Feedback
I.D.: 54736316

Abonament Suport Tehnic si Mentenanta Aplicatie Software de CallCenter E-APA

Data publicarii
03.03.21 Exista 153.845 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48421000-5
Pretul estimativ:
9.600,00 RON - 9.600,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Oferta refuzata: Activitatile se desfasoara pe baza de abonament lunar iar ele includ: -mentenanţă privind administrarea platformelor software CALL CENTER E- APA şi a datelor conţinute; - mentenanţă privind limbajele de programare necesare funcţionării optime a programului CALL CENTER E-APA; - actualizează eventualele schimbări în sistem legate de modificările legislative ce pot surveni pe parcursul exploatării - actualiz...
Oferta refuzata: Activitatile se desfasoara pe baza de abonament lunar iar ele includ: -mentenanţă privind administrarea platformelor software CALL CENTER E- APA şi a datelor conţinute; - mentenanţă privind limbajele de programare necesare funcţionării optime a programului CALL CENTER E-APA; - actualizează eventualele schimbări în sistem legate de modificările legislative ce pot surveni pe parcursul exploatării - actualizează sistemul în momentul modificării structurii de date trimise către Call Center - actualizează modificările operate în browser de dezvoltatorul browserului. - sesizează pentru remediere atunci când serviciile de găzduire pe servere fizice şi virtuale nu funcţionează corespunzător sau se degradează; - implementarea şi păstrarea unor metode automate de backup a datelor; - păstrarea şi securizarea informaţiilor, paginilor şi conţinutul din program precum şi a bazelor de date aferente; - diagnosticare şi reparaţie a neconformităţilor constatate de BENEFICIAR pe parcursul funcţionării programului; - configurarea modulelor necesare funcţionării sistemelor de operare în situaţia unor update-uri sau neconformităţi în utilizare; - actualizări automate în funcţie de noile îmbunătăţiri tehnice din domeniu (update-uri); - optimizarea performanţelor în utilizare a CallCenter—ului în funcţie de dimensionarea echipamentelor utilizate; - analiza şi monitorizarea permanentă a incidentelor de securitate în cazuri de atacuri externe. - instruirea personalului BENEFICIARULUI cu privire la a
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu