Feedback
I.D.: 50312597

Achiziţia a 2 echipamente de tip server pentru instanţele SGBD

Data publicarii
06.10.20 Exista 672.034 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48821000-9
Termenul limita pentru depunere:
19.10.20
Pretul estimativ:
359.544,54 RON - 359.544,54 RON
Documente participare:
  1. CAIET DE SARCINI.docx
  2. FisaDate_DF1096643.pdf
  3. Formulare.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul are ca obiect achiziţia a 2 echipamente de tip server pentru instanţele SGBD, având ca scop aducerea componentei hardware a centrului de date la performanţe tehnice care să susţină sarcinile actuale de procesare ale sistemului informatic al CASAOPSNAJ.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Obţinerea de informaţii privind preţul de vânzare pentru echipamente de tip server 11.09.20
Achiziţia a 2 echipamente de tip server pentru instanţele SGBD  
Obiectul consultării îl constituie stabilirea unei estimări corecte privind achiziţia publică de servicii pentru dezvoltarea şi implementarea unor astfel de soluţii informatice. 13.07.20
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 30.08.21
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 17.08.21
“Achizitionare hardware(inclusiv a serviciilor de instalare, configurare, instruire) aferenta componentei 2 a proiectului ,,Îmbunatatirea sistemului de management al cauzelor ECRIS”, finantat prin programul RO24 în cadrul Mecanismului Financiar Norvegian 2009-2014  
„Achizitionare hardware (inclusiv a serviciilor de instalare, configurare, instruire) aferenta componentei 2 a proiectului „Îmbunatatirea sistemului de management al cauzelor ECRIS”, finantat prin programul RO24 în cadrul Mecanismului Financiar Norvegian 2009-2014".  
“Achizitionare hardware(inclusiv a serviciilor de instalare, configurare, instruire) aferenta componentei 2 a proiectului ,,Îmbunatatirea sistemului de management al cauzelor ECRIS”, finantat prin programul RO24 în cadrul Mecanismului Financiar Norvegian 2009-2014 11.01.16
Contract de achiziţie publică de servicii pentru implementarea sistemului REGES-ONLINE în cadrul "REFORMEI EVIDENŢEI ŞI MONITORIZĂRII RELAŢIILOR DE MUNCĂ, finanţat prin Planul National De Redresare Si Rezilienţă (PNRR) - Componenta 7. Transformarea digitală, investiţia 6. Digitalizarea în domeniul muncii şi protecţiei sociale".  
Achizitie licente, laptopuri si statii de lucru (PC-uri) echipate complet 11.07.22