Feedback
I.D.: 93738556

ABONAMENT SERVICII DE COLECTARE DESEURI MEDICALE PERICULOASE

Data publicarii
22.02.24 Exista 79.158 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90524000-6 90524400-0
Pretul estimativ:
53.250,00 RON - 53.250,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie conf. solicitarilor din referatul de necesitate aprobat cu nr. 1861 din 19.02.2024 si ofertei inregistrare cu nr. 13437 din 11.12.2023, atasate la dosarul achizitiei. Achizitia se poate realiza pe baza de document justificativ, respectiv factura, cf. art. 7 din Legea 98/2016; colectarea deseurilor din spaţiul de depozitare temporara; • transportul deseurilor de la spaţiul de depozitare temporara catre locul de eli...
Achizitie conf. solicitarilor din referatul de necesitate aprobat cu nr. 1861 din 19.02.2024 si ofertei inregistrare cu nr. 13437 din 11.12.2023, atasate la dosarul achizitiei. Achizitia se poate realiza pe baza de document justificativ, respectiv factura, cf. art. 7 din Legea 98/2016; colectarea deseurilor din spaţiul de depozitare temporara; • transportul deseurilor de la spaţiul de depozitare temporara catre locul de eliminare finala; • procesarea si eliminarea finala a deşeurilor; - Abonament lunar: 3.300 lei (60 colectari incluse/luna) - 200 kg incluse/luna (18 01 01, 18 01 02, 18 01 03*, 18 01 04, 180101(1801003*)) - Kg suplimentar: 4,50 lei - 18 01 09 (medicamente): 15.00 lei - 18 01 06 (deseu chimic): 11.00 lei Nu sunt incluse ambalajele necesare colectarii deseurilor Preturile ofertate nu includ TVA ; SERVICII DE COLECTARE, TRANSPORT SI NEUTRALIZARE DESEURI MEDICALE - aproximati 4500 kg. suplimentare; Va solicitam prezentarea declaratiilor, formularelor, documentelor care atesta/confirma domeniul de activitate si legalitatea executiei pentru tipul de activitate solicitat de catre noi ca autoritate contractanta, acestea se pot trimite pe adresa de e-mail a institutii, respectiv achizitii@ambulantaiasi.ro; (Declaratia 164; 165; 167; Declaratia 59 si 60 privind conflictul de interese; Fisa de informatii generale; Certificatul de inregistrare, Autorizatii, etc…). Se are in vedere incheierea unui contract pentru perioada Martie - Decembrie 2024.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu