Ca urmare a derulării proiectului "Sprijin pentru Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice (ANAP) pentru înfiinţarea Unităţilor de Achiziţii publice Centralizate (UCA) la nivel local AA 010455-001, al cărui beneficiar este şi Municipiul Cluj-Napoca, în cadrul Consiliului Local Cluj-Napoca s-a înfiinţat Unitatea de Achiziţii Publice Centralizate (UCA), prin Hotărârea Consiliului Local nr. 581/2023.
Obiectivul principal...
Ca urmare a derulării proiectului "Sprijin pentru Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice (ANAP) pentru înfiinţarea Unităţilor de Achiziţii publice Centralizate (UCA) la nivel local AA 010455-001, al cărui beneficiar este şi Municipiul Cluj-Napoca, în cadrul Consiliului Local Cluj-Napoca s-a înfiinţat Unitatea de Achiziţii Publice Centralizate (UCA), prin Hotărârea Consiliului Local nr. 581/2023.
Obiectivul principal al UCA este reprezentat de optimizarea condiţiilor şi a procesului de achiziţii publice pe bază de criterii economice, de calitate şi de mediu şi în condiţiile asigurării securităţii juridice, prin agregarea necesităţilor utilizatorilor principali ai UCA.
Utilizatorii UCA Municipiul Cluj-Napoca sunt toate instituţiile aflate sub autoritatea Consiliului Local Cluj-Napoca si anume:
1. Cantina de Ajutor Social şi Pensiune Cluj-Napoca
2. Spitalul Clinic Municipal Cluj-Napoca
3. Creşa pentru Educaţie Timpurie
4. Direcţia de Asistenţă Socială şi Medicală
5. Serviciul Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor
6. Serviciul Public pentru Administrarea Obiectivelor Culturale
7. Municipiul Cluj-Napoca
Conform art. 448.10, lit. C al anexei 3 la HCL Cluj-Napoca nr. 581/2023, printre atribuţiile principale ale UCA se numără:
13) Organizează procedurile de atribuire centralizate, în conformitate cu dispoziţiile legale.
În acest context UCA a planificat iniţierea unei proceduri de atribuire centralizată având ca obiect achiziţia de combustibili (motorină si benzină) pentru parcul auto, utilaje şi alte echipamente.
Pentru demararea achiziţiei centralizate mai sus identificate, UCA urmăreşte obţinerea de informaţii de actualitate direct de la operatorii economici care tranzacţionează pe piaţă produse din gama celor incluse în scopul achiziţiei. Aceste informaţii sunt necesare în vederea confirmării/ extinderii/ ajustării informaţiilor colectate prin cercetarea secundară efectuată ca parte a procesului de pregătire a achiziţiei centralizate.
Informaţiile solicitate operatorilor economici includ aspecte tehnice, financiare, contractuale, pentru planificarea achiziţiei centralizate având ca obiect combustibili (motorină si benzină) pentru parcul auto, utilaje şi alte echipamente.
Operatorii economici interesaţi să participe la discuţii sunt invitaţi sa transmită până la DATA LIMITA TRANSMITERE PROPUNERI, la adresa de e-mail achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro intenţia de a participa la întâlnirile individuale cu reprezentanţii UCA.
Discuţiile cu operatorii economici sunt planificate pentru perioada [inseraţi] si se vor desfăşura în mediul online.
UCA va transmite invitaţii de participare la sesiunile individuale cu operatorii economici care şi-au manifestat interesul şi disponibilitatea de a participa la acestea pana la data de 27.11.2023, fiind comunicate ziua şi ora la care va avea loc întâlnirea individuală.
Discuţiile cu operatorii economici care şi-au manifestat interesul şi disponibilitatea de a participa la acestea se desfăşoară până la DATA LIMITA CONSULTARE.
UCA Municipiul Cluj-Napoca nu solicită date şi informaţii confidenţiale, clasificate sau protejate de un drept de proprietate intelectuală.