Feedback
I.D.: 34115525

Achiziţia constă în furnizarea echipamentului în vederea suplimentării echipamentelor de stocare de la nivelul infrastructurii nodului Central SMIS, necesare deservirii sistemelor informatice susţinute (MySMIS2014/SMIS2014+/etc.)

Data publicarii
27.02.19 Exista 367.718 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30000000-9
Pretul estimativ:
6.444.040,20 RON - 6.444.040,20 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
În ultima perioadă a fost constatată o creştere exponenţială a consumului de stocare, în special în contextul lansării apelurilor de proiecte prin MySMIS2014. Astfel, după o analiză a stadiului ocupării stocării, s-a constatat că, la data prezentă, procentul de stocare disponibil este de aproximativ 11%. În perioada ce urmează este previzionată o solicitare foarte ridicată a nivelului de stocare în condiţiile în care urmeaz...
În ultima perioadă a fost constatată o creştere exponenţială a consumului de stocare, în special în contextul lansării apelurilor de proiecte prin MySMIS2014. Astfel, după o analiză a stadiului ocupării stocării, s-a constatat că, la data prezentă, procentul de stocare disponibil este de aproximativ 11%. În perioada ce urmează este previzionată o solicitare foarte ridicată a nivelului de stocare în condiţiile în care urmează a fi lansate în producţie noi module ale MySMIS2014 ce vor presupune un trafic foarte ridicat de documente ce se va reflecta în stocare utilizată. La data prezentă nu se poate preconiza cu exactitate intervalul de timp în care spaţiul disponibil va fi consumat de către MySMIS2014, fapt ce pune sub un risc ridicat funcţionarea sistemului şi a aplicaţiilor sale conexe. Pentru a asigura disponibilitatea şi securitatea datelor stocate, prin proiectul propus, se vor adăuga noi echipamente ale căror capacităţi pot fi extinse în viitor cu uşurinţă. Toate cele menţionate mai sus pot acoperi nevoile estimate în contextul în care o parte considerabilă a stocării actuale nu mai este acoperită de garanţie şi suport specific. Astfel, capacităţile de stocare deţinute la nivelul MFE necesită înlocuirea din motive date de durata de utilizare mai mare de 5 ani, fără suport şi garanţie (la data prezentă) şi capacitatea disponibila. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 20 Autoritatea contractanta va raspunde tuturor clarificarilor in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia constă în furnizarea echipamentului în vederea suplimentării echipamentelor de stocare de la nivelul infrastructurii nodului Central SMIS, necesare deservirii sistemelor informatice susţinute (MySMIS2014/SMIS2014+/etc.) 18.12.18
Servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea Sistemului pentru Concurs Naţional în cadrul proiectului "Transparenţă şi competenţă în sectorul Public" cod MySMIS2014+140086, SIPOCA 870 11.07.22
Achiziţie mijloace fixe: calculatoare, laptopuri, imprimante multifuncţionale, software standard (SO + Office) pentru echipa de management în cadrul proiectului “Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni (ROARMIS)", cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331 14.05.21
Servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea: - Sistemului electronic naţional de evidenţă a ocupării în sectorul public (SENEOSP) – LOT I - Sistemului pentru Concurs Naţional – LOT II - Sistemului de management documente si fluxuri de lucru DMS – LOT III în cadrul proiectului "Transparenţa si competenţa în sectorul Public" MySMIS2014+140086, 14.03.22
Servicii de consultanţă în vederea elaborării strategiei de transformare digitala pentru proiectul "Administraţie publică digitalizată şi eficientă pentru cetăţenii sectorului 2", cod SIPOCA 1267/MySMIS2014+ 155749 12.12.22
Achiziţie materiale de promovare a proiectului "Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi Instituţiile Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548 12.05.20
Achiziţie 150 buc. agende personalizate -materiale de promovare a proiectului "Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi Instituţiile Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548  
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 30.08.21
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 17.08.21
ACTUALIZARE DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE PENTRU SERVICIILE DE CONSULTANTA ÎN VEDEREA ELABORARII STRATEGIEI DE TRANSFORMARE DIGITALA 24.10.22