Feedback
I.D.: 89132162

Achiziţia centralizată de produse de îngrijire şi curăţare a clădirilor/facilităţilor.

Data publicarii
10.11.23 Exista 112.360 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39831240-0 39830000-9 33760000-5 19640000-4 18141000-9 18424300-0 39224300-1 33711900-6 24322500-2
Termenul limita pentru depunere:
24.11.23
 
 
Documente participare:
  1. Chestionar interactiune OE produse curatenie - UCA BH.xlsx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Ca urmare a derulării proiectului "Sprijin pentru Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice (ANAP) pentru înfiinţarea Unităţilor de Achiziţii publice Centralizate (UCA) la nivel local AA 010455-001, al cărui beneficiar este şi judeţul Bihor, în cadrul Consiliului Judeţean Bihor s-a înfiinţat Unitatea de Achiziţii Publice Centralizate (UCA), prin Hotărârea Consiliului Judeţean Bihor nr. 116/26.04.2023. Obiectivul princi...
Ca urmare a derulării proiectului "Sprijin pentru Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice (ANAP) pentru înfiinţarea Unităţilor de Achiziţii publice Centralizate (UCA) la nivel local AA 010455-001, al cărui beneficiar este şi judeţul Bihor, în cadrul Consiliului Judeţean Bihor s-a înfiinţat Unitatea de Achiziţii Publice Centralizate (UCA), prin Hotărârea Consiliului Judeţean Bihor nr. 116/26.04.2023. Obiectivul principal al UCA este reprezentat de optimizarea condiţiilor şi a procesului de achiziţii publice pe bază de criterii economice, de calitate şi de mediu şi în condiţiile asigurării securităţii juridice, prin agregarea necesităţilor utilizatorilor. Utilizatorii UCA Judeţul Bihor sunt toate instituţiile aflate sub autoritatea Consiliului Judeţean Bihor si anume: 1. Agentia de Management al Destinaţiei Bihor 2. Biblioteca Judeţeană Gheorghe Şincai Bihor 3. CENTRUL JUDETEAN DE RESURSE SI ASISTENTA EDUCTIONALA BIHOR 4. Unitatea de Asistenta Medico-Sociala Popeşti 5. CENTRUL SCOLAR DE EDUCATIE INCLUZIVA BONITAS ORADEA 6. CENTRUL SCOLAR DE EDUCATIE INCLUZIVA CRISTAL 7. Centrul Şcolar de Educaţie Incluziva Orizont Oradea 8. CENTRUL SCOLAR DE EDUCATIE INCLUZIVA NR.1.POPESTI 9. DGASPC BIHOR 10. FILARMONICA DE STAT ORADEA 11. MUZEUL TARII CRISURILOR - COMPLEX MUZEAL 12. Spitalul de Psihiatrie Nucet 13. UNITATEA DE ASISTENTA MEDICO SPECIALA DE PSIHIATRIE NUCET 14. Teatrul Regina Maria 15. Asociaţia Agenţia de Dezvoltare Durabilă Bihor 16. LICEUL TEHNOLOGIC SPECIAL NR. 1 ORADEA 17. CENTRUL SCOLAR DE EDUCATIE INCLUZIVA NR.1 ORADEA 18. TEATRUL SZIGLIGETI SZINHAZ 19. Centrul de Cultură al Judeţului Bihor 20. Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Bihor 21. Consiliul Judeţean Bihor Conform art. 26 al anexei 3 la HCJ Bihor nr. 116/26.04.2023, printre atribuţiile principale ale UCA se numără: l) organizează procedurile de atribuire centralizate, în conformitate cu dispoziţiile legale. În acest context UCA a planificat iniţierea unei proceduri de atribuire centralizată având ca obiect achiziţia de produse de îngrijire şi curăţare a clădirilor/facilităţilor. Pentru demararea achiziţiei centralizate mai sus identificate, UCA urmăreşte obţinerea de informaţii de actualitate direct de la operatorii economici care tranzacţionează pe piaţă produse din gama celor incluse în scopul achiziţiei. Aceste informaţii sunt necesare în vederea confirmării/ extinderii/ ajustării informaţiilor colectate prin cercetarea secundară efectuată ca parte a procesului de pregătire a achiziţiei centralizate. Informaţiile solicitate operatorilor economici includ aspecte tehnice, financiare, contractuale, pentru planificarea achiziţiei centralizate având ca obiect produse de îngrijire şi curăţare a clădirilor/facilităţilor. Operatorii economici interesaţi să participe la discuţii sunt invitaţi sa transmită până la DATA LIMITA TRANSMITERE PROPUNERI 24 NOIEMBRIE 2023 , la adresa de e-mail UCA@CJBIHOR.RO intenţia de a participa la întâlnirile individuale cu reprezentanţii UCA. Discuţiile cu operatorii economici sunt planificate pentru perioada 28.11.2023 – 08.12.2023 si se vor desfăşura în mediul online. UCA va transmite invitaţii de participare la sesiunile individuale cu operatorii economici care şi-au manifestat interesul şi disponibilitatea de a participa la acestea pana la data de 28 NOIEMBRIE, fiind comunicate ziua şi ora la care va avea loc întâlnirea individuală. Discuţiile cu operatorii economici care şi-au manifestat interesul şi disponibilitatea de a participa la acestea se desfăşoară până la DATA LIMITA CONSULTARE. UCA Judeţul Bihor nu solicită date şi informaţii confidenţiale, clasificate sau protejate de un drept de proprietate intelectuală.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia centralizată de articole de birotică, produse de papetărie şi furnituri de birou. 24.11.23
Achiziţia în sistem centralizat de produse/articole de curăţenie interioară în 2 loturi: LOT nr. 1 - produse de îngrijire şi curăţare a clădirilor/facilităţilor, inclusiv articole igienico-sanitare din hârtie, de uz general LOT nr. 2 - produse de îngrijire şi curăţare a clădirilor/facilităţilor de uz general care conţin substanţe biocide 10.04.24
Achiziția în sistem centralizat de produse/articole de curățenie interioară în 2 loturi: LOT nr. 1 - produse de îngrijire și curățare a clădirilor/facilităților, inclusiv articole igienico-sanitare din hârtie, de uz generalLOT nr. 2 - produse de îngrijire și curățare a clădirilor/facilităților de uz general care conțin substanțe biocide 10.04.24
Achiziţionarea serviciilor de asistenţă tehnică Bratca, Dobreşti, Şuncuiuş, Vadu Crişului  
Aprobarea achiziţionării serviciului de asistenţă tehnică - comuna Şinteu  
Achiziţionarea serviciului de proiectare (faza DTAC+PTE) pentru “Înfiinţare C.J.O.Ş.P.B.”  
Achiziţionarea serviciilor de proiectare – faza SF pentru obiectivul de investiţii - Velo Apuseni  
Lucrări de asfaltare platforma betonată Centru pregătire salvamont  
Lucrări de asfaltare platforma betonată Centru pregătire salvamont  
Achiziţionarea unui serviciu de Elaborare Studiu de Fezabilitate