În cadrul Programului Operaţional Capital Uman (POCU) 2014-2020, Axa prioritară 4 – Incluziune socială şi combaterea sărăciei, Obiectivul tematic - Promovarea incluziunii sociale, combaterea sărăciei şi a oricărei forme de discriminare, Prioritatea de investiţii 9.ii - Integrarea socio-economică a comunităţilor marginalizate, cum ar fi rromii , Obiectivul specific 4.2 - Reducerea numărului de comunităţi marginalizate (non-...
În cadrul Programului Operaţional Capital Uman (POCU) 2014-2020, Axa prioritară 4 – Incluziune socială şi combaterea sărăciei, Obiectivul tematic - Promovarea incluziunii sociale, combaterea sărăciei şi a oricărei forme de discriminare, Prioritatea de investiţii 9.ii - Integrarea socio-economică a comunităţilor marginalizate, cum ar fi rromii , Obiectivul specific 4.2 - Reducerea numărului de comunităţi marginalizate (non-romă) aflate în risc de sărăcie şi excluziune socială, prin implementarea de măsuri integrate, Unitatea Administrativ Teritorială - Municipiul Tulcea, în calitate de Lider de parteneriat, Direcţia de Asistenţă şi Protecţie Socială Tulcea în calitate de Partener 1 şi Şcoala Gimnazială "Ion Luca Caragiale" în calitate de Partener 2 implementează Proiectul Re Start Neptun - Dezvoltare locală integrată, cod SMIS 125671, proiect aprobat conform contractului 6314/17.05.2019, POCU/400/4/2/125671. Prin proiectul “Re Start Neptun – Dezvoltare locala integrata" se propune implementarea de masuri integrate in domeniul educatiei, ocuparii, locuirii si serviciilor sociale si de sanatate, cu actiuni multiple asupra populatiei din zona marginalizata, ce vor oferi intregii comunitati marginalizate posibilitatea sa se dezvolte si sa iasa din statutul de comunitate saraca.
Direcţia de Asistenţă şi Protecţie Socială Tulcea – Partener 1 în proiect este responsabilă de implementarea activităţilor din domeniul social, respectiv Activitatea A4. Sprijinirea dezvoltării/furnizării de servicii sociale/furnizarea de servicii, inclusiv în cadrul centrelor comunitare integrate (medico-sociale).
În acest sens, se vor achiziţiona produse astfel: Lotul 1 – Accesorii de birou pentru functionarea CAIC (A4.1.); Lotul 2 - Kit-uri materii prime, materiale consumabile şi alte produse similare (A.4.6.); Lotul 3 - Kit-uri dulciuri (A4.6); Lotul 4 - Pachete materiale informative (A.4.7.) necesare chipei de implementare a proiectului pentru derularea activităţilor proiectului în condiţii optime.