achizitie directă produse de papetarie cu specificaţiile tehnice şi în cantităţile specificate în caietul de sarcini,
Sursa de finanţare a contractului ce urmează să fie atribuit: bugetul de stat
Limba de redactare a ofertei: limba romana
Se solicită oferte de la operatorii economici care pot să furnizeze produsele din caietul de sarcini.
Pretul ofertat include toate taxele si spezele inclusiv transportul la dest...
achizitie directă produse de papetarie cu specificaţiile tehnice şi în cantităţile specificate în caietul de sarcini,
Sursa de finanţare a contractului ce urmează să fie atribuit: bugetul de stat
Limba de redactare a ofertei: limba romana
Se solicită oferte de la operatorii economici care pot să furnizeze produsele din caietul de sarcini.
Pretul ofertat include toate taxele si spezele inclusiv transportul la destinatie.
Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este"preţul cel mai scăzut"/total valoare oferta, cu condiţia respectării specificaţiilor tehnice din caietul de sarcini.
Conditii de livrare : la sediul Tribunalului Neamt din Piatra Neamt, Bdul Decebal nr. 5, unde se va face recepţia calitativă si cantitativă.
Termen de livrare este de 3 zile de la primirea comenzii.
Autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a stabili numărul exact de produse ce vor fi comandate. Condiţii de plată. Plata se face cu ordin de plată în termen de maxim 60 de zile de la data recepţiei, in cont deschis la trezorerie.
Oferta tehnica si financiara va cuprinde cerinţele solicitate in caietul de sarcini.
Oferta se poate transmite prin fax la nr. 0233/232363, sau la adresa de e-mail catalina.craciun@just.ro,şi va conţine propunerea financiară propunerea tehnică certificatul constatator, în copie, eliberat de Oficiul Registrului Comerţului ,
Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la telefon 0233/213827, e-mail catalina.craciun@just.ro, persoana de contact Cătălina Crăciun , consilier.
Achiziţia produselor de la ofertantul desemnat câştigător va fi făcută din catalogul electronic din SEAP.
Modul de prezentare a ofertei:
Oferta ferma va fi semnată, ştampilată, de persoane împuternicite ale operatorului economic şi se va transmite prin e-mail la adresa catalina.craciun@just.ro sau prin fax la 0233/232363
NOTĂ: Ofertele care vor fi transmise , după data şi ora limită de depunere, nu vor fi luate în considerare.
Perioada de valabilitate a ofertei: 30 de zile de la termenul limită de depunere a ofertei
Oferta tehnică şi financiară ce va cuprinde obligatoriu cerinţele solicitate si va fi compusa din :
- propunerea financiara
- propunerea tehnică
- certificat constatator ( copie conforma cu originalul) eliberat de Oficiul Registrului Comerţului , din care sa rezulte ca are in obiectul de activitate codul CAEN corespunzător obiectului achiziţiei
Ofertantul va depune în mod obligatoriu oferta pentru toate cantităţile solicitate astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerinţele din caietul de sarcini .