verticale pe scară largă prin testarea noilor tehnologii în domeniul transporturilor, energiei şi comunicaţiilor" - acronim 5G-VICTORI", finanţat prin programul european HORIZON 2020 03.08.20
Achiziţia de echipamente necesare implementării proiectului "Demonstraţii verticale pe scară largă prin testarea noilor tehnologii în domeniul transporturilor, energiei şi comunicaţiilor" - acronim 5G-VICTORI", finanţat prin programul european HORIZON 2020 23.09.20
Achizitia de echipamente pentru 7 spatii de joaca din municipiul Alba Iulia 25.06.21
Servicii de elaborare proiect - faza DTAC, DTOE, PT+CS+DDE, Verificare tehnică de calitate a documentaţiilor, Asistenţă tehnică din partea proiectantului, şi Execuţie lucrări pentru obiectivul: “REALIZAREA INFRASTRUCTURII PENTRU BICICLETE ÎN MUNICIPIUL ALBA IULIA - ZONA MAMUT" - finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă. 06.03.24
Echipamente hardware (calculatoare+monitoare) si componente software (Sketchup Pro, Lumion 12 Pro, ZwCad 2021 Pro, MS Office 2021) utilizate în Primăria municipiului Alba Iulia – LOT1, LOT2 26.01.22
Amenajare spatiu multifuncţional - Centru de inovare a oraşului "CONVENTUM RERUM" - faza achiziţie echipament tehnologic 02.09.22
Servicii de proiectare şi execuţie lucrări privind obiectivul de investiţii "Eficienţă energetică şi confort sporit în cadrul Căminului rezidenţial pentru persoane vârstnice din Alba Iulia“, finanţat prin Programul pentru Energie în România, Apel 2.1: "Capacitate sporită de furnizare a energiei regenerabile" – Geotermală, Mecanismul Financiar SEE 2014-2021, gestionat de către Innovation Norway 29.03.23
Lucrări de execuţie pentru obiectivul de investiţii: "AMENAJARE PARC CU TEREN MULTISPORT SI AMENAJARE LOC DE JOACA PENTRU COPII CU DIZABILITATI - CARTIER RECEA MUNICIPIUL ALBA IULIA 27.08.24
Servicii de proiectare elaborare/actualizare expertiză tehnică, audit energetic şi DALI - pentru obiectivul de investiţii: CREŞTEREA EFICIENŢEI ENERGETICE A CLĂDIRILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT DIN MUNICIPIUL ALBA IULIA", pe loturi 20.10.22