Feedback
I.D.: 70289698

Abonamet lunar DE ASISTENTA TEHNICA LA ECHIPAMENTELE DE CALCUL, ECHIPAMENTELE PERIFERICE DE CALCUL

Data publicarii
16.06.22 Exista 259.362 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50312000-5 30000000-9
Pretul estimativ:
16.157,90 RON - 16.157,90 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Abonament lunar: SERVICIUL DE ASISTENTA TEHNICA LA ECHIPAMENTELE DE CALCUL, ECHIPAMENTELE PERIFERICE DE CALCUL SI DE ADMINISTRARE SI FURNIZARE DE SERVICII VPN DIN CADRUL DIRECTIEI POLITIEI LOCALE TIMISOARA Asistenţa tehnică presupune desfăşurarea următoarelor activităţi: a) Repararea/înlocuirea subasamblelor defecte ale echipamentelor de calcul, echipamentelor periferice de calcul, echipamentelor de retea şi a serverelor...
Abonament lunar: SERVICIUL DE ASISTENTA TEHNICA LA ECHIPAMENTELE DE CALCUL, ECHIPAMENTELE PERIFERICE DE CALCUL SI DE ADMINISTRARE SI FURNIZARE DE SERVICII VPN DIN CADRUL DIRECTIEI POLITIEI LOCALE TIMISOARA Asistenţa tehnică presupune desfăşurarea următoarelor activităţi: a) Repararea/înlocuirea subasamblelor defecte ale echipamentelor de calcul, echipamentelor periferice de calcul, echipamentelor de retea şi a serverelor care nu se mai află în garanţie. În cazul în care repunerea în funcţiune a unui echipament necesită intervenţii în service şi durează mai mult de 3 zile, acesta va fi înlocuit cu unul identic sau compatibil, pe toată perioada cât echipamentul respectiv este în reparaţie, dar nu mai mult de 30 zile. Pe perioada în care echipamentul defect este în reparaţie, nu se va percepe chirie pentru utilizarea echipamentului pus la dispoziţie pentru înlocuire. Deasemenea, pentru transportul la / de la sediul prestatorului şi pentru punerea în funcţiune a echipamentelor reparate nu se vor percepe taxe suplimentare; b) Ofertantul dispune de 8 persoane angajate specializate ca technicieni IT la punctul de lucru Timisoara din str Horia nr 10 pentru a putea interveni pentru constatarea unei defectiuni; timpul de raspuns este de 1 ora de la sesizare pentru servere si echipamentele de retea şi de 3 ore de la sesizare pentru restul echipamentelor; c) Dispunem de certificat de calitate corespunzător pentru a desfăşura activităţile solicitate prin caietul de sarcini, cert
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu