ONAC este instituţie publică cu personalitate juridică, în subordinea Ministerului Finanţelor, finanţată din bugetul de stat prin Ministerul Finanţelor, conform legii. ONAC a fost înfiinţat prin O.U.G. nr. 46/2018 ca unitate de achiziţii centralizate care derulează, în numele şi pentru utilizatorii înscrişi în Registrul Utilizatorilor, acorduri-cadru pentru produsele şi serviciile achiziţionate în sistem centralizat. În baz...
ONAC este instituţie publică cu personalitate juridică, în subordinea Ministerului Finanţelor, finanţată din bugetul de stat prin Ministerul Finanţelor, conform legii. ONAC a fost înfiinţat prin O.U.G. nr. 46/2018 ca unitate de achiziţii centralizate care derulează, în numele şi pentru utilizatorii înscrişi în Registrul Utilizatorilor, acorduri-cadru pentru produsele şi serviciile achiziţionate în sistem centralizat. În baza acordurilor-cadru centralizate atribuite de ONAC, utilizatorii beneficiari ai acestora vor încheia contractele subsecvente. Astfel, ONAC a planificat iniţierea unei proceduri de atribuire centralizată având ca obiect achiziţia de hârtie A4 şi A3 pentru fotocopiatoare şi xerografică 80 g/mp, pentru utilizatorii înscrişi în Registrul utilizatorilor. Achiziţionarea de hârtie A4 şi A3 va permite desfăşurarea în condiţii optime a activităţii utilizatorilor înscrişi în procedura de atribuire centralizată şi va asigura necesarul de hârtie A4 şi A3 la nivelul instituţiilor publice. În conformitate cu art. 139, alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, coroborat cu necesităţile anticipate a fi cuprinse în acordul-cadru centralizat, numărul semnificativ de factori interesaţi şi implicaţi (utilizatori principali şi după caz, secundari) ONAC derulează un proces de consultare a pieţei ca parte a procesului de achiziţie în cadrul etapei de planificare a achiziţiei.
Prin procesul de consultare a pieţei, ONAC urmăreşte obţinerea unor informaţii actuale de la operatorii economici din domeniu, informaţii necesare în vederea pregătirii organizării şi desfăşurării procedurii de achiziţie centralizată.
Principalele subiecte de discuţie ce vor fi supuse consultării includ aspecte tehnice, financiare, contractuale pentru planificarea procedurii de atribuire centralizată având ca obiect "hârtie A4 şi A3 pentru fotocopiatoare şi xerografică 80 g/mp." CPV - 30197642-8 Hârtie pentru fotocopiatoare şi xerografică.
Informaţii privind estimarea consumului, potrivit acordurilor-cadru aflate în derulare:
• Aprox. 200 de contracte subsecvente/lună;
• Cantitate medie A4/utilizator: 356 topuri
• Cantitate medie A3/utilizator: 13 topuri
• Cantitatea estimată A4 achiziţionată într-o lună: aprox. 200.000 topuri
• Cantitatea estimată A3 achiziţionată într-o lună: aprox. 3.500 topuri