Feedback
I.D.: 28065440

ACCESORII DE BIROU (CARTUSE-TONERE; RECHIZITE)

Data publicarii
12.05.18 Exista 197.983 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30192000-1 22800000-8 30125100-2 30199000-0 39162110-9
Termenul limita pentru depunere:
12.06.18
Pretul estimativ:
46.636,00 RON
Documente participare:
  1. 2-184774.zip
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se are in vedere incheierea unor acorduri-cadru de furnizare accesorii de birou necesare pentru buna desfasurare a activitatii D.G.A.S.P.C. Constanta si rechizite scolare necesare beneficiarilor din centrele aferente D.G.A.S.P.C. Constanta, in baza unor contracte subsecvente pentru fiecare lot in parte. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentar...
Se are in vedere incheierea unor acorduri-cadru de furnizare accesorii de birou necesare pentru buna desfasurare a activitatii D.G.A.S.P.C. Constanta si rechizite scolare necesare beneficiarilor din centrele aferente D.G.A.S.P.C. Constanta, in baza unor contracte subsecvente pentru fiecare lot in parte. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare, in a 10 -a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 15 LOT 1: Cartuse si tonere: ? Valoare maxima estimata acord-cadru: 465,142.28 lei fara TVA; ? Valoare minima estimata acord-cadru: 34.268,35 lei fara TVA;. ? Valoare estimata a celui mai mare contract subsecvent care urmeaza sa fie atribuit pe durata acordului-cadru: 125.513,22 lei fara TVA. LOT 2: Articole de papetarie si alte articole hartie: ? Valoare maxima estimata acord-cadru: 598.244,23 lei fara TVA; ? Valoare minima estimata acord-cadru: 6.930,75 lei fara TVA; ? Valoare estimata a celui mai mare contract subsecvent care urmeaza sa fie atribuit pe durata acordului-cadru: 174.942,14 lei fara TVA. LOT 3: Rechizite scolare: ? Valoare maxima estimata acord-cadru: 130.911,10 lei fara TVA; ? Valoare minima estimata acord-cadru: 3.491,35 lei fara TVA; ? Valoare estimata a celui mai mare contract subsecvent care urmeaza sa fie atribuit pe durata acordului-cadru: 32.407,33 lei fara TVA LOT 4: Registre, registre contabile, clasoare, formulare si alte articole imprimate de papetarie din hartie: ? Valoare maxima estimata acord-cadru: 253.119,03 lei fara TVA; ? Valoare minima estimata acord-cadru: 1.945,85 lei fara TVA; ? Valoare estimata a celui mai mare contract subsecvent care urmeaza sa fie atribuit pe durata acordului-cadru: 60.833,51 lei fara TVA NOTA: Autoritatea contractanta nu este obligata sa achizitioneze intreaga cantitate maxima estimata a acordului cadru. Autoritatea contractanta va încheia acordul cadru cu maximum 3 operatori economici. Contractele subsecvente se vor incheia cu operatorii economici semnatari ai acordului cadru care au pretul cel mai scazut pentru fiecare dintre loturile câstigate. Informatii legate de reluarea competitiei: Primul contract subsecvent se va încheia fara reluarea competitiei, avand in vedere art. 118, alin. 1 lit. c) din Legea 98/2016 privind achizitiile publice, cu ofertantul câstigator dintre cei 3 semnatari ai acordului-cadru care a ofertat cel mai mic pret. Atribuirea contractelor subsecvente ulterioare se va face prin reluarea competitiei.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Materiale si produse pentru curatenie si igiena 22.05.18
Furnizare legume, fructe si fructe cu coaja. Se are in vedere incheierea unor acorduri-cadru de furnizare alimente pentru hranirea persoanelor aflate in centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Constanta, in baza unor contracte subsecvente pentru fiecare lot in parte. Autoritatea contractanta nu este obligata sa achizitioneze intreaga cantitate maxima estimata a acordului cadru. AC va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/info suplimentare, in a 10-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Numarul de zile p 15.10.18
Materiale și produse pentru curățenie și igienă  
FURNIZARE PRODUSE - ALIMENTE 42 LOTURI  
Acord-cadru echipamente de siguranta in vederea asigurării măsurilor de prevenire a răspândirii virusului sars-cov-2 (Covid 19)  
Materiale de constructii si articole conexe  
Acorduri-cadru Achizitie de combustibili auto pe baza de carduri pentru autovehicule, pe 3 (trei) loturi, pe 2 ani 22.11.21
Obiectul acordului-cadru constă în prestarea serviciilor de tipărire a unor tipărituri necesare autorităţii contractante pentru diverse campanii, adresate cetăţenilor în calitate de contribuabili privind plata impozitelor şi taxelor locale ce se fac venituri la bugetul local al Municipiului Constanţa, precum şi a altor tipărituri pentru diverse alte utilizări ale autorităţii contractante care vor interveni pe parcursul anilor bugetari 2021-2022 (formulare, tipizate, etc.).  
“Achiziţia de produse alimentare de origine animală : Carne si Conserve si produse/preparate din carne, defalcate pe loturi" 09.03.20
Achiziţia de “Diverse produse alimentare, defalcate pe loturi" 22.04.20