Abonament Soft Educational Activitate Cabinet Medical
Sistemul informatic CABINET MANAGER
1.1. Descrierea modulelor componente
1.1.1 Modulul Date Pacient
Modulul Date Pacient permite efectuarea următoarelor operaţiuni:
a) adăugarea unui pacient nou şi generarea dosarului electronic al acestuia; dosarul va conţine sub formă arborescentă toate detaliile legate de prezentările, examinările şi consultatiile anterioare ale ace...
Abonament Soft Educational Activitate Cabinet Medical
Sistemul informatic CABINET MANAGER
1.1. Descrierea modulelor componente
1.1.1 Modulul Date Pacient
Modulul Date Pacient permite efectuarea următoarelor operaţiuni:
a) adăugarea unui pacient nou şi generarea dosarului electronic al acestuia; dosarul va conţine sub formă arborescentă toate detaliile legate de prezentările, examinările şi consultatiile anterioare ale acestui pacient în cadrul cabinetului;
b) căutarea / regăsirea unui pacient în baza de date unică a cabinetului, la prezentarea pacientului în unitate; căutarea se face în funcţie de datele personale (nume, prenume, CNP etc),
c) căutarea şi adăugarea pacienţilor se pot efectua atât manual cât şi automat prin utilizarea de dispozitive de scanare a documentelor de identitate,
d) introducerea informaţiilor despre pacient:
- datele personale ale pacientului (date paşaportale, prenume părinţi, domiciliu, ocupaţie),
- datele de asigurare de sănătate,
- detalii referitoare la grupa sanguină şi Rh,
- date referitoare la alergiile existente,
- date referitoare la medicul de familie,
1.1.2 Modulul Consultatii
Modulul Consultatii are următoarele funcţionalităţi:
a) adăugarea de pacienţi noi (crearea de dosare electronice noi), inclusiv din cabinetul de specialitate din ambulator,
b) regăsirea pacienţilor care au fost consultati in prezentari anterioare;
c) accesarea istoricului medical şi a consultaţiilor anterioare,
d) programarea, în timp, a vizitelor pacientului la medicul specialist, la controale semestriale şi anuale specifice sau controale suplimentare,
e) introducerea detaliilor consultaţiei:
- detalii de trimitere (medic trimiţător, serie şi număr bilet trimitere, diagnostic trimitere),
- procedurile medicale efectuate conform nomenclatorului DRG – CIM 10,
- detaliile de examinare (medic examinator, diagnostice de examinare, recomandări, diagnostice OMS, etc.),
f) efectuarea de cereri de analize către laborator,
g) vizualizarea investigaţiilor de laborator,
h) prescrierea si administrarea de medicamente,
i) prescriere de reţete externe şi tipărirea acestora pe formulare tipizate autocopiative,
j) eliberarea de concedii medicale şi tipărirea lor pe formulare tipizate,
k) tipărirea fişei de examinare, a scrisorii medicale către medicul de familie, a adeverinţei medicale, a biletului de trimitere către investigaţii de laborator, etc.
l) evidenţierea şi urmărirea tratamentelor fiecărui pacient ce se prezintă la nivelul cabinetului medical
m) regăsirea istoricului medical al unui pacient; în cadrul istoricului medical pot fi regăsite toate prezentările pacientului, iar pentru fiecare prezentare pot fi regăsite dataliile de prezentare şi de examinare, procedurile şi intervenţiile efectuate, medicaţia, analizele de laborator, detaliile de internare, diagnosticele, examinările radiologice şi diverse alte date culese despre pacient.
Servicii acordate in perioada de de implementare
Denumire serviciu Descriere
Analiză client Reprezint