4. LOT 4: Autovehicule cu MOTOR ELECTRIC (M1),
In contextul rolului şi atribuţiilor pe care le are O.N.A.C., având în vedere că autovehiculele sunt incluse în categoria produselor care pot fi achiziţionate în sistem centralizat, O.N.A.C. derulează această procedură de atribuire în scopul semnării unui Acord Cadru Centralizat pentru autovehicule cu MOTOR ELECTRIC (M1), care va fi utilizat de Utilizatori (benefic...
4. LOT 4: Autovehicule cu MOTOR ELECTRIC (M1),
In contextul rolului şi atribuţiilor pe care le are O.N.A.C., având în vedere că autovehiculele sunt incluse în categoria produselor care pot fi achiziţionate în sistem centralizat, O.N.A.C. derulează această procedură de atribuire în scopul semnării unui Acord Cadru Centralizat pentru autovehicule cu MOTOR ELECTRIC (M1), care va fi utilizat de Utilizatori (beneficiari direcţi), în urma finalizării procedurii de atribuire. Obiectivul semnării Acordului Cadru Centralizat este stabilirea termenilor, condiţiilor şi a preturilor unitare în vederea creării cadrului ce permite atribuirea Contractelor Subsecvente potrivit mecanismelor descrise în cadrul Secţiunii B – Caiet de Sarcini, în funcţie de necesităţile concrete ale acestora.Detalii complete privind autovehiculele se regăsesc în Secţiunea B - Caiet de Sarcini, parte integrantă din documentaţia de atribuire.Informaţii privind cantităţile şi valorile estimate aferente Lotului nr. 4:Cantităţile minime estimate ale acordului-cadru centralizat sunt: 298 unităţiCantităţile maxime estimate ale acordului-cadru centralizat sunt: 1.215 unităţiCantitatea estimată a celui mai mare contract subsecvent este: 215 unităţiValoarea minimă estimată a acordului-cadru centralizat este: 9.521.398,00 EURO, fără TVA.Valoarea maximă estimată a acordului-cadru centralizat este: 38.820.465,00 EURO, fără TVA.Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent este: 6.869.465,00 EURO fără TVA.Lista completă a Utilizatorilor pentru Lotul 4 se regăseste în Anexa 2 din Caietul de Sarcini.
3. LOT 3: Autovehicule - MOTOR PHEV (Plug-in Hybrid) (M1),
In contextul rolului şi atribuţiilor pe care le are O.N.A.C., având în vedere că autovehiculele sunt incluse în categoria produselor care pot fi achiziţionate în sistem centralizat, O.N.A.C. derulează această procedură de atribuire în scopul semnării unui Acord Cadru Centralizat pentru autovehicule nepoluante PHEV; MOTOR PHEV (Plug-in Hibrid) (M1/ M1G), care va fi utilizat de Utilizatori (beneficiari direcţi), în urma finalizării procedurii de atribuire. Obiectivul semnării Acordului Cadru Centralizat este stabilirea termenilor, condiţiilor şi a preturilor unitare în vederea creării cadrului ce permite atribuirea Contractelor Subsecvente potrivit mecanismelor descrise în cadrul Secţiunii B – Caiet de Sarcini, în funcţie de necesităţile concrete ale acestora.Detalii complete privind autovehiculele se regăsesc în Secţiunea B - Caiet de Sarcini, parte integrantă din documentaţia de atribuire.Informaţii privind cantităţile şi valorile estimate aferente Lotului nr. 3:→Cantităţile minime estimate ale acordului-cadru centralizat sunt: 497 unităţi→Cantităţile maxime estimate ale acordului-cadru centralizat sunt: 2.030 unităţi→Cantitatea estimată a celui mai mare contract subsecvent este: 400 unităţi→Valoarea minimă estimată a acordului-cadru centralizat este: 15.879.647,00 EURO, fără TVA.→Valoarea maximă estimată a acordului-cadru centralizat este: 64.860.530,00 EURO, fără TVA.→Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent este: 12.780.400,00 EURO, fără TVA.Lisra completă a ultilizatorilor pentru Lotul 3 se regăseşte în Anexa 2 la Caietul de Sarcini.
2. LOT 2: Autovehicule - SUV/ MINI SUV/ CROSSOVER; MOTOR TERMIC/ Hybrid (M1/ M1G),
In contextul rolului şi atribuţiilor pe care le are O.N.A.C., având în vedere că autovehiculele sunt incluse în categoria produselor care pot fi achiziţionate în sistem centralizat, O.N.A.C. derulează această procedură de atribuire în scopul semnării unui Acord Cadru Centralizat pentru autovehicule SUV/ MINI SUV/ CROSSOVER; MOTOR TERMIC/ Hybrid (M1/ M1G), care va fi utilizat de Utilizatori (beneficiari direcţi), în urma finalizării procedurii de atribuire. Obiectivul semnării Acordului Cadru Centralizat este stabilirea termenilor, condiţiilor şi a preturilor unitare în vederea creării cadrului ce permite atribuirea Contractelor Subsecvente potrivit mecanismelor descrise în cadrul Secţiunii B – Caiet de Sarcini, în funcţie de necesităţile concrete ale acestora.Detalii complete privind autovehiculele se regăsesc în Secţiunea B - Caiet de Sarcini, parte integrantă din documentaţia de atribuire.Informaţii privind cantităţile şi valorile estimate aferente Lotului nr. 2:→Cantităţile minime estimate ale acordului-cadru centralizat sunt: 673 unităţi→Cantităţile maxime estimate ale acordului-cadru centralizat sunt: 2.833 unităţi→Cantitatea estimată a celui mai mare contract subsecvent este: 400 autovehicule→Valoarea minimă estimată a acordului-cadru centralizat este: 13.019.858,00 EURO fără TVA.→Valoarea maximă estimată a acordului-cadru centralizat este: 54.807.218,00 EURO, fără TVA.→Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent este: 7.738.400,00 EURO, fără TVA.Lista utilizatorilor aferenţi Lotului 2 se regăseşte în Secţiunea B- Anexa 2-Lista utilizatori finali din Caietul de Sarcini.
1. LOT 1: Autovehicule - CLASĂ COMPACTĂ; MOTOR TERMIC/ Hybrid (M1),
In contextul rolului şi atribuţiilor pe care le are O.N.A.C., având în vedere că autovehiculele sunt incluse în categoria produselor care pot fi achiziţionate în sistem centralizat, O.N.A.C. derulează această procedură de atribuire în scopul semnării unui Acord Cadru Centralizat pentru autovehicule CLASĂ COMPACTĂ; MOTOR TERMIC/ Hybrid (M1), care va fi utilizat de Utilizatori (beneficiari direcţi), în urma finalizării procedurii de atribuire. Obiectivul semnării Acordului Cadru Centralizat este stabilirea termenilor, condiţiilor şi a preturilor unitare în vederea creării cadrului ce permite atribuirea Contractelor Subsecvente potrivit mecanismelor descrise în cadrul Secţiunii B – Caiet de Sarcini, în funcţie de necesităţile concrete ale acestora.Detalii complete privind autovehiculele se regăsesc în Secţiunea B - Caiet de Sarcini, parte integrantă din documentaţia de atribuire.Informaţii privind cantităţile şi valorile estimate aferente Lotului nr. 1:→Cantităţile minime estimate ale acordului-cadru centralizat sunt: 675 unităţi→Cantităţile maxime estimate ale acordului-cadru centralizat sunt: 1.956 unităţi→Cantitatea estimată a celui mai mare contract subsecvent este: 200 unităţi→Valoarea minimă estimată a acordului-cadru centralizat este: 12.208.050,00 EURO, fără TVA.→Valoarea maximă estimată a acordului-cadru centralizat este: 35.376.216,00 EURO, fără TVA.→Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent este: 3.617.200,00 EURO, fără TVA.Lista completă a Utilizatorilor Lotului 1 se regăseşte în Anexa 2 din Caietul de Sarcini.