Abonament lunar - Service-ul si mentenanta intregului parc I.T. (calculatoare , laptopuri, servere, switch-uri, routere cu exceptia imprimantelor , copiatoarelor ,sitemelor de supraveghere video si sistemelor de control acces) din dotarea institutiei Primariei Dumbravita si serviciilor adiacente (Evidenta Populatiei , Politia Locala, Camin Cultural , Stadion si Sala Polivalenta.) cat si intretinerea retelei existente. Numar...
Abonament lunar - Service-ul si mentenanta intregului parc I.T. (calculatoare , laptopuri, servere, switch-uri, routere cu exceptia imprimantelor , copiatoarelor ,sitemelor de supraveghere video si sistemelor de control acces) din dotarea institutiei Primariei Dumbravita si serviciilor adiacente (Evidenta Populatiei , Politia Locala, Camin Cultural , Stadion si Sala Polivalenta.) cat si intretinerea retelei existente. Numar interventii nelimitat atat fizice cat si de tipul "remote"- de la distanta. Operatiunile de interventie se vor desfasura de luni pana vineri cu exceptia sarbatorilor legale, in intervalul orar 8-16. Termenul de raspuns la solicitare este de maxim 2 ore de la notificarea PRESTATORULUI de catre BENEFICIAR in caz de urgenta majora (se definesc ca urgente majore defectiunile ce afecteaza functionalitatea in totalitate , a cel putin unui departament) si intre 24-48 ore pentru interventiile cu regim normal (se defineste termenul de interventie in regim normal ca fiind interventia de remediere a unei defectiuni aparute la un echipament / sistem I.T. ce afecteaza activitatea la nivel de utilizator). Lucrarile si operatiunile de dezvoltare a infrastructurii intregului parc I.T. existent la momentul incheierii contractului de service I.T., exceptand cazurile in care echipamentele/ sistemele I.T. inlocuiesc un echipament/ sistem I.T. similar deja existent, vor fi tarifate separat de prezentul contract. Contravaloarea pieselor de schimb necesare reparatiilor nu este i