ACHIZIŢIA DE APARATURĂ MEDICALĂ pentru dotarea Spitalului Municipal Mangalia, inclusiv servicii auxiliare (transport, instalare, testare, instruire, punere în funcţiune si mentenanta).
Prezenta documentaţie de atribuire conţine cerinţele, criteriile, regulile şi informaţiile necesare pentru a asigura potenţialilor ofertanţi o informare completă, corectă şi explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuir...
ACHIZIŢIA DE APARATURĂ MEDICALĂ pentru dotarea Spitalului Municipal Mangalia, inclusiv servicii auxiliare (transport, instalare, testare, instruire, punere în funcţiune si mentenanta).
Prezenta documentaţie de atribuire conţine cerinţele, criteriile, regulile şi informaţiile necesare pentru a asigura potenţialilor ofertanţi o informare completă, corectă şi explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a contractului de achiziţie publică de Furnizare APARATURĂ MEDICALĂ pentru dotarea Spitalului Municipal Mangalia, inclusive servicii auxiliare (transport, instalare, testare, instruire, punere în funcţiune si mentenanta), după cum urmează:
• LOT 1 Mobilier medical
• LOT 2 Echipamente bloc operator
• LOT 3 Echipamente chirurgie minim invaziva
• LOT 4 Echipamente monitorizare / resuscitare pacient
• LOT 5 Echipamnente explorari functionale
• LOT 6 Echipamente sterilizare
Autoritatea contractanta utilizeaza la nivelul achizitiei urmatoarea clauza suspensiva: ,, In cazul in care, desi au fost initiate demersurile legale necesare cu privire la obtinerea fondurilor necesare incheierii contractelor, nu va fi posibila obtinerea finantarii totale a investitiei, respectiv contractul de finantare nu se va semna in termen de 12 luni de la publicarea anuntului de participare, autoritatea contractanta va aplica prevederile Art. 212, alin. 1, lit. c din Legea 98/2016, fiind imposibila incheierea contractului de achizitie publica pentru urmatoarele produse: aspirator - 2 buc; defibrilator - 2 buc; ecograf cu 3 sonde - 4 buc; ecograf portabil - 3 buc; EKG - 3 buc; masa operatie ginecologica - 1 buc; monitor functii vitale terapie intensiva - 9 buc; monitor functii vitale sectii - 11 buc; pat medical electric cu dispozitiv de ridicare cu maner - 5 buc; pat medical electric - 29 buc; pat special terapie intensiva ATI, cu inclinare laterala, cantarire si saltea antiescare activa - 5 buc; pat special terapie intensiva ATI, cu inclinare laterala, cantarire si saltea antiescare pasiva - 10 buc; trusa completa instrumentar laparoscopic - 1 buc; turn artroscopie - 1 buc, cu o valoare de 8 356 000.00 lei fara TVA.
Transmitem CLAUZA SUSPENSIVA in Fisa de date si Draftul contractului sprea a fi asumata in mod obligatoriu de c atre toti ofertantii.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 18 zile. Clarificarile solicitate dupa acest termen nu vor mai fi luate in considerare.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare /informatii suplimentare, in cea de-a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se va putea efectua in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 si al prevederilor din cadrul Instructiunii ANAP nr. 1/2021.