Feedback
I.D.: 89101837

Achiziţia centralizată de articole de birotică, produse de papetărie şi furnituri de birou.

Data publicarii
09.11.23 Exista 141.713 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30192000-1 30199230-1 30197000-6 30197643-5 44421780-8
Termenul limita pentru depunere:
24.11.23
 
 
Documente participare:
  1. Chestionar interactiune OE produse birotica - UCA BV.xlsx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Ca urmare a derulării proiectului "Sprijin pentru Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice (ANAP) pentru înfiinţarea Unităţilor de Achiziţii publice Centralizate (UCA) la nivel local AA 010455-001, al cărui beneficiar este şi judeţul Braşov, în cadrul Consiliului Judeţean Braşov s-a înfiinţat Unitatea de Achiziţii Publice Centralizate (UCA), prin Hotărârea Consiliului Judeţean Braşov nr. 195/30.05.2023. Obiectivul pri...
Ca urmare a derulării proiectului "Sprijin pentru Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice (ANAP) pentru înfiinţarea Unităţilor de Achiziţii publice Centralizate (UCA) la nivel local AA 010455-001, al cărui beneficiar este şi judeţul Braşov, în cadrul Consiliului Judeţean Braşov s-a înfiinţat Unitatea de Achiziţii Publice Centralizate (UCA), prin Hotărârea Consiliului Judeţean Braşov nr. 195/30.05.2023. Obiectivul principal al UCA este reprezentat de optimizarea condiţiilor şi a procesului de achiziţii publice pe bază de criterii economice, de calitate şi de mediu şi în condiţiile asigurării securităţii juridice, prin agregarea necesităţilor utilizatorilor principali ai UCA. Utilizatorii UCA Judeţul Braşov sunt toate instituţiile aflate sub autoritatea Consiliului Judeţean Braşov si anume: 1. Direcţia Judeţeana de Evidenta a Persoanelor Braşov 2. Direcţia Generala de Asistenta Sociala si Protecţia Copilului 3. Direcţia de Paza si Ordine a Judeţului Braşov 4. Centrul Militar Judeţean Braşov 5. Serviciul Protecţia Plantelor 6. Structura Teritoriala pentru Probleme Speciale a Judeţului Braşov 7. Serviciul Judeţean Salvamont 8. Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenta Tara Barsei a judeţului Braşov 9. Muzeul Judeţean de Istorie Braşov 10. Scoală Populara de Arte si Meserii "Tiberiu Brediceanu" Braşov 11. Biblioteca Judeţeana "George Bariţiu" Braşov 12. Muzeul de Etnografie Braşov 13. Muzeul Casa Mureşenilor" Braşov 14. Centrul Cultural Reduta 15. Centrul Şcolar pentru Educaţie incluziva « BRADET» 16. Centrul Şcolar pentru Educaţie incluziva Braşov 17. Centrul Şcolar pentru Educaţie incluziva Făgăraş 18. Centrul Judeţean de Resurse si Asistenta Educaţionala 19. Scoală Profesionala Speciala Codlea 20. Spitalul Clinic De Pneumoftiziologie si Boli Infecţioase Braşov 21. Muzeul de Arta Braşov 22. Spitalul Clinic de Psihiatrie si Neurologie 23. Spitalul Clinic de Copii Braşov 24. Spitalul Clinic de-Obstetrica Ginecologie "Dr. I. A. Sbârcea" 25. Spitalul Clinic Judeţean de Urgenta Braşov 26. Regia Autonoma ,,Aeroportul International Braşov-Ghimbav" RA 27. Consiliul Judeţean Braşov Conform art. 8 al anexei 3 la HCJ Braşov nr. 195/30.05.2023, printre atribuţiile principale ale UCA se numără: c) organizarea procedurilor de atribuire centralizate şi încheierea acordurilor-cadru centralizate precum şi atribuirea de contracte subsecvente în condiţiile prevăzute la art. 18.3. În acest context UCA a planificat iniţierea unei proceduri de atribuire centralizată având ca obiect achiziţia de articole de birotică, produse de papetărie şi furnituri de birou. Pentru demararea achiziţiei centralizate mai sus identificate, UCA urmăreşte obţinerea de informaţii de actualitate direct de la operatorii economici care tranzacţionează pe piaţă produse din gama celor incluse în scopul achiziţiei. Aceste informaţii sunt necesare în vederea confirmării/ extinderii/ ajustării informaţiilor colectate prin cercetarea secundară efectuată ca parte a procesului de pregătire a achiziţiei centralizate. Informaţiile solicitate operatorilor economici includ aspecte tehnice, financiare, contractuale, pentru planificarea achiziţiei centralizate având ca obiect articole de birotică, produse de papetărie şi furnituri de birou. Operatorii economici interesaţi să participe la discuţii sunt invitaţi sa transmită până la DATA LIMITA TRANSMITERE PROPUNERI, la adresa de e-mail: uca@cjbrasov.ro intenţia de a participa la întâlnirile individuale cu reprezentanţii UCA. Discuţiile cu operatorii economici sunt planificate pentru perioada 04 - 08.12.2023 si se vor desfăşura în mediul online. UCA va transmite invitaţii de participare la sesiunile individuale cu operatorii economici care şi-au manifestat interesul şi disponibilitatea de a participa la acestea, pana la data de 28.11.2023, fiind comunicate ziua şi ora la care va avea loc întâlnirea individuală. Discuţiile cu operatorii economici care şi-au manifestat interesul şi disponibilitatea de a participa la acestea se desfăşoară până la DATA LIMITA CONSULTARE. UCA Judeţul Braşov nu solicită date şi informaţii confidenţiale, clasificate sau protejate de un drept de proprietate intelectuală.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu