Achiziţionarea serviciilor de elaborare a Studiul de Fezabilitate (S.F.) cu elemente specifice ale Documentaţiei de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii (D.A.L.I.) conform HG 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, prezentare 3D - imagini fotorealiste şi Studii de specialitate, necesare pentr...
Achiziţionarea serviciilor de elaborare a Studiul de Fezabilitate (S.F.) cu elemente specifice ale Documentaţiei de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii (D.A.L.I.) conform HG 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, prezentare 3D - imagini fotorealiste şi Studii de specialitate, necesare pentru obiectivul de investiţii: "Restaurare Castel, Poartă, Parc şi construire Manej din Ansamblul Castelului Brukenthal – Herghelia Sâmbăta de Jos, din sat Sâmbăta de Jos, nr. 45, comuna Voila, judeţul Braşov"- 1836
*Ofertantii participanti vor tine cont de titlu complet al obiectivelor de investie mentionat la Capitolul II.1.4 in elaborarea ofertelor.
Valoarea estimată este de 524.710,79 lei, fără TVA
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
*Ofertantii participanti vor tine cont de titlu complet al obiectivelor de investie mentionat la Capitolul II.1.4 in elaborarea ofertelor.
Pentru mai multe detalii, a se vedea documentul "Instructiuni pentru ofertanti".