Obiectul acordului cadru il reprezinta furnizarea de ACCESORII SI MATERIALE PENTRU INSTALATII ELECTRICE necesare structurilor tehnico-administrative pentru inlocuirea componentelor defecte si intretinerea retelelor, circuitelor electrice şi aparaturii electrice din sali de curs, birouri, spatii de invatamant, laboratoare, biblioteci (administrate de Directia Administrativa), camere, spatii de cazare şi de servire a mesei (a...
Obiectul acordului cadru il reprezinta furnizarea de ACCESORII SI MATERIALE PENTRU INSTALATII ELECTRICE necesare structurilor tehnico-administrative pentru inlocuirea componentelor defecte si intretinerea retelelor, circuitelor electrice şi aparaturii electrice din sali de curs, birouri, spatii de invatamant, laboratoare, biblioteci (administrate de Directia Administrativa), camere, spatii de cazare şi de servire a mesei (aflate in administrarea Directiei Sociale), din spatiile de formare si cazare de la Centrul de Perfectionare Complex Predeal. Furnizarea produselor se va finaliza prin incheierea unui acord cadru de furnizare, cu trei loturi, cu un operator economic, pe o perioada de 15 luni, respectiv:
- LOT 1 – ACCESORII SI MATERIALE PENTRU INSTALATII ELECTRICE PENTRU DIRECTIA ADMINISTRATIVA
- LOT 2 – ACCESORII SI MATERIALE PENTRU INSTALATII ELECTRICE PENTRU DIRECTIA SOCIALA
- LOT 3 - ACCESORII SI MATERIALE PENTRU INSTALATII ELECTRICE PENTRU CENTRUL DE PERFECTIONARE COMPLEX PREDEAL
Descrierea detaliata a produselor si cantitatilor solicitate, pentru fiecare LOT, se regasesc in caietul de sarcini.
Cantitatile maxime si minime care fac obiectul acordului cadru sunt orientative si nu se constituie automat in obligatii contractuale. Se estimeaza ca se vor atribui, pentru fiecare LOT, cate 3 (trei) contracte subsecvente, dupa cum urmeaza: primul contract subsecvent va fi incheiat la semnarea acordului-cadru, cu o durata de 3 luni; al doilea contract subsecvent, dupa expirarea primului pentru o perioada de 6 luni; iar al treilea contract subsecvent, dupa expirarea celui de-al doile pentru o perioada de 6 luni.
LOT 1 – ACCESORII SI MATERIALE PENTRU INSTALATII ELECTRICE PENTRU DIRECTIA ADMINISTRATIVA
Val. estim. a celui mai mic contract subsecvent ce se intentioneaza a fi atribuit = 38.895,08 lei fara TVA.
Val. estim. a celui mai mare contract subsecvent ce se intentioneaza a fi atribuit = 153.949,58 lei fara TVA.
LOT 2 – ACCESORII SI MATERIALE PENTRU INSTALATII ELECTRICE PENTRU DIRECTIA SOCIALA
Val. estim. a celui mai mic contract subsecvent ce se intentioneaza a fi atribuit = 78.261,78 lei fara TVA.
Val. estim.a celui mai mare contract subsecvent ce se intentioneaza a fi atribuit = 124.587,18 lei fara TVA
LOT 3 - ACCESORII SI MATERIALE PENTRU INSTALATII ELECTRICE PENTRU CENTRUL DE PERFECTIONARE COMPLEX PREDEAL
Val. estim.a celui mai mic contract subsecvent ce se intentioneaza a fi atribuit = 163,00 lei fara TVA.
Val. estim.a celui mai mare contract subsecvent ce se intentioneaza a fi atribuit = 2.314,00 lei fara TVA
Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este: 06 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari : in a 4-zi inainte de termenul limita stabilit in Anuntul de participare pentru depunerea ofertelor.