Feedback
I.D.: 94150759

Achiziţia în sistem centralizat de produse/articole de curăţenie interioară în 2 loturi: LOT nr. 1 - produse de îngrijire şi curăţare a clădirilor/facilităţilor, inclusiv articole igienico-sanitare din hârtie, de uz general LOT nr. 2 - produse de îngrijire şi curăţare a clădirilor/facilităţilor de uz general care conţin substanţe biocide

Data publicarii
05.03.24 Exista 138.740 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39830000-9 19640000-4 33711900-6 39224000-8 39224320-7 39525100-9 39525800-6 39811100-1 39812100-8 39831000-6 39831200-8 39831210-1 39831220-4 39831240-0 39831300-9 39831600-2 39832000-3 39833000-0
Termenul limita pentru depunere:
22.04.24
Pretul estimativ:
16.250.545,00 RON - 21.192.680,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 05.03.24 Publicat la 06.03.24 Publicat la 07.03.24 Publicat la 16.03.24 Publicat la 25.03.24 Publicat la 28.03.24 Publicat la 02.04.24 Publicat la 03.04.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achiziţiei este reprezentat de furnizarea de produse/articole de curăţenie interioară: produse de îngrijire şi curăţare a clădirilor/facilităţilor, inclusiv articole igienico-sanitare din hârtie de uz general (lotul nr. 1) si produse care conţin substanţe biocide de uz general (lotul nr. 2), precum şi livrarea acestora la adresele indicate de către fiecare Utilizator. Detalii complete privind produsele/articolele ...
Obiectul achiziţiei este reprezentat de furnizarea de produse/articole de curăţenie interioară: produse de îngrijire şi curăţare a clădirilor/facilităţilor, inclusiv articole igienico-sanitare din hârtie de uz general (lotul nr. 1) si produse care conţin substanţe biocide de uz general (lotul nr. 2), precum şi livrarea acestora la adresele indicate de către fiecare Utilizator. Detalii complete privind produsele/articolele ce fac obiectul acestei achiziţii pentru fiecare lot se găsesc în Caietul de Sarcini si anexele sale, parte integrantă a Documentaţiei de atribuire. Obiectivul Acordului-Cadru Centralizat aferent lotului nr. 1 – ce va fi semnat de Autoritatea Contractantă (U.C.A.) în numele şi pe seama Utilizatorilor – este de a pune la dispoziţia Utilizatorilor un mecanism rapid şi eficient pentru încheierea de Contracte Subsecvente pentru furnizarea (cumpărarea) de produse/articole de curăţenie interioară: produse de îngrijire şi curăţare a clădirilor/facilităţilor, inclusiv articole igienico-sanitare din hârtie de uz general, conform nevoilor acestora şi în limita bugetului alocat cu această destinaţie. Obiectivul Acordului-Cadru Centralizat aferent lotului nr. 2 – ce va fi semnat de Autoritatea Contractantă (U.C.A.) în numele şi pe seama Utilizatorilor – este de a pune la dispoziţia Utilizatorilor un mecanism rapid şi eficient pentru încheierea de Contracte Subsecvente pentru furnizarea (cumpărarea) de produse/articole de curăţenie interioară: produse de îngrijire şi curăţare a clădirilor/facilităţilor care conţin substanţe biocide, de uz general, conform nevoilor acestora şi în limita bugetului alocat cu această destinaţie. Prin "Utilizatori" în sensul prezentei Documentaţii de atribuire se înţeleg autorităţi contractante beneficiare ale Acordului-Cadru Centralizat aferent fiecăruia dintre loturi, astfel cum sunt menţionate în Anexa nr. 2 la Caietul de Sarcini separat pentru fiecare lot; orice Utilizator aferent lotului în cauză poate încheia Contracte Subsecvente în baza Acordului-Cadru Centralizat (şi a anexelor acestuia) pentru acel lot. Valoarea totală estimată fără TVA: Intre 16.250.545,00 lei si 21.192.680,00 lei (valoarea estimată totală a tuturor loturilor împreună) Valorile estimate şi maxime aferente fiecărui lot în parte sunt precizate la paragraful II.2 DESCRIERE- LOT NR.1- in Sectiunea - A instructiuni pt.ofertanti. Detalierea cantităţilor totale minime estimate şi a cantităţilor maxime estimate pe toată durata Acordului-Cadru Centralizat aferente fiecărui lot în parte, se găseşte în Secţiunea B Caiet de Sarcini, anexa nr. 1 - Anexa nr. 1 – Lista cantităţi, separat pentru fiecare lot. Valoarea minimă totală estimată a Acordului-Cadru Centralizat asociată cantităţilor minime estimate este de 16.250.545,00 RON, fără TVA (valoarea minimă totală estimată a tuturor loturilor împreună). Valoarea maximă totală a Acordului-Cadru Centralizat asociată cantităţilor maxime este de 21.192.680,00 RON, fără TVA (valoarea maximă totală a tuturor loturilor împreună). Valoarea estimată a Acordului-Cadru Centralizat este exprimată ca interval (valoarea estimată a tuturor loturilor împreună). Valoarea estimată a celui mai mare Contract Subsecvent aferent lotului nr. 1 este: 1.113.646,00 RON fără TVA şi se raportează la o durată de 6 luni. Valoarea estimată a celui mai mare Contract Subsecvent aferent lotului nr. 2 este: 129.142,00 RON fără TVA şi se raportează la o durată de 6 luni. Estimarea cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur Contract Subsecvent atribuit pe baza Acordului-Cadru Centralizat aferent lotului nr. 1 / lotului nr. 2 se găsesc în Secţiunea B Caiet de Sarcini, anexa nr. 1 - Anexa nr. 1 – Lista cantităţi, separat pentru fiecare lot. Valoarea maximă estimată a achiziţiei reprezintă valoarea maximă totală a Acordului-Cadru Centralizat care rezultă din această procedură pentru întreaga sa durata - valoarea maximă totală a tuturor loturilor împreună.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziția în sistem centralizat de produse/articole de curățenie interioară în 2 loturi: LOT nr. 1 - produse de îngrijire și curățare a clădirilor/facilităților, inclusiv articole igienico-sanitare din hârtie, de uz generalLOT nr. 2 - produse de îngrijire și curățare a clădirilor/facilităților de uz general care conțin substanțe biocide 09.04.24
Achiziția în sistem centralizat de produse/articole de curățenie interioară în 2 loturi: LOT nr. 1 - produse de îngrijire și curățare a clădirilor/facilităților, inclusiv articole igienico-sanitare din hârtie, de uz generalLOT nr. 2 - produse de îngrijire și curățare a clădirilor/facilităților de uz general care conțin substanțe biocide 22.04.24
Achiziția în sistem centralizat de produse/articole de curățenie interioară în 2 loturi: LOT nr. 1 - produse de îngrijire și curățare a clădirilor/facilităților, inclusiv articole igienico-sanitare din hârtie, de uz generalLOT nr. 2 - produse de îngrijire și curățare a clădirilor/facilităților de uz general care conțin substanțe biocide 14.05.24
Achiziţia în sistem centralizat de produse/articole de papetărie şi birotică 08.04.24
Achiziția în sistem centralizat de produse/articole de papetărie și birotică 08.04.24
Salubrizare staţii c.f de pe raza de activitate a Sucursalei Regionala de Căi Ferate Braşov şi Servicii de salubrizare în clădirea SEDIULUI Sucursalei Regionala CF Brasov - str. Politehnicii nr. 1" – 11 loturi – ACORD CADRU 3 ani (36 luni)  
Servicii medicale profilactice în domeniul sănătăţii ocupaţionale (medicina muncii) pentru lucrătorii S.N.T.G.N TRANSGAZ S.A. 30.08.24
FURNIZAREA SERVICIILOR BANCARE PENTRU PLATA IMPOZITELOR SI TAXELOR LOCALE CU CARDUL  
Mentenanţă instalaţii gaze naturale -(2022-2025) SRCF Brasov  
Achiziţia centralizată de produse de îngrijire şi curăţare a clădirilor/facilităţilor. 24.11.23