In cazul in care pe parcursul executarii serviciului, platforma devine indisponibila, din motive tehnice, Furnizorul este obligat sa notifice in scris, in cel mai scurt timp, Achizitorul precizand motivele de natura tehnica care impiedica indeplinirea obligtiei. Furnizorul va avea obligatia de a remedia problema tehnica in cel mult 48 de ore de la data instiintarii Achizitorului. În cazul în care, din culpa sa exclusivă, Fu...
In cazul in care pe parcursul executarii serviciului, platforma devine indisponibila, din motive tehnice, Furnizorul este obligat sa notifice in scris, in cel mai scurt timp, Achizitorul precizand motivele de natura tehnica care impiedica indeplinirea obligtiei. Furnizorul va avea obligatia de a remedia problema tehnica in cel mult 48 de ore de la data instiintarii Achizitorului. În cazul în care, din culpa sa exclusivă, Furnizorul nu îşi execută obligaţiile asumate sau îşi îndeplineşte obligaţiile cu întârziere şi/sau în mod necorespunzător, defectuos, atunci Achizitorul are dreptul de a pretinde plata de şi de a factura în mod corespunzător daune-interese (penalităţi). Daunele-interese (penalităţile) solicitate de Achizitor în astfel de cazuri se vor calcula prin aplicarea unei cote procentuale de 0,2% pe zi de întârziere la valoarea obligaţiilor neefectuate, efectuate cu întârziere şi/sau în mod defectuos, necorespunzător, până la îndeplinirea efectivă şi conformă a respectivelor obligaţii. În cazul în care Achizitorul nu îşi onorează obligaţiile de plată în termenul convenit, atunci Prestatorul are dreptul de a solicita şi Achizitorul are obligaţia de a plăti, ca penalităţi, o sumă echivalentă cu o cotă procentuală de 0,2% pe zi de întârziere din plata neefectuată, până la data plăţii efective, dar nu mai mult decât valoarea debitului.